1 juni 2014

Hoe attent is dat!

Wat heerlijk toch om de afgelopen 2 dagen weer eventjes een zonnetje te zien, oké hij verdwijnt vaak achter de wolken maar alles beter dan de regen van vorige week. Daar wordt een mens meteen weer vrolijk van, tenminste ik wel. En over de regen die ze vanaf dinsdag weer voorspellen daar denk ik nog maar eventjes niet aan. Eerst eventjes genieten van de zonnestralen op mijn knarretje. Alle bedjes vanmorgen verschoond, en oh oh oh wat ruikt het dan altijd zalig boven, de wasverzachter komt je tegemoet, heerlijk. Hé bah nu ruik ik dat de buren weer hun vuurkorf hebben aangedaan, jakkiebakkie dat vind ik altijd zo stinken, je hele huis gaat daar zo naar ruiken, nou ja het is niet anders. Ga zo denk ik maar eens mijn blogrondje op de laptop in de tuin maken, lijkt me een goed plan. Zag bij de NKU een leuke sketch staan en dacht weet je wat laat ik eens meedoen aan de challenge, dus gisteravond al mijn kistjes weer tevoorschijn gehaald uit het verborgen halletje en heerlijk zitten kleuren en plakken en knippen. Op en top ontspannen dus. De tv op de achtergrond aan en gaan met die banaan, hé grappig dat rijmt. Oh ja las in de reacties op mijn vorige kaart dat sommigen zich afvragen of ik nu toch onder narcose alles laat trekken, eh ja inderdaad dat is zo. Dacht dat ik het al geschreven had maar niet dus. Weet je nog dat ik toen toch maar weer het ziekenhuis zou bellen hoe duur een narcose dan wel niet was als ik dat zelf zou moeten betalen, nou dat heb ik toen gedaan en kreeg een nogal raar antwoord van de zuster achter de balie, namelijk dat ze dat niet wist en dat ik dat maar moest zoeken op de site van het ziekenhuis. Mhmmm nogal vaag dus. Nou ik zoeken heen maar helaas ik kwam er niet achter. Toen voor me zelf toch maar besloten om het dan maar niet onder narcose te doen want als het bijvoorbeeld tegen de 1000 euries zou lopen, dan kan bruintje niet trekken. En wat gebeurt er word ik 's middags gebeld door een kaakchirurg uit het ziekenhuis die het gesprek had opgevangen en dat eigenlijk niet echt dienstverlenend vond en hij vertelde mij dat zij het aanvragen en dat het wordt vergoed uit de basisverzekering, nou hoe attent is dat, het was niet eens de kaakchirurg die mij gaat helpen. Tuurlijk kost het je eigen risico maar dat wist ik al, maar alles beter dan een giga bedrag. Nu hoop ik maar dat ik hem goed verstaan heb want Nick was net uit school en die stond alleen maar aan mijn broek te trekken en te roepen wie is dat, wie is dat, wie is dat hahaha. Nou ja we zullen het wel zien als het zover is. Dus Aniet gaat de 26ste eventjes slapen en wordt wakker met een nieuw gebitje, oh zo spannend ..... Oh ja Renate, waarom een gebitje voor het eerste jaar, eh maak je geen zorgen ik hoef over een jaar niet tandeloos door het leven hoor, tenminste laten we het hopen, maar je krijgt de eerste keer een soort tussengebit omdat je kaken nogal gaan slinken en je gebit telkens niet meer zo goed past, als het goed is, is dat over een jaar voorbij en krijg je een definitief gebit, tenminste zo heb ik het mij laten vertellen. En kijk daar zit nou ook een van mijn grootste angsten, stel je voor dat als ik bijvoorbeeld moet niezen en ik zit bij de president de keek op de week te doen en floep mijn gebit ligt op zijn schoot, daar krijg je toch nachtmerries van :-(. Maar voordat het weer een superlang verhaal wordt zie hier mijn kaartje voor de challenge van de NKU. Ook wil ik mijn kaartje mee laten doen aan de challenge van Tilda's Town en Magnolia Forever


Welkom Ria, Gaby en nog iemand die ik helaas niet kan zien op mijn blog, superleuk dat jullie volger zijn geworden, ik zeg weer helemaal gezellig. Alleen kan ik helaas niet op jullie blog komen, misschien kunnen jullie je blogadres sturen zodat ik jullie ook kan gaan volgen. Wat een gave reacties heb ik gekregen op mijn trouwvintagekaartje voor de challenge van de WLVC, jeetje wat heb ik daar weer van genoten, het lachje zat er weer hoor van oor tot oor. Voor degenen die vroegen wat voor mal dat was, dat randje langs mijn kaart, dat is dus een mal van Joy Crafts/Noor Design (nr. 6002/0260), mooi is die hé, het is net kant. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer maar weer!

71 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anita,heel attent van de dokter om je op te bellen ze bestaan dus toch nog.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, Anita.
    Ja, ook hier is het genieten met dit mooie weer. Lekker de hele dag buiten in het zonnetje zitten. Boekje erbij en we vermaken ons wel.
    Ga zo met m'n vriendin een terrasje pakken en samen een hapje eten.
    Kunnen we er van de week weer tegen als het wat minder wordt :o)
    En wat een geweldige kaakchirurg heb je, dat maak je nog maar zelden mee.
    Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje heb je weer gemaakt. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Anita. Wat een leukerd. Prachtige met deze kleuren. Heel mooi gemaakt volgens de schets. Geniet maar lekker in de zon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij genieten hier ook ff van ut sonnetju hoor ook lekker in de tuin en zometeen naar scheveningen uitwaaien en visje eten! Je Tilda kaart is ook lekker zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een aardige kaak chirurg om dit te vertellen aan je dat maakt je toch wat rustiger je kaartje is weer een toppertje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een hele lieve kaart Aniet.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO Dat is inderdaad wel heel attent, gelukkig, dit soort mensen bestaan dus nog, eigenlijk hoort het ook zo vind ik maar tegenwoordig heeft men nog maar weinig voor een ander over. Zoek het maar zelf op pfff..... Gelukkig dat dit weer geregeld is, het komt allemaal goed hoor Anita.
    Je kaart is weer lief, lekkere frisse kleuren en zo mooi die hoekjes met bloemen bekleed, mooi geheel.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig maar dat je het zelf niet hoeft te betalen, en dat die lieve kaakchirurg het voor je heeft geregeld zeg!!
    Je kaart is prachtig hoor, super gedaan.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kun jij toch altijd lekker realistische verslagen maken hahaha.
    Ik lag bij de eerste helft van je verhaal al in een deuk. Zag het voor me : jij al hoppend op je laptop een rondje door de tuin !!! Ja, mijn fantasie slaat op hol, ik weet het.
    En dan ook nog je gebit op schoot bij de president whahaha.
    Nooit saai bij Anita !
    Je kaartje is weer supers, leuk dat je meedoet bij de NKU !
    Geniet nog even van het zonnetje voor het weer centjes-verdien-dag is en je weer binnen moet zitten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een superlief kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,
    wat een schatje
    heel mooi en lief kaartje
    prachtige kleurtjes
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een liefie zeg ...
    geniet van je vertel-verhalen elke keer weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer super mooi Anita!
    leuke kleurtjes.
    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anoniem18:41

    Whahahahaha ik zit weer te GIEREN voor de pc....ik zie het al helemaal voor me....Aniet's rond vliegende gebit hahahahahahahaha nou idd is maar goed dat ze dan een voorlopig gebit hebben ;-) schitterend!
    Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt, lekker fuchsia roze en weer prachtig kleurwerk, het papier en de roosjes, mooi gedaan!!
    Geniet nog van de avond en alvast een fijne werkweek gewenst!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super fleurig kaartje, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,

    ooit van kleefpasta gehoord???misschien toch maar vast in huis halen, je weet maar nooi!!Grapje hoor, 't komt vast wel goed!!!
    Je kaart is weer een héle mooie, lekker fris en fruitig!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Anita.
    Ik vind het heel naar om te zeggen maar mijn kaart ziet er vrijwel hetzelfde uit als de jouwe,zelfde magnolia en ook nog in dezelfde kleuren .
    Ik moet de kaart alleen nog verder versieren.
    Het lijkt wel telepatie.
    Je ziet het morgen wel als ik hem op mijn blog plaats.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke afbeelding is deze toch (ook weer!)
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Wat een mooi kaartje. Fijn dat een kaakchirurg het gesprek opving en het geregeld is. Een hele geruststelling.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi gedaan! Ik ben nog aan het stoeien met deze schets maar jij hebt weer voor wat extra inspiratie gezorgd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anoniem20:43

    Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anoniem20:45

    Een mooi en lekker fris kaartje Anita. Leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anita,
    Eindelijk ben ik er toe gekomen om een reactie te schrijven! Ik heb het gewoon veel te druk de laatste tijd en dan schiet het bloggen erbij in. Prachtige kaartjes heb je toch weer gemaakt en met de nodige verhaaltjes bij blijft het altijd super om bij je langs te komen.
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita, dat is superattent van die kaakchirurg, was iedereen maar zo...Ik heb weer genoten van je kaart en je verhaal ( zo toepasselijk ook die tekststempel op je kaart..), lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita,
    Maak je maar geen zorgen, zoveel zal je kaak niet slinken hoor, meestal hoef je dan ook geen compleet nieuw gebit, maar kan het aangepast worden..eerst maar eens trekken en proefdraaien haha..
    Complimenten voor je kaartje, zoals altijd weer prachtig ingekleurd en afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goh wat een verhaal toch weer Anita,
    je kaartje ziet er zoals altijd weer tip top uit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt weer een boek geschreven Anita en dat is altijd genieten! Wat super van die kaakchirurg en wat waardeloos dat je niet van meet af en gewoon goed wordt voorgelicht......daar kan nog wel het eea verbeterd worden lijkt me want jij bent vast niet de enige met zo veel onbeantwoorde vragen!!
    Je kaart is weer zo leuk en wat ik nog leuker vind: ik heb dat papier ook en leg het altijd wee terug maar nu ga ik er dus zeker weten iets mee doen, dank voor de inspiratie!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart Anita. Leuk dat je ook steeds bij mij langs komt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Anita
    Wat een story heb je weer verteld, ik ben zo benieuwd naar je nieuwe bekkie, het zal wel goed komen toch?
    Je kaart is weer een schatje, lieve kleurtjes,zo gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuk kaartje in vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Aniet,

    Leuk hoor je kaartje weer lekker in mijn favo kleurtje fuchsia,en lief je magnoliaatje.

    Ik denk aan je hoor de 26 e en voor je het weet zitten je tandjes er in,en je hebt groot gelijk wat die verdoving betreft.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Aniet,
    het is weer een superlief kaartje. Even een vraag: is het een kant en klaar plaatje of heb je het ingekleurd. En waarmee dan?
    De kleuren zijn prachtig van je kaart!
    Sterkte met wachten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne, dit is een magnolia en heb haar ingekleurd met copic ciao en sketch markers, de huid doe ik altijd met flexmarkers :-)

      Verwijderen
  34. Hoi Anita,
    wat heb je weer een superleuk kaartje gemaakt! Mijn complimenten
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een heerlijk roze kaartje Anita, prachtig gemaakt.
    Dat is zeker attent van de kaakchirurg zeg, scheelt jou weer een hoop hoofdbrekers. En wat dat niesen betreft, gewoon je neus dichtknijpen en je hand tegen je mond houden, kan ie echt niet wegschieten hihi. Maar dat zal allemaal best wel meevallen hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart! Ik vind het dp ook zo mooi, zo fijntjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart! Ik wilde ook meedoen, maar heb er de tijd nog niet voor gehad.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke vrolijke kaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heeeeeeey.....zie ik Anita toch in het rijtje staan ☺☺☺. Wat een MOOIE kaart heb jij voor de uitdaging bij NKU gemaakt.
    SUCCES met de tandjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  40. OHHHH Super voor je Anita! Geweldig die narcose! En je kaartje is ook weer zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart, lekker gezellige kleur.
    Wat attent van die chirurg, dat hoor je niet vaak hoor, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een heerlijke kaart in mijn favoriete kleur.
    Fijn dat je toch onder narcose kan, lijkt me echt een prima oplossing voor jou.
    Het komt allemaal vast goed met je gebitje.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hele mooie vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterende kaart, Anita. He;lemaal in jouw kleurtjes. Super mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een supermooi kaartje deel je weer met ons Anita! Vind het altijd mooi hoe jij groen en roze weet te combineren met elkaar! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige, mooie, vrolijke, heerlijk roze kaart! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Aniet,
    Wat een plaatje is dit!! Echt een droppie :)
    Zo mooi met die roze kleurtjes! Ik vind die kaakchirurg echt een man van goud dat had hij zeker niet hoeven doen en daar ben je 'm vast erg dankbaar voor.
    Fijn dat je het dan niet zo live hoeft mee te maken want dat lijkt me het ergste.. het geluid ervan :P
    Ik zie net pas je vorige berichtje van de trouwkaart... Dat is ook een beauty zeg!! Heel leuk en mooi bij elkaar gezocht!
    (berichtje stond niet in mijn leeslijst dus heb het net ff bekeken en gelezen).
    Vandaar hier nu 1 lange reactie :P
    Geniet van de zon nu het morgen (misschien) nog wel even kan.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Weer een prachtige kaart Anita en heel mooi ingekleurd! De dagen vliegen nu vast aan je voorbij nu de dag daar steeds dichterbij komt. Veel sterkte en wat fijn dat de kaakchirurg je gerust kan stellen, lijkt me toch ook erg sterk als zelfs dat niet vergoed zou worden. Waarvoor betalen we dan uiteindelijk zoveel geld iedere maand..... kan hier echt boos om worden.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een dotje, Anita!!! Heerlijk zo in die roze tinten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige kaart Anita.Mooi ingekleurd.Gelukkig dat je het niet helemaal zelf hoeft te betalen .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. het werd in ieder geval een heel erg leuk kaartje ! mooi van kleur !
    en hopelijk verloopt alles een beetje vlot met je tanden, het is best wel spannend vind ik.... pffff, het is tenslotte wel de uitstraling van je lach en gevoel dat je zo weergeeft. succes verder
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ziet er heel goed uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi hoi Anita,
    heel attent inderdaad dat de kaakchirurg zelf nog eens terug belde!
    Heel spannend allemaal voor je, je kaartje heeft er niet onder geleden, weer zo mooi ingekleurd en samengesteld!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Anoniem11:00

    hoi Anita

    wat een verhaal weer .Lag compleet in een deuk hier
    zie je gebit zo vliegen hahaahaa schitterend
    maar ook weer een super kaartje hooor

    ik verheug me nu al weer op je nieuwe blog

    groetjes anneke , hengelo

    BeantwoordenVerwijderen
  55. This is beautiful! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  56. so pretty
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Laten we allemaal met jou hopen, dat het gat=at zoals je graag wil. En net als je kaart zo mooi straks je "bekkie"is.hihihi. Sterkte en succes Aniet. gt leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ja nog even wachten meid dan heb je niuewe tandjes en het is zeker spannend allemaal en hoop voor jedat het vergoed word meid .

    en je kaart lekker vrolijk kaartje met deze lieve tilda en mooie takjes en bloemen er bij

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Het weer is vandaag niet zo veel. Maar als het goed is, dan komt aan het eind van de week weer het zonnetje. Dan kan je er weer van genieten. Hihihi.
    Je kaart is prachtig en lekker fleurig van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een plaatje is het geworden Anita, en zulke lieve kleurtjes. Heel gezellig zo!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Prachtige kaart en bedankt dat je meedoet met de uitdaging van NKU en succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ha, ha, je verhaal is weer top! Wat kun je dat toch leuk vertellen, ben meteen weer helemaal bij, want ik heb wat blogposten van iedereen gemist!
    Natuurlijk is het niet leuk of fijn voor je dat je naar de chirurg moet voor een nieuw gebit, maar hopelijk knap je er snel van op en zul je er over een jaar helemaal klaar mee zijn! :-)
    Je kaartje vind ik helemaal TOP! Wat een leuke kleurencombi en tja, ik ben nu eenmaal een Tilda fan, vind haar geweldig leuk op je kaart!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een prachtige kaart en veel sterkte hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ta carte est superbe!Merci pour ta participation sur magnolia forever...
    Bisous,Valou b

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een liefie en heerlijke frisse kleuren.

    Huggsss, Angelique
    EngelDesignsScrap

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Darling Tilda Anita! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een schat van een kaartje Anita, heerlijk die frisse kleurtjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Lovely card, Thanks for playing with us at Magnolia Forever Challenge this week.
    Hugs Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Geweldig leuk kaartje Aniet
    en leuk dat je meedoet bij Magnolia Forever
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita