5 september 2012

You make me smile!

Ja ja Aniet is vanavond weer vroeg, was gisteravond toch maar even met nog een kaartje begonnen en vanavond afgemaakt (hoezo verslaving), weet je dit was een van mijn eerste stempeltjes die ik kocht als ik me niet vergis en niet verder vertellen hoor maar ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo mooi, zelfs lelijk (sorry voor degenen die hem helemaal geweldig vinden), kijk nou dat grote hoofd bij dat superkleine lichaampie, maar om haar nou voor altijd in mijn stempelkistje te laten liggen vind ik ook zo zielig dus toch maar een keer een kaart meegemaakt, vandaar ook de tekst You make me smile, want als ik naar haar kijk moet ik spontaan lachen, dat dan weer wel. Als ik even wil lachen haal ik deze kaart wel tevoorschijn. Deze kaart wil ik laten meedoen aan de challenge van Een hoop inspiratie scrapkaaten challenge blog waar je dit keer naar aanleiding van een sketch een kaartje moet maken en zie dit is hem geworden


Wat een leuke reacties heb ik weer gekregen op mijn vorige kaartje, ze zijn allemaal weer met een glimlach gelezen, dank jullie wel allemaal. En zoals bijna elke dag weer zeg ik lieve mensen aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

44 opmerkingen:

  1. Ja, het hoofdje is wat oversized, maar ik vind het toch wel een grappig stempeltje en je hebt er weer een superleuke kaart mee gemaakt. Ja, echt erg dat kaartjes maken zo verslavend is; ik kan er ook geen verklaring voor geven. Al mijn vrije tijd zit in de kaartjes en het bloggen. Ik wil toch eigenlijk wel wat minderen, maar dat is zoooo moeilijk :-)).
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van grappig lelijk, het kaartje heeft een heerlijke relaxte uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik vind het wel een leuk stempeltje, maar snap je wel.
    Lief kaartje is het geworden.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje met lief afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat ik niet de enigste ben die deze stempeltjes niet zo leuk vind, LOL. Je kaartje is echter prachtig geworden Anita.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, je hebt met je grappige 'lelijke' stempeltje dan toch maar weer een heel mooi kaartje gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schetig meissie zeg. Mooi kleurwerk en een hartstikke leuke kaart! Mooie omlijsting van het dametje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk plaatje of niet, je kaartje is weer super mooi geworden, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat je het stempeltje niet leuk vind,is het kaartje erg mooi geworden.De memorybox kader past er leuk omheen.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Anita,
    wat een prachtige kaart. Het stempeltje vind ik niet lelijk. Ik hou soms wel van overdreven. Ik hou ook van Kenny k stempels en die heeft dat ook.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan er me wel iets bij voorstellen maar lelijk nee dat toch niet.
    Je kaartje is heel leuk.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,

    tja, smaken verschillen gelukkig. De verhoudingen zijn totaal zoek in deze stempel, en dat maakt het juist zo grappig, vind ik.
    Je kaart is echt een superleuke en de sketch is herkenbaar.
    Dank voor het meedoen bij onze challenge van EHI!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,

    Lelijk stempeltje of niet..je kaartje is supermooi geworden ook heel mooi gedaan met die
    Memory Box Mal?? lief...

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is heel leuk geworden, en je hebt gelijk, zo had ik nog niet over de stempel nagedacht, hahah. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaart is mooi gemaakt maar ik ben het volledig met je eens ivm de stempel, ik ben er ook geen fan van. Maar elk wat wils zou ik zo zeggen!! ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het stempeltje zo cute,smaken verschillen en dat is maar goed ook ,je kaart is weer een plaatje, lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita

    Ondanks dat je het stempeltje niet zo leuk vind is je kaartje toch heel CUTE. Het lijkt meer op een karikatuur met het grote hoofd:-))
    Je vorige kaartje is echt weer een lieverdje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind je kaartje prachtig maar ben ook geen liefhebber van deze stempeltjes ,maar goed dat we niet allemaal het zelfde zijn .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een schatje...ook al klopt er niets van en ook jouw kaartje is toppie hoor...mooi gedaan!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het wel schattige stempeltjes, hoor, maarja, je moet er wel van houden...Je hebt er iig een prachtige kaart meegemaakt!!
    Mooie kleurtjes...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind die stempeltjes ook echt niet leuk, maar je kaartje daarentegen vind ik echt super!

    Liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het toch een schatje of het nu klopt of niet, maar goed dat smaken verschillen. Ondanks dat je de stempel zelf niks vindt is je kaartje weer helemaal top!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke kaart weer Anita, ik ben niet zo van deze stempels, maar ja veel mensen vinden de mijne ook maar niks. Heerlijk dat onze hobby zoveel kanten heeft!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,wat een leuke kaart maar ik moest wel lachen om je tekst hoor,het klopt wel wat je zegt.Ik ben op vakantie geweest en bij jou had ik echt een hele hoop in te halen,jeetje je produceert echt een hoop;) (kaarten dan he,hihi) Ook je verhaal gelezen over Nick,wat een toestand zeg!Gelukkig is het goed afgelopen en dan die geweldig leuke scrap erbij,héérlijk!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is wel een geinig stempeltje en je hebt er weer een hartstikke leuke kaart mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Anita,

    Prachtige kaart, mooie details erop!

    ps, ons kinderen kwamen gisterenavond zeggen dat ze toch naar de muziekschool gaan hoor, ze willen toch wel graag een instrument kunnen bespelen, dat ze die saaie notenleer er wel zullen bijnemen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Anita

    Ik vind je kaartje super
    Mooie stansen heb je gebruikt om je stempeltje heen .,ik vind het stempeltje wel grappig hoor .hij is ook mooi ingekleurd.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is prachtig, leuke stempel en een mooi kadertje erom heen, super!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer Een beetje bijgekomen van het avontuur van Nick?
    Haha ik moest lachen om je kaartje, want ik vind Daisy wel heel erg leuk. Je wordt er, zoals je al schrijft, vrolijk van als je naar de kaart kijkt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goed dat je deze stempel te voorschijn hebt gehaald Anita want je hebt er toch een superkaart van weten te maken. Grappig wat je zegt over het hoofd haha, ineens zie ik het meisje heel anders!! Toch vind ik het wel een mooie stempel. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind jouw verhalen altijd zo prachtig! Een stempeltje gebruiken die je eigenlijk vreselijk vind, omdat hij anders zo zielig in de bak ligt, heer-lijk! Ik lees je berichten altijd met een glimlach. :) En je creëert zoveel kunstwerkjes de laatste tijd, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi kaartje Anita!! Mooi ingekleurd ook.. Dus toch helemaal geslaagd hoor!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb ook helemaal niets met deze stempel, maar je hebt er een heel leuk kaartje van weten te maken Anita, en heb heerlijk zitten lachen om je uitleg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Hi anita toch super dat je met zonnende daisy een mooi kaartje hebt gemaakt prachtig mal bij gebruikt er omheen en nog even lekker zomers

    ik heb hem ook en vind hem super leuk maar smaken verschillen zeker hoor gelukkig mar


    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Haha je bent lekker eerlijk over de stempel! Wel knap dat je hem dan toch gebruikt. Je hebt er een lief en zoet kaartje meegemaakt!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig kaartje Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ze lijkt met haar vogelnest op haar hoofd een beetje op Sellah Sue van Belgie hahaha...
    heel erg leuk kaartje ! vind het super geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Anoniem19:20

    Hoi Anita
    Een schitterend kaartje heb je gemaakt.Ook al is het wat later.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hij is weer prachtig Anita,
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Tja echt beeldschoon hoor, heerlijk stempeltje en zo fijntjes neer gezet;o)

    Warme groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel erg mooi gemaakt, en een leuke stempel zeg!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een lieve kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze stempel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Haha, nou heerlijk toch om er dan toch een kaartje mee te maken waarvan je een lach op je gezicht krijgt? Hij is erg geslaagd ook al is het misschien niet je favoriete stempel, hihi.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita