28 september 2012

Wat zijn ze toch schattig!

Gisteravond weer eens een digi van Sugar Nellie en wel een uit de serie adorables ingekleurd, wat zijn dat toch schatjes stuk voor stuk en ze kleuren zo heerlijk in, ik voel me bijna een kunstenares als ik ze inkleur, het is toch net echt, alsof ze zo bij je naar binnen kan lopen, en wat zie ik net op de site van Sugar Nellie jippie er zijn weer een paar nieuwe, althans of ze nieuw zijn dat weet ik eigenlijk niet maar Aniet heeft ze in ieder geval nog niet. Dat voelt weer als hebben, hebben, hebben ..... ze zijn ook zo leuk en schattig, ze doen hun naam eer aan, echt adorable. Niet te weerstaan voor Aniet. Bij de Creatieve Zebra mag deze keer alles dus ook mijn meisie op de kaart en wil dan ook meedoen met hun challenge. Tevens mag mijn wijfie meedoen bij de challenge van Duymelot waar deze keer ook al alles mag. En hup hup die challenges kunnen weer van mijn lijstje geschrapt worden. Oh ja wil toch nog even op gisteren terugkomen, eh het lijkt misschien net alsof Aniet de hele dag en avond kaartjes zit te maken maar dat is niet zo hoor, eh oké ik geef het toe ben dan wel verslaafd maar niet zo erg dat alles ervoor moet wijken, mijn huisje is nog steeds lekker schoon, mijn mannetjes krijgen alle aandacht van de wereld die ze nodig hebben, de koelkast is gevuld, we lopen ook nog alledrie heerlijk schoon rond in lekker ruikende gewassen kleding, dus zoals je leest alles onder controle hier in huize Meijer. Ik maak altijd in de avond mijn kaartjes en soms op dinsdag en donderdag overdag als mijn mannetjes op school zitten en als ik mijn boodschapjes binnen heb en het huis er weer fris en fruitig uitziet. En mijn kaartjes zijn nooit zo ingewikkeld zoals je kan zien dus het is goed te doen om in een avond een kaartje te maken en daar achteraan mijn blogrondje, Nick ligt dan al op bed, en dat is maar goed ook want anders kan ik constant achter hem aanrennen omdat hij weer wat uit mijn kisten gepakt heeft het schurkje en Dani vindt het alleen maar leuk om te zien en die draait ook wel eens iets door de Big Shot, ik zit altijd in de huiskamer te fröbelen dus mijn mannetjes hebben er totaal geen last van, net zoals bij jullie mijn gezinnetje gaat boven alles, want mijn kanjertjes zijn alles in mijn leven. Nou weer genoeg geratel voor vanavond en kijk hier is mijn adorable meisie, is ze niet schattig


Wil jullie weer bedanken voor de leuke en lieve reacties op het kerstkaartje van gisteren, ze zijn weer gelezen met een glimlach van oor tot oor, genieten hoor iedere dag weer. En zoals telkens weer zeg ik lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

45 opmerkingen:

  1. Ja he Aniet wat zijn ze toch schattig om te zien he, ik vind je kaartje SUPER MOOI geworden
    Je hebt haar schitterend gekleurd en mooi afgewerkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad prachtig, ik vind ze ook erg leuk die 'adorables" niet goed voor de portemonee als je alles mooi vindt.
    Je schrijft precies zoals het hier soms voelt na het plaatsen van 2 kaartjes hihihih.
    groetjes Liesbeth en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is zeker schattig en wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt Anita,dat is ook genieten aan deze kant van het beeldscherm,een heel mooi kaartje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is inderdaad prachtig geworden en ook in hele mooie kleuren heb je deze kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Aniet ik geloof wel dat je goed voor ze zorgd hoor, dat kun je gewoon aan alles merken .je mag toch ook wat tijd voor je zelf hebben.Je kaartje is overigens heel mooi.
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,

    deze is ook weer erg mooi hoor! De kleuren en het afdrukje. Ja, ze zijn wat klassiek op de of andere manier. Misschien ook geschikt voor vintage, of zie ik dat verkeerd??
    Ik twijfel nergens aan hoor. Volgens mij ben je gewoon iemand die goed kan organiseren en plannen en prioriteiten stellen....
    Dus lekker doorgaan zou ik zo zeggen!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartjes zijn niet zo ingewikkeld? Nou, je maakt er anders aardige kunstwerkjes van! Frutseltje hier, bloemetje daar, glittertje hier, malletje daar. Oh en ook nog even kleuren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig afdrukje, Anita, en wat een mooi kaartje heb je ermee gemaakt. Lieve kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem20:48

    Hoi Anita
    Wat een dot van een kaart heb je gemaakt.Mooie kleuren en van die mooie bloemen erbij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Anita, die digi's zijn echt mooi, ze zijn zo mooi om in te kleuren, je hebt er weer wat moois van gemaakt !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, echt schattig. En dan die hoekjes, die zijn wel heel erg mooi joh. Altijd leuk om jou geratel te lezen haha,
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje ziet er weer fantastisch mooi uit.
    Ben het met je eens nml. het is een super mooi afdrukje.
    Waar koop jij de stempels?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft een mooie digi!
    Je hebt er een mooi kaart van gemaakt hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh Anita,wat een schitterende kaart,zo leuk het afdrukje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een dotje Anita, ziet er weer prachtig uit.
    Je bent gewoon goed in organiseren en besteed je vrije tijd aan kaartjes maken
    super toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo zal het bij velen van ons zijn zekers ? tijd moet je maken, anders heb je nooit tijd...
    leuk kaartje,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita

    Ik zit ook weer met een glimlach naar je kaartjes te kijken hoor en je verhalen te lezen.Dit kaartje is echt ADORABLE en heel mooi van kleur. Ook je vorige kaartjes zijn prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    Dit is echt een heel lief kaartje en dat stempeltje super..mooie roosjes er op..TOP

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje weer, leuke meisie staat erop!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit noemen ze nu telepathie Anita ,ik zit naar jouw te typen komt je berichtje binnen,wat een toeval, jij hebt weer een schitterende stempel gebruikt mooi gekleurd ook ,het is weer een beauty hoor
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, Anita.
    Die digi's zijn ook zo leuk en je kunt ze ook zo mooi inkleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig kaartje en die stempel is erg lief.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn zo lief die afdrukjes! Prachtig kaartje heb je ermee gemaakt Anita!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is weer super en ze blijven inderdaad adorable! Fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie stempel vind je kaart weer super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou ik heb jou verhaaltje met een glimlach gelezen. Freubel maar lekker toch, en verslaafd zijn we allemaal wel geloof ik.....
    Je kaartje is trouwens een schatje geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig kaartje! En laat ik nou nooit gedacht hebben dat alles te lijden heeft onder je hobby, dus je hoeft je niet te verdedigen hoor. Geniet van de ontspanning die het geeft, heb je hard nodig!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart met deze lieve digi.
    Leuk ook dat je volger van mijn blog bent geworden. Zo zie je maar weer, dat je via iva toch nog bij ander bloggers terecht komt, waar je nog nooit bent geweest. Leuk hoor. Ben ook gelijk volger van je geworden. Kan ik je mooie creaties ook in de gaten houden.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een mooie kaart, Anita.
    de afbeelding zie ik bijna nooit helemaal op kaarten. vaak alleen de gezichten.
    het is inderdaad een pracht van een digi.
    fijn weekend toegewenst.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooie kaart meid, en ik moet altijd zo lachen om jou verhalen, leuk dat je oudste zoon wel eens draait, dat deed mijn dochter vroeger ook hoor, wilde ze altijd dat de bigshot op tafel kwam, ohh nee toen had ik nog de cuttlebug hihi, en die lieve nick, ach hij wil aleen maar helpen toch ?? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is weer een plaatje Anita,
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt!! Mooie digi, prachtig gekleurd! Fijn weekend en geniet lekker van je mannetjes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig kaartje, Anita en inderdaad; ze zijn zooooo schattig.
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend kaartje heb je weer gemaakt!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig Aniet, heel mooi gedaan en......ik zag je reaktie bij het HH-blog......wat ben je toch een lief mens en als je het niet aandurft moet je het nog niet doen maar zo was ik ook....en kijk mij nu eens, hihihi. Het komt wel, écht!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig kaartje Anita!!!

    ik las je berichtje op mijn blog, wie weet trek je ooit eens de stoute schoenen aan en meld je, je aan voor een DT Call. je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor, want je maakt super mooie dingen.

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. jij hoeft zeker niet onzeker te zijn , want je maakt prachtige kaartjes en daar is deze ook weer een bewijs van.
    ik ben zelf ook dt member en het bevalt goed.
    maar ik doe het voor een winkel en niet meer, want anders gaat er zoveel tijd in opdrachten zitten en mijn hobby is veel meer dan kaarten maken.
    dus , ik kan het je wel aanraden.
    fijn weekend en lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ze zijn idd schattig...mooi kaartje heb je ermee gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind je verhaaltjes altijd zo leuk om te lezen. En hetgrappige is dat we beide enorm van roze houden, maar onze kaarten toch zo verschillend zijn. Maar je hebt weer een schatje gemaakt hoor.
    Liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Simpele kaarten zijn mooi. Ik vind je kaart weer prachtig.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Anita

    Zo ben weer bij ,je winterkaart is heel mooi en deze is super.Wat heet simpel? Voor de een is iets simpel wat voor een ander weer moeilijk is.Iedereen heeft zijn sterke en zwakke kanten.
    Deze afbeeldingen nodigen uit om in te kleuren,ik heb ze nog niet maar het gaat er wel een keer van komen ha,ha. Fijn weekend met de boys.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Anita,
    She realy is adorable. Leuk idee van die twee verschervende nestabillities met als accent roze pareltjes, erg lief. De mooie goudkleurige hoekjes die je gebruikt, heb ik lang naar gezocht en deze week eindelijk gevonden in Rijssen. Wat je ver haalt is beter:)
    Fijn weekend en geniet van het mooie weer.
    Lieve groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je hebt gelijk Anita, die Sugar Nellies zijn zo schattig. Ik ben er zelf ook helemaal weg van.
    Voor mij blijven dit mijn favoriete stempels en alles wat ermee gemaakt word is mooi.
    Deze vind ik ook weer een toppertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben zelf niet zo weg van die stempels maar je heb haar prachtig ingekleurd, je kaartje is schitterend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  45. de stempel is zeker erg schattig anita

    en je kaartje weer erg mooi geworden

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita