25 september 2012

Geen kaartje, maar wel iets anders!

Voor dit moment even geen kaartje van Aniet, ja hij is wel klaar hoor wat dacht je dan Aniet en geen kaartje maken dat gaat tegenwoordig niet meer samen, maar die mag ik pas vanaf 00.00 uur vannacht plaatsen, anders word ik op het matje geroepen omdat  ik dan een spelbreekster ben en dat moeten we maar niet hebben. Wat klinkt dat spannend hé, maar is het niet hoor, ik hou me gewoon netjes aan de spelregels. Maar omdat het feestvarkentje Aniet, ja ja ben ik nog steeds hoor, vandaag alweer 4 kaartjes door de brievenbus kreeg, wil ik Anke (dank je wel voor de schitterende stempel die je erbij gedaan hebt), Elise, Nelly en Rianne hierbij bedanken voor de alweer schitterende kaarten die ik mocht ontvangen vandaag, wat zijn ze toch allemaal weer prachtig, heb deze en de 6 van gisteren ook maar even op de foto gezet want ze zijn stuk voor stuk de moeite waard om naar te kijken, kijk maar wat een plaatjes, ze staan intussen tussen de andere kaarten te pronken op de kasten, want daar mogen ze nog wel even een tijdje staan, supertop van jullie allemaal, niet normaal toch om 42 kaarten te mogen ontvangen met je verjaardag, ik vind het echt helemaal te gek, super, super, super toppertjes!


Voor de verandering vanavond eens heel wat anders, een filmpje, en nee je hoeft geen popcorn te gaan pakken, want voordat je die in een schaal hebt gedaan, is het filmpje al afgelopen. Blijf maar rustig zitten (of klik weg natuurlijk hahaha als je geen zin hebt in een filmpje), het is geen uitlegfilmpje van mij, daar hebben we de lieve mevrouwen op youtube al voor die dat veel beter kunnen dan ik, maar wat is het dan wel, nou dat zal ik je vertellen, Nick is vaak 's nachts klaarwakker of aan het spoken en het komt ook regelmatig voor dat als ik dan eindelijk naar mijn bedje ga en er net in lig dat ik dan Nick hoor aankomen en dan weet ik al hoe laat het is, dus houd ik mijn oogjes stijf dicht en wat doet hij dan, nou kijk maar, oh ja nu niet op alle knopjes gaan drukken van je computer omdat je geen beeld hebt, want er is namelijk geen beeld


Hij zingt mij dus in slaap met het liedje Slaap kindje slaap, en dan aait hij over mijn koppie heen, en als einde welterusten mafa (ja in zijn eigen woorden dan hé en hij noemt mij altijd mafa in plaats van mama). Heb stiekem mijn mobiel gepakt en het onder het dekbed opgenomen, maar houd al die tijd mijn oogjes stijf dicht want als ik al één oog open zou hebben en hij ziet dat dan zingt hij het gerust 60 keer voor me, en dat kan ik weten want dat heb ik al eens meegemaakt en oh ja het gesnurk aan het einde is dus niet van mij hé voordat je denkt dat ik dan nog echt in slaap val ook, maar dat is nog een toegift van Nick. Lieve bloggertjes aan de andere kant van het beelscherm ik zeg zoals telkens weer tot de volgende keer!

31 opmerkingen:

  1. Ik denk dat jij het kaartje voor het KKT bedoelt. Meid ik durf het bijna niet te zeggen maar....IK MOET NOG BEGINNEN, HELPPP. Maar gaat goed komen hoor al wordt het nachtwerk, LOL. Wat ben je weer lekker verwent zeg, wauw 42 kaartjes, super zeg. Je filmpje ga ik zo eens even beluisteren, lijkt me geweldig.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kaartje staat hier ook al klaar! En wat leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen!!
    En wat schattig zeg, het filmpje! Geweldig!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. achhhhh wat lieffff, kan me voorstellen dat je dan weer breekt he als je schatje zo voor je zingt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het filmpje is echt te schattig! Super lief dat hij je tijdens het spoken even toe komt zingen! En 42 kaartjes is inderdaad een heeeeeeel groot aantal, waanzinnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achhhh meis wat schattig, zo lief dat hij je dan bij je komt zingen.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super lief van Nick dat hij je in slaap komt zingen!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,

    Wat liefff van je zoontje, om te komen zingen voor je..ontroerend ..en wat heerlijk dat je zoveel kaarten hebt gekregen voor verjaardag..
    Fijn toch...


    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anita ik zit hier met de tranen in de ogen, wat ontzettend lief, je geluidsfragmentje. Ik kan me voorstellen dat je je slapende houdt, maar toch is het enorm schattig om hem zo met volle overtuiging te horen zingen voor zijn mama!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje meis hier smelt je toch van !Geweldig !Lief dat je dit wilde delen.... deze kleine dingen laten toch zien of in dit geval horen hoe bijzonder kleine dingen kunnen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, geweldig!! Wat lief dat Nick zo'n lief liedje zingt.....En ik zie mijn kaart ertussen staan, dus hij is goed aangekomen....
    Fijne avond en ik ben benieuwd naar je kaart!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw zoveel kaartjes!
    Ben heel erg benieuwd hoeveel ik er straks zal krijgen, vast niet zoveel als jou.
    Eigenlijk wel heel erg lief van Nick, maar weet dat het ook erg vermoeiend is, vooral als je al ligt te slapen en dan wakker gemaakt wordt.
    Moet er ook min. 1x per nacht voor mijn zoontje uit, maar je went er nooit aan, vooral omdat het nooit op hetzelfde tijdstip is.
    Dan kun je beter in het ritme van een baby zitten met de nachtvoedingen, want dit is een ritme en deze tijd gaat vanzelf over.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem20:47

    Hoi Anita
    Wat een schitterende kaarten heb je gekregen.Ook het liedje van Nick vind ik helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig, jij een knutseltalent en hij een heel lief zangtalent. Al is een nachtbraker natuurlijk niet handig, maar als we een oplossing hadden dan zouden we die wel toepassen he...
    Fijn dat je zoveel kaarten hebt mogen ontvangen super!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach Aniet.....wat is dit hartverwarmend.....zoooooooo lief dat mannetje van jou. Heel dierbaar!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief Anita, dat raakt me echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat ontroerend, al wil je toch dat hij in zijn bedje slaapt ,ik weet zeker dat dat nooit iemand bij mij gedaan heeft.dus koster het maar .en ik ben blij dat mijn kaartje nu toch nog aangekomen is .
    lieve groetjes en geniet ze nog.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief dat Nick voor jouw een slaapliedje zingt. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je je slapende houd. 'smorgens gaat de wekker weer. Maar het blijf schattig en jij bent aan het genieten met je ogen dicht.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge,dat is een heel wat,zoveel kaartjes!
    Wat ontzettend lief om hem zo te horen,daar smelt je toch van.....

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjee wat een kaarten heb je gekregen Anita, genietentoch. Lief om Nick zo te horen zingen voor je. Mijn KKT staat ook klaar, dus tot morgen. Weltrusten................

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooohhhhhh wat is dit lief....daar krijg ik een brok van in mijn keel.
    Geweldig al die kaarten.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahh dit is zó lief! Je boft maar met zo'n lieve knul Aniet.
    Superleuk datje nog steeds een beetje feest kan vieren met al die kaarten.

    Liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief dat Nick voor jou een slaapliedje zingt.
    Mijn kaartje voor het kleurenkaarten team staat ook al klaar, tot morgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb met een ktop in mijn keel hier naar zitten luisteren,wat lief je hebt het wel zwaar denk ik, want als ik alles lees is hij wel een druk baasje,hoe houd hij dat vol,ook zijn wekkertje gaat weer vroeg af, jij moet toch ook altijd alert zijn.Knap van je hoor, ik maak een diepe buiging voor je Anita.Wat heerlijk voor je dat je zoveel kaarten en presentjes hebt gekregen,dat moet je echt goed doen
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geef die knul van je maar gauw een dikke knuffel. Ik kon het filmpje op de ipad niet openen, dan toch maar even achter de computer gekropen.
    Ik hoop voor je dat hij niet teveel spookt nachts zodat jij ook je nachtrust krijgt.
    Leuk al die kaarten met je verjaardag. Ik moest wel lachen, ik dacht dat ik alle tijd had, en dacht ik stuur hem wel en dan zet ik erop dat je die met je verjaardag mag openen. Er was nog iemand die dat bedacht had. Haha.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anita,

    Zo te zien heb je al prachtige kaarten binnen gekregen
    Ik ga nu je filmpje eens beluisteren. Maar wat lief van hem dat hij dar doet voor je....smelt...:-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat lief Anita. Super leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah wat een lief manneke. Leuk zoals ie een slaapliedje voor je zingt. Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat lief anita

    heerlijk dat ventje om zijn moeder in slaap te zingen

    lekker koesteren meid

    fijn dat je zoveel kaarten hebt ontvangen super voor je

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heb weer met veel plezier je verhaal gelezen en genoten,super dat je in slaap wordt gezongen.
    heel erg leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohja, ik zie ut! Wauw, wat heb jij veel ontzettend gave kaarten gekregen zeg. Heerlijk he!
    Lief dat die knul van je je in slaap zingt, maar poeh wat moeilijk zeg dat hij zo kan spoken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita