23 juli 2012

Nog steeds een natte dweil ...

Voel me helaas nog steeds als een natte dweil (tenminste ik ga ervan uit dat die zich ook zo voelt zoals ik me momenteel voel). Doe werkelijk de hele nacht geen oog dicht van het hoesten en het proesten, heb het benauwd van het taaie slijm en het gevoel dat er wel 100 olifantjes op mijn nek zitten pfff, heb nu al verschillende middeltjes gebruikt maar helaas pindakaas het helpt niets. Met het gevolg dat waar ik ook zit overdag mijn oogjes dichtvallen en dat kan ik weer niet hebben met Nick hahaha. Of het is gewoon de moeheid van alle stress de afgelopen maanden dat eruit komt, dat kan natuurlijk ook, nou ja ik blijf positief denken en ga er vanuit dat dit toch geen 3 weken gaat duren, neeeeeeh dat echt niet! Vanavond toch maar even een kaartje gemaakt, om even te ontspannen en dit kaartje wil ik laten meedoen met de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging, daar moet je deze keer aan de hand van een sketch een kaartje maken en zie dat heb ik dan ook gedaan, vond het wel passen bij het weer momenteel, want wat is het een zalig weertje niet waar ..... ook al krijg ik er niet veel van mee, want zodra ik in de zon ga zitten ben ik vertrokken zzzzzzzzzz!


Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht en ik zeg zoals telkens weer lieve mensen tot de volgende keer!

29 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super kaartje Anita, knap dat je binnen de lijntjes bent gebleven met dat hoesten
    Beterschap meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje.
    En beterschap maar met dit weer moet het snotteren toch snel over zijn?
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hoort het vaak, dat mensen in hubmn vakantie instorten omdat het tijdens een werkweek "echt niet kan". Ik denk dat je je er maar gewoon aan moet overgeven, alle stress en narigheid moet er ff uit zo te lezen. Je lichaam laat toch wel van zich horen, dus beter even toelaten zodat je straks hopelijk écht van je vakantie kan genieten. Je kaart is leuk geworden, vooral de ronde mal met embossing vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is een bjoetie geworden leuke stempel heb je weer gebruikt.
    En uhhh Anitta als wij zo moeten hoesten doen we altijd een nat washandje met een boterhamzakje eroverheen en dit bind je om je nek met een sjaaltje of theedoek, dan hoest je minder, En een geseden ui naast je bed wil ook wel helpen.
    Wens je sterkte als het te lang gaat duren moet je je eigen ziek melden dan blijven je vakantiedagen tenminste staan,zonde als je ze kwijt raakt door ziekte toch.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat je met al dat gehoest en gesnotter toch nog zo'n mooi kaartje kunt produceren. Wat een lief manneke en een schitterend kaartje.
    Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt; meestal heeft het gewoon z'n tijd nodig, maar het blijft lastig. Slaap lekker!!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita
    Eigenlijk vind ik dat je nu eens moet bellen naar iemand die de grote natte dweil van jou kan uit wringen [hint] je kaart heeft er niet onder geleden en je moet er even doorheen bijten met een grote beet en ik aan de andere kant van jou beeldscherm weet wel het is niet makkelijk maar de zon schijnt hoog aan de hemel . Pak een grote grock hoe schrijf je dat?? Dan ben je morgen weer het vrouwtje
    Liefs van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bah, dat is ook balen dat niks helpt..
    Niet te lang er mee blijven lopen hoor!

    Anyway, toch weer een supermooi kaartje gemaakt!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi weer Anita en wat zijn die van Momanning altijd toch leuk.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem07:44

    Wat een schattig kaartje,vind het stempeltje helemaal geweldig.Als de verkoudheid aan blijft toch maar even naar de dokter,misschien even na laten kijken zodat je toch ook nog wat aan je vakantie heb. Beterschap en tot de volgende keer groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, een hele mooie kaart heb je gemaakt ondanks dat je zo verkouden bent. Sterkte ermee.Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Fijne dag,groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Aniet ja meis valt niet mee als al die stress eruit komt, maar ja je lichaam staat nu op nonactief en die denkt nu gooi ik het er lekker uit en ja dat zal je toch voor lief moeten nemen en dan ook nog is zo,n mooi kaartje maken PETJE AF meid.Nou ik zou zeggen zeggen beterschap en liefssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig lief kaartje Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje Anita! Beterschap met je gesnotter en gehoest, aan je positiviteit kan het volgens mij niet liggen! Geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meis toch...ik heb met je te doen.... Ben zelf net een maandje hersteld van kinkhoest. Hoesten is echt vervelend, zeker als het lang blijft duren. Lekker in het zonnetje gaan zitten en lekker dutten, heerlijk dat het nu kan. Hopelijk knap je daar snel van op. Je kaartje is ontzettend leuk, wat een lieverd. Veel beterschap en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontspan jij maar lekker, goed voor je en voor ons........want je maakt dan prachtige kaartjes dus .....doe maar lekker, hihi. Maar zonder dollen, het is weer een schattig kaartje met wederom een heeeeel lief stempeltje. Toppie gemaakt!
    Beterschap meis.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je weer een leuke kaart gemaakt Anita!
    Fijn dat je met freubelen wat afleiding kunt vinden en hopelijk voel je je snel beter:0)
    Bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gemaakt weer Anita, en wat is je afbeelding leuk, en sterkte met je verkoudheid, lekker genieten van het lekkere weer nu. bedankt voor je deelname weer bij de NKU, veel succes.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Anita,

    nou, als het niet over gaat zou ik toch maar even langs de huisarts gaan. Wie weet helpt een antibioticakuurtje wel...je hebt heel wat te verstouwen gehad, joh! Dan moet je wel kunnen uitrusten in de vakantie en dit is toch niet echt vakantie????
    Je kaartje is ontzettend leuk!! Die peuter is gaaf! En de sketch is goed herkenbaar gebleven.
    Geniet van de zon!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,

    Net wat GerJanne zegt ik zou toch maar even naar de huisarts gaan, het is wel zo dat je heel wat voor je kiezen heb gehad maar zo geniet je niet van je vakantie en het mooie weer.
    Je kaart is in een woord geweldig met die leuke stempel en details super.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig kaartje met een hele leuke stempel,
    ik hoop toch echt dat je snel wat opknapt, zodat je wat meer van je welverdiende vakantie kan gaan genieten1

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor je lieve complimenten op ons blog.
    We worden er verlegen van.
    Je kaartje is prachtig. Heel lief stempeltje ook.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het is weer een heel mooi kaartje geworden

    ondanks dat je je niet lekker voelt beerschap meid

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig kaartje zeg !
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Beterschap.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Meis wat een schetig kaartje is dit, heel leuk.
    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk kaartje, Anita, en wat een schattig stempeltje!
    Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O Anita wat een zielig verhaal!!!
    Maar dat natte dweilen zulk werk af kunnen leveren wist ik echt niet.
    Ik hoop dat je je inmiddels al weer veel beter mag voelen, dan mag ik mij nu wel zo'n dweil noemen.
    Liefs hennie.
    p.s. Leuk dat je meedoet met de challenge van het NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd, je hebt met dit kaartje de derde prijs gewonnen!
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Anita hier ben ik weer, ik las net dat je de derde plaats heb gewonnen met deze kaart, wat superrrrrrrrrr leuk voor je, jou weekend kan niet meer stuk he meis gefeliciteerd hoor.
    Liefs Ghea bofkontttttt

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita