27 april 2012

Hahaha, dacht dat het een jongetje was ..... niet dus!

Had geloof ik niet helemaal mijn avond .... was in gevecht met met mijn dots (of hoe schrijf je dat), ze zaten meer aan mijn hand vast dan aan de bloemetjes, vandaar niet helemaal gelijk zoals ik het had gewild. En dacht ach wat een leuk jongetje, vandaar het blauwe papier, zie ik nadat ik de kaart af had dat het jongetje helemaal geen jongetje is, want hij heeft een vlecht met strik in zijn (haar) heeft, ach ha je hebt wel eens meer van die avonden. Dit is dan de kaart geworden.
Duik nu snel mijn bedje in want morgenochtend om half 6 loopt de wekker weer af omdat ik moet werken. Tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Jongetje, meisje maakt niets uit. Er zijn genoeg meisjes die niet van rose houden.
    Ik vind je kaartje prachtig.
    liefs, Marainne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita, leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden...bedankt!
    Die stempel is superleuk hè...het is een rubberstamp van Penny Black (slapstick/Cling). Als je hem niet kan krijgen wil ik je wel een paar afdrukjes sturen. Ik zie op je blog dat je net begonnen bent...ik zie ook leuke dingen bij jou en ga jou ook volgen. Kunnen we bij elkaar inspiratie op doen.
    Mooi kaartje hoor en kan ook voor een meisje.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook meisjes houden van blauw, je was zo in gedachten want je hebt toch haar vlecht en strik ingekleurd, en toen je klaar was zag je het pas. Het maakt niks uit hoor Anita hij is
    TOPPIE geworden.
    Fijne avond en een gezellige koninginnedag morgen groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita