27 januari 2014

Niet leuk zo een tennisbal in je wang!

Vandaag is het weer maandag en is het weer mijn beurt om een sketch en naar aanleiding daarvan een kaart te plaatsen op het challengeblog NKU. Raar hoor ik krijg toch mijn sketchen niet meer goed op het blog, wat ik ook doe het lukt me gewoon niet. Als ik de sketch gewoon open op de computer ziet het er superscherp uit maar dan ga ik hem uploaden en hoh maar. Nou dan maar niet want heb nu al van alles geprobeerd, snap er niets van maar misschien wel weer een probleempje op blogger, laat ik het daar maar op houden. Als je de sketch wel de moeite waard vindt, je weet het sla hem met een gerust hart op op je computer en wie weet komt hij ooit wel van pas. En nu op naar de tennisbal want je zal wel denken waar slaat die titel nu weer op, want ik zie niets raars aan die schattige Bestie, nou dat zal ik je vertellen. Heb sinds donderdagavond weer een kaakontsteking, zie er weer zeer charmant uit, alsof ik een tennisbal in mijn wang heb. Weet je nog had ik verleden jaar ook al een keertje maar goed zal wel weer overgaan maar fijn is anders. Nick was dit weekend naar zijn vader en Dani die vermaakt zich wel en heb voor de afleiding toch maar wat kaartjes zitten maken en mijn dagelijkse blogrondjes gemaakt. Maar man oh man wat word je daar moe van zeg, alsof je constant met een verdoving in je mond loopt, ken je dat gevoel als je bij de tandarts bent geweest, nou ja dat was vroeger eigenlijk zo, gelukkig zijn die verdovingen van tegenwoordig niet meer zo erg. En toen droomde ik vannacht ook nog dat het over was en ik was zo blij, nou werkelijk de nachtmerrie kwam pas toen ik wakker werd en me realiseerde dat het nog niet weg was, gelukkig wel wat minder dan eind vorige week maar leuk is anders. Maar genoeg gezeur hier mijn kaartje naar aanleiding van een door mij gemaakte sketch.


en dit is de sketch


Dank jullie wel voor de superleuke reacties op het feit dat ik er 8 uurtjes bij heb gekregen op mijn werk, helemaal super om het te lezen, kijk dat zorgde er toch voor dat ik ook een glimlach op mijn gezicht kreeg, ook al is lachen nu een beetje moeilijk. Heb er weer van genoten. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer.

84 opmerkingen:

  1. beterschap meis, je kaartje is er niet minder leuk om, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat vervelend voor je Anita hopelijk is het snel over. Je kaartje ziet er weer mooi uit

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap, ik hoop dat het snel over is! Je kaartje is weer een bjoetie!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schets en je uitwerking is prachtig.
    Ben gelijk volger van je blog geworden!
    Heel veel beterschap en hartelijke groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Auwww, dat lijkt me niet fijn. Beterschap hoor.
    Je kaart en sketch zijn weer super.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaak ontsteking dat is niet fijn....beterschap gewenst.
    Je kaart is weer een plaatje om te zien lekkere vrolijke kleurtjes heb je weer gekozen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is weer een toppertje hoor !!
    En beterschap met je dikke toet. Hopelijk is het snel weer over en kun je weer aan twee kanten glimlachen.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem09:57

    Joh dat is goed vervelend zeg, hopelijk is het snel weer over. Je kaartje is weer helemaal leuk dus dat lijdt er niet onder. Lekkere kleurtjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Dit weekend heb ik ook problemen gehad met mijn blog. Ineens kon ik niet meer bloggen. Via via heb ik vernomen dat het een probleem van blogger zelf is. Ondertussen lijkt alles terug goed te werken.

    Je kaartje ziet er fantastisch uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Wat een lieffie! Leuke sketch heb je weer gemaakt!
    Wel balen van je kaakontsteking! Sterkte ermee.
    Liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een fantastische kaart gemaakt. De kleuren zijn ook weer zo mooi.

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en schets Anita,
    Sterkte met je kaak ontsteking,ik hoop dat je weer vlug de oude bent.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje met mooi kleurwerk en een gave schets...veel succes met je ontsteking...ik hoop voor je dat ie gauw over is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart en kleurtjes gebruikt.
    sterkte met je kaak...dat is niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap. Hoop dat het snel over is.
    Je kaartje is schitterend.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks je kaak een prachtig kaartje. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart weer Anita en sterkte met je kaak!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOOoooOO dat is mega lastig zo'n kaakontsteking sterkte meis
    je kaartje is weer een snoeppie!!!
    lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart en beterchap

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    dat is niet prettig zo'n ontsteking!!Heel veel beterschap hiermee.
    Je kaart is prachtig hoor! Mooie kleuren!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje, Anita.
    En wat fijn dat je acht uur erbij gekregen heb.
    Beterschap met je kaak.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schat van een kaartje weer, Anita, heel mooi! Sterkte en beterschap voor je kaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Aniet, is idd een leuke sketch. Je hebt weer lieve zachte kleurtjes gebruikt. Heel erg mooi weer. En beterschap met die nare kaakontsteking. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooi kaartje Anita, met een geweldig leuke sketch...ik zie toch niet vreemds aan de sketch...
    Verder beterschap gewenst met je kaak, heel vervelend is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart in deze mooie pasteltinten Anita, beterschap met je kaak.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik dacht wel dat je alweer last had van je kaak, verzorg je maar goed!
    Je kaartje is in ieder geval weer prachtig en een hele leuke sketch! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke kaart Anita, en beterschap met je kaakontsteking,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beterschap met je kaak, ik hoop voor jou dat het vanzelf overgaat, misschien helpt spoelen met Camille thee wel. Prachtige kaart heb je trouwens gemaakt, ondanks die kaakontsteking, echt heel mooi, groet hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita. OOOOH wat een leukerd. Een hele mooie schets. Leuke zachte kleuren. Mooi gemaakt en afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. och meid dat is niet fijn een kaak ontsteking beterschap er mee hopelijk is het gauw beter

    je kaart is weer een mooie leuke sketch er van gemaakt met deze lieve bestie zo mooi weer ingekleurd

    lekker zachte kleurtjes hou ik wel van

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vervelend Anita, ik hoop dat het snel weer beter mag gaan :-).
    Je kaartje is weer super! Mooie sketch!
    Rose en groen blijft toch een superleuke kleurencombinatie!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ach jeemig! Wat naar! Heel veel beterschap met je kaak. Gelukkig nog niet te ziek om mooie kaartjes te maken zie ik! ;-)

    Hoop dat je snel weer tennisballoos rond loopt
    Grtjs
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nouuuuuuuuuuuu als ik heeeel goed kijk heeft Bestie aan de linkerkant ook een beetje een bolle wang dus ze lijdt met je mee Anita!! De sketch is enig en je kaartje ook...heel veel beterschap!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Anita. Wat een prachtige zachte kleuren, super mooi kaartje.
    Beterschap.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou, wat akelig van je ontsteking! Veel beterschap en sterkte daarmee!
    Je Bestie kaart is weer heel leuk geworden! Een schatje!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Anita,
    Prachbtige kaart, leuke sketch, mooi ingekleurd..beterschap met je kaak..liefs Ans
    p.s. ik ben weer terug uit het ziekenhuis, kijk-operatie met ruggenprik, prima verlopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  37. een hele mooie kaart en een gave sketch.
    succes met je ontsteking kom een paar uur geleden van de tandarts af en mijn verdoving is net uit gewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke sketch, Anita, en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt.
    Sterkte met je kaakontsteking :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beterschap ermee ! Leuke kleurencombi op je kaartje dat mintgroen en roze.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  40. een super mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Anita
    Ooo wat heb ik met je te deon, pijn in je mond daar kan je ej niet tegen verzetten, balen voor je, gelukkig heb je een positieve instelling en blijf je doorgaan, maar leuk is anders.
    Je kaart is weer prachtig, mooie kleurtjes, en de sketch, ach meis we zien hem toch goed.
    Beterschap vrouwtje.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Anoniem16:28

    Hoi Anita
    Vervelend dat je een kaakontsteking hebt.Een zere mond is zo vervelend beterschap en hopelijk is tennisbal weer gauw weg.
    Je kaart is een beauty.Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt en de sketch ga ik na maken wat leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Deze sketch vind ik heel erg leuk en je uitwerking ervan ook, super ☺
    Sterkte en beterschap met je kaak, niet fijn...

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie kaart! mooie kleuren! heel veel sterkte met je kaak!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een mooi kaartje en een hele mooie sketch heb je gemaakt.
    Weer knap hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  46. je kaart is weer super mooi!!! Ik wens je beterschap met je kaak!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. super mooi hoor
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh help, wat naar dat je weer een kaakontsteking hebt. Ik heb weer eens een keelonsteking, dat is al naar... maar een kaakontsteking is nog veel vervelender lijkt me. Beterschap, hopelijk ben je snel van de narigheid af. Apart dat je er dan ook nog eens over droomt - mooie reality check als je dan wakker wordt zeg...pfff! Mooie kaart, leuk met alle vakjes en het mooi gekleurde poppetje. Blogger heeft af en toe zijn kuren inderdaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Schitterende kaart. Leuke stempel. Mooie materialen en details heb je gebruikt. Maakt de kaart helemaal af. Beterschap met je kaak.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Een schitterende kaart Anita!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hoi anita
    hopelijk gaat het snel beter met je!! en je kaart en sketch zijn erg leuk en mooi!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Je kaartje ziet er prachtige uit!! Beterschap met je kaak! Ik heb het zelf verschillende keren gehad, dus ik weet hoe het voelt :-((
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooi lief kaartje heb je weer gemaakt Anita, en wat een leuke schets! De kleurtjes doen me al een beetje denken aan het voorjaar! Lekker! Succes met je kaak meis is niet leuk dit, balen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een lief kaartje echt schitterend gemaakt.
    Je digi is super lief.
    Wens je alvast een snelle herstel met je kaak ontsteking.
    Lieve Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Anoniem19:07

    He jakkes, dat is niet leuk Anita! Beterschap hoor!
    Je kaartje is weer zoals altijd prachtig!
    Doe maar kalm an en hopelijk heb je er niet al te lang last van!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Niet leuk een kaak ontsteking, beterschap en dat het snel over mag zijn.
    Ondanks de ellende heb je weer een mooi kaartje gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zowel je kaart als je sketch zijn helemaal super. De kleurtjes op je kaart zijn ook helemaal top.
    Beterschap toegewenst!
    Fijne avond!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat heb je dat weer prachtig gedaan met de schets Anita! Beterschap met je mond!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lief kaartje Anita en wat heb je de schets mooi uitgewerkt. Sterkte met je kaakontsteking!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik dacht inderdaad al...hoezooo tennisbal ? Nu snap ik 'm...klinkt pijnlijk Anita. Je kaart is weer een schatje, mooi die zachte kleurtjes en de sketch is ook leuk. Gefeliciteerd met je bijgekregen uren en sterkte met je wang/kaak....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Een heel mooie sketch al zeg jij dat hijniet goed is . Ook je kaartje is weer heel mooi
    En dat met je kaak komt ook weer goed sterkte
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super leuk kaartje! Gave sketch ook. Heb 'm even opgeslagen. Als ik 'm ga gebruiken zal ik er wel bij zetten dat het een sketch is van jou.
    Heel veel beterschap.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een super leuk kaartje is dit weer. Lieve kleurtjes en mooie details. Je kaakontsteking is iets minder, hoop dat het snel over gaat. Wens je alle beterschap toe, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Nou zal je eerst mar even beterschap wensen met je kaak,goed spoelen hĆŖ! Ik zou volgens mij bloedchagrijnig worden er is niets ergers als pijn in je bakkes of hoofd toch.Petje af voor je meid dat je toch nog gewoon kaartjes dan maakt,je bent een topper,maar dat wist je al.

    Leuke sketch en de kaart is weer super geworden.Leuke kleurencombi!!!

    lieve groetjes Nit@xx

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Haha ik weet wat je voelt.
    Ik ben 3 weken terug geopereerd aan 3 verstandskiezen en mijn kaak herstellen.
    Hierbij hebben ze een zenuw geraakt en ik loop dus nu al 3 weken met zo'n gevoel.
    Als ik niet uitkijk loopt er met drinken van alles uit mijn mond..
    En volgens de kaakchirurg kan dit lange tijd duren.
    Nou gezellig dan!!
    Gelukkig hebben we onze kaartjes nog.
    Deze is weer super leuk evenals je sketch die je hebt gemaakt.
    En hij is best scherp hoor!!
    Ik zeg niets meer aan doen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Prachtige kaart.Leuke schets heb je gemaakt.En ja ja ik heb hem weer opgeslagen.Wens je veel beterschap hoop dat het snel over is.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh had ik dat toch gemist! Wat super dat je er 8 uur bij hebt gekregen. Gefeliciteerd, joh!
    Je kaart is weer een plaatje en de sketch is heel duidelijk hoor!!
    Sterkte met je kaak! Lastig !
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Om te beginnen van harte met de urenuitbreiding! En vervolgens heel veel beterschap met je kaakontsteking, dat is geen pretje als ik dat zo lees.
    Je kaart is weer een beauty!!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  69. hoi Anita
    wat zijn je kaartjes weer mooi meisje en ik heb er diverse van gepind voor mijn account op pinterest.
    zie blog voor de link er heen)
    je inkleuring is zo mooi en prachtig qua kleuren schakeling.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Fijne dag vandaag !!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  71. wat een prachtige kaart en sterkte met je ontsteking hoop dat het snel over gaat.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Anita
    Een prachtige kaart laat je weer zien met een hele leuke sketch .
    Sterkte met je ontsteking .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh oh, kom ik weer als mosterd na de maaltijd, je kaartje is weer superleuk, ook lieve kleuren heb je gebruikt, die tennisbal is minder en ik las op fb dat je ook nog een klapper hebt gemaakt, kon er ook nog wel bij, ging je niet helemaal uit je panty toen ook dat je nog overkwam? hoe is het nu met je? nog veel last? lekker gehavend zeker? liefs en het beste en vanaf nu wat meer geluk, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hey Aniet,

    Fan herte lokwinske;) met de uitbreiding van je uurtjes.
    Meid het zit je voor de rest niet mee, hoop dat je snel opknapt en zonder "tennisbal"verder kan gaan. Je kaartje vind ik wederom om een snoepie om te zien en ook de sketch is erg leuk. Zelf werk ik weinig met sketches maar wie weet....

    Voor nu oant sjen en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Prachtig Anita.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een schatje Anita, mooie kleurtjes. Beterschap met je kaak, lijkt me inderdaad heel erg vervelend.
    Fijne avond, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ohhhh wat ern mooi kaartje! Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar! Een toppertje weer!

    Beterschap met je kaak, hoop dat het snel beter gaat.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi hoi Anita,
    wat een allerschattigst kaartje weer!
    Heel veel beterschap met je kaak!
    Oja, wat de sketch betreft, ik heb dat met de hoofdletter N,
    die wordt al een paar keer in mijn blogbericht vaag aangegeven,
    dus ga er maar van uit dat het aan blogger ligt...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Schitterende kaart Anita en een hele leuke sketch! Sterkte met je kaak meid! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor! Succes met je mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Schitterende kaart, mooi papier heb je gebruikt.
    Ik hoop dat het nu beter met je kaak gaat.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ziet er heel goed uit.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Leuke sketch en een biezonder leuke kaart
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ook al zo'n prachtig kaartje. Mooie kleuren combinatie en sketch.

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita