23 januari 2014

Yes het is gelukt en een SOS!

Joehoe het is me gelukt, weet je nog dat ik schreef over het feit dat ik 8 uur meer wilde gaan werken maar dat ik te horen had gekregen dat het waarschijnlijk toch niet door zou gaan, nou luister en huiver maar mijn cheffin vroeg gisteren Aniet kom je even bij me en jippie de kogel is door de kerk, ze heeft zo haar best voor mij gedaan en ik krijg mijn 8 uur erbij. Nou je begrijpt ik heb haar meteen een zoen op haar wang gegeven, hoe fijn is dat. En die zoen heb ik ook meteen daarna aan mijn collega Janneke gegeven want die lieve schat gaat nu 4 uur meer werken zodat we samen die extra taken erbij gaan doen, ben er zo in mijn nopjes mee. Dat geeft lucht en hoe fijn is dat. Ben er zo blij mee. Zal wel eventjes wennen zijn want dan ben ik iedere dag van huis, omdat ik die 8 uur waarschijnlijk over 2 dagen ga verdelen zodat ik het onder schooltijd kan doen maar goed alles went dus dat zal dit ook wel gaan doen. Mijn kaartje van vandaag had ik al in het weekend gemaakt maar nog niet geplaatst. Is het weer geen schatje deze Bestie, wat hou ik toch van die wijfies, heerlijk om in te kleuren en op een kaartje te bewerken. Heb hem in ieder geval weer met veel plezier gemaakt.


En dan heb ik ook nog een SOS. Sommigen van jullie weten wel dat ik ook de Kinderkaart van de week-rubriek doe op het challengeblog de NKU, helemaal geweldig om schitterende kaarten te vinden in mijn mailbox maar helaas krijg ik de laatste tijd niet zoveel kaartjes meer en ben bijna door mijn voorraadje kaartjes heen die ik heb gekregen en het zal toch zonde zijn als de rubriek om die reden zou moeten stoppen. Dus doe nog maar eens een oproep en hoop dat ik snel weer verrast mag worden met schitterende kaartjes in mijn mailbox

Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog van de NKU geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa, buurvrouw, tante ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres Anita2@live.nl en wie weet staat jouw pronkstuk eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

Wat een supergave reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaartjes, goh wat heb ik er weer van genoten met het bekende glimlachje van oor tot oor. Helemaal super van jullie. Wil mijn kaartje mee laten doen aan de challenge van My Besties Norge, waar deze keer alles mag. Dank jullie wel. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

92 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Anita!!
    Zo een mooi stempeltje tis een schatje he.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita wat een heerlijk nieuws en wat geweldig dat je het over 2 dagen kunt verdelen en onder schooltijd kunt gaan doen ! Zorgen minder qua Nick maar helaas nu wel heel veel/vaak met het OV maar dat mag de pret vast niet drukken. Je kaart is weer beeldig, zo leuk dat papier en deze leuke spring-in-'t-veld passend ingekleurd, toppie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita
    wat super dat het gelukt is om meer te werken .
    En wat een pracht van een kaart laat je weer zien deze Bestie is dan ook wel heel leuk ze staat gewoon te springen .super mooi ingekleurd ook weer .
    En over je SOS berichtje mijn dochter heeft pas iets leuks gemaakt zal het is op de foto zetten en je een mailtje sturen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o gefeleciteerd anita

    dat toch die uren er bij ehbt gekregen super voor je zal even wennen zijn maar o dat is snel genoeg weer gewoon

    je kaart met deze bestie ook wat een schatje weer er zijn ook zo veel mooie besties tegenwoordig weer leuke details er op verwerkt en bestie weer prachtig ingekleurd


    helaas heb ik geen kids van deze leeftijd en mijn kleindochters hebben niet altijd zin om te freubelen maar hoop dat je nu wat meer in je mailbox gaat vinden

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita
    Wat super voor je dat je er 8 uur bij hebt, als dat maar nirt tenkoste van je hobby gaat, je krijgt het nnu echt druk meis.
    Je kaart is weer prachtig, mooi gekleurd , prachtig afgewerkt, als je het kinderkaartje nog een paar jaartjes volhoudt weet ik zeker dat Noa ook mee gaat doen, leuk vooruitzicht hè, dat zal oma Corrie haar wel leren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn Anita dat je meer mag gaan werken je heb weer een prachtig kaartje gemaakt waar haal je toch de tijd vandaan ik vind het heel knap van je groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart en heel mooi ingekleurd.
    Ik kan je niet aan inzendingen helpen van kinderkaarten. Ik heb geen kinderen.
    Misschien dat ik mijn katers eens een keer aan het knutselen zet hahahah

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Aniet, heel mooi gedaan.

    Gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem15:04

    Een prachtige kaart en wat fijn dat je er toch uren bij krijgt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je extra uren. Zal wel enen zijniedere dag op pad. Je kaart is weer liefjes. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig nieuws is dit Anita, gefeliciteerd. Je boft maar met zo'n bazin en collega, dat is zeker een dikke pakkerd waard. Je kaartje is weer erg aandoenljk, kijk haar daar trots staan te paraderen. mooi! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een plaatje van een kaart.
    En wat fijn dat je de extra uren kunt werken.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,

    Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, zal wel even wennen zijn die extra uurtjes maar als je een maand verder bent weet je niet beter meer.
    Je kaart is zoals gewoonlijk weer subliem, en z'n lief stempeltje, ook ik kan je ook helaas niet helpen aan kinderkaarten.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je extra uren !! Dat is in een tijd van bezuinigingen wel heel bijzonder. En ook een teken dat ze je waarderen natuurlijk ! Super hoor.
    Je kaartje is ook weer een snoepie.
    Wat de kinderkaart van de week betreft kan ik je helaas op dit moment ook niet erg helpen. Mijn jongste past wel in de leeftijdscategorie, maar die heeft het zo druk met huiswerk in het eerste jaar van de middelbare school, dat die niet veel aan knutselen toe komt helaas. Maar ik zal nog eens rond kijken/vragen.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je extra uren. Zal wel wennen zijn maar dat gaat meestal wel snel.
    Je kaartje is super.
    En ja net als bij Marjan, mijn jongste heeft ook de juiste leeftijd maar ook huiswerk en sport kosten zoveel tijd dat de tijd die ze nog over heeft meestal liggend op de bank op gaat met een filmpje of een boek.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je de extra 8 uren krijgt en dat mooi onder schooltijden kan doen.
    Heb wel kinderen in de leeftijdscategorie, maar ja Esmee heeft haar eigen blog.
    Ik zal kijken wat de kinderen willen.
    Je kaartje ziet er weer super mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd!!!!! Wat superfijn voor je dat je de extra uren hebt gekregen.
    Je kaart is weer een plaatje zeg, zo lief!!
    Tja, mijn jongste is al weer 16 en totaal niet crea, kan je niet helpen maar hoop wel dat er weer aardig wat foto's binnen gaan komen bij je.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je die 8 uur gekregen hebt! Meer uren betekent ook meer centjes. Maar helaas ook minder knutseltijd.
    Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Met die kinderkaart kan ik je niet helpen, heb alleen kinderen boven de 14!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Anita wat fijn voor jou dat ze het toch hebben kunnen regelen dat je de 8uren over 2 dagen mag verdelen. Helemaal Top!
    Nou jou dag kan niet meer stuk.

    Je kaart is weer een toppertje!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt met dit lekkere 'wijffie'!!
    Ha, ha, ik hóór het je zeggen, zo leuk !!
    Ben blij voor je dat je die uren erbij hebt gekregen, maar je gaat toch niet minder kaarten maken hé? :-)
    Die kinderen zijn natuurlijk allemaal druk met toetsweken enzo, of de moeders willen zelf veel te graag met hun spulletjes spelen, ha, ha.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Anita met je 8 uur erbij. Het zal wel even schuiven en passen en meten worden, maar een beetje armslag in de portemonaie is ook fijn. Dat snap ik helemaal. En wat je andere vraag betreft. Ik heb gelijk mijn kleindochter van 14 gebeld. Die had pas in een opdracht van school, maatschappijleer, een geboortekaartje moeten maken. Ze weet niet precies waar die ligt, maar ze gaat er een foto van maken en hem aan je opsturen. Boter bij de vis nietwaar??? Haar naam is Jazz Heemskerk . Ik ga nu je emailadres mailen aan haar. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. supergaaf meis, fijn dat je je uren bij krijgt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje is je kaart weer, Anita. En helemaal super dat je meer mag komen werken. Veel succes!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als eerste van harte gefeliciteerd!!!!!
    Super joh dat het gelukt is!
    Je kaartje is een schatje.
    Zo leuk en lief van kleur.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat je er wat uurtjes bij krijgt Anita, dat hoor je tegenwoordig niet vaak. Je kaartjes is weer echt een snoepie

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat fijn voor je, die extra uren! Van harte daarmee en blij ben je natuurlijk ook met je cheffin en collega! Je kaart is een prachtkaart, heel mooi gemaakt en zulke lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dat heerlijk voor je Anita,is wel bikkelen voor je, maar je kan het!
    je kaart is weer een plaatje!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat fijn voor je Anita, dat je 8 uur meer mag gaan werken. Wel een hele kluif natuurlijk maar het geeft wel wat meer financiële armslag. En je kaartje is weer super Dame!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd, Anita, dat je meer uren gekregen hebt! Je kaartje ziet er ook super uit. Helaas is het al een heel tijdje geleden dat ik kinderen had onder de 14, dus ik kan je niet aan kinderkaartjes helpen.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart Anita en gefeliciteerd met je extra acht uur.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat goed Aniet dat je wat meer uurtjes erbij hebt. Helemaal geweldig voor je. Je ziet het op je kaartje want die Betstie straalt ook helemaal.
    Succes met je xtra uurtjes.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Anita , proficiat met je 8 uurtjes erby ... toppie meis ,
    en dat in deze tijd van crisis , ook jouw kaart is weer een beauty
    geworden , ik geniet er altijd van , mooie ingekleurde stamp !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een pracht van een kaart heb je toch weer gemaakt, Anita. Vind 'm super schattig!
    En wat fijn dat die 8 uur nu toch door gaan. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Anita, je kaartje is weer supermooi! En gefelciteerd met je werkuitbreiding. Went ook wel weer. Succes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi,

    Wat schitterend mooi gemaakt.

    Super.

    Leuk dat meer uren mag gaan doen.
    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Anita,
    Zat je zaterdag nog in een dip, ben je nu weer helemaal blij, such is life..gefeliciteerd meisje, ik ben ook blij voor jou..Je kaartje is schitterend, lieve digi en prachtig gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd! Wat fijn en dat in deze tijd! Leuk hoor.
    En wat een lief kaartje

    Grtjs
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd En je kaart is heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Anita,dat is nog eens super nieuws dat je de uren hebt gekregen.Proficiat ermee.Ben benieuwd hoe het je af gaat om elke dag te werken.Je kaartje is weer een plaatje.super de super.Mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een cutie Anita!
    enne ik heb nog wel een kaartje, ik mail je nog...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat fijn voor je Anita, dat je meer kan gaan werken :-).
    Je kaartje is weer superleuk!!
    Mooi is deze digi weer en mooie kleurtjes :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super voor je Anita!! Je weet het, zonder geluk vaart niemand wel. Je kaart is er weer een van de bovenste plank. Geweldig mooi dus. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een super mooie kaart! Mooie zachte tinten en geweldig gekleurd. Een plaatje!! Leuk voor je dat je de extra uren erbij hebt. Gefeliciteerd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve ainta,

    ik ben er weer, fris en fruitig na een heerlijke vacantie en nu eens kijken wat ik allemaal voor moois gemist heb. bij jou is dat weer heel wat zeg, prachtige kaarten staan er weer en je hebt warempel nog mooi geborduurd ook meis, geweldig! Ik probeer weleens een hoekje, vind het erg mooi om iets geborduurds (hihi) op een kaart te hebben maar zodra het een kaart gaat worden hou ik een verfrommeld stukje papier over dus dat doe ik maar niet meer, hoe leuk het ook is.
    Geweldig, ik las dat je je 8 uren erbij hebt gekregen, gefeliciteerd zeg, zeker in deze tijd is dat toch wel heel wat, iedereen moet uren inleveren of zit zonder werk en jij krijgt ze erbij, topprestatie, een teken dat je je werk goed doet en daar mag je trots op zijn! Sowieso mag je trost op jezelf zijn, je doet het toch allemaal maar terwijl het wel ontieglijk zwaar moet zijn om je 2 jongens alleen op te voeden en nog te werken ook. Respect Anita, ik heb er bewondering voor.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het is weer een prachtige kaart geworden Anita! Super.
    Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig gereageerd heb. Maar als je in de lappenmand zit....
    Maar het gaat weer iets beter. Dit is echt weer een te wauwie kaart ;-)
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fijn dat je je 8 uur erbij hebt! Je kaartje is weer schitterend zoals gewoonlijk!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fantastisch nieuws is dat! Gefeliciteerd!
    En wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, helemaal fan van het kleur!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig kaartje Anita, heerlijke kleurtjes!
    En proficiat met je extra uurtjes, zal vast wennen zijn!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd met het goede nieuws en een top kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk voor je ,proficiat je kunt het zo hard gebruiken en je verdient het. super .
    Ook je kaartje is prachtig.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wow wat een schatje is deze Bestie weer Aniet,en zo mooi gekleurd ....copics i guess!
    Ik vind de kleurensamenstelling super!!!

    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hé Anita super die 8 uurtjes erbij, dat wilde je al zo graag!!!! Top!
    Je kaart is weer beeldschoon!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Anita wat een prachtig kaartje, super dat je die 8 uur erbij gekregen hebt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtige kaart Anita. Mooi ingekleurde digi en mooie bloemen versiering. En fijn dat je de 8 werkuren erbij hebt gekregen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een lieve kaart heb je gemaakt super leuk
    Top dat je meer kunt gaan werken

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd meid. Je kaartje is weer prachtig hoor.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Anita, allereerst gefeliciteerd met die zo felbegeerde 8 uur arbeid erbij. En dan natuurlijk jouw prachtige kaartje, mooie kleuren en Bestie komt weer zo mooi tot haar recht met die kleurtjes. Goed hoor. Lieve groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. O, wat super dat e extra mag werken. Fijn voor je. En wat is je kaart leuk zeg. Lieve kleurtjes ook en een prachtige stempel ingekleurd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Anita, wat fijn dat je er de 8 uur extra hebt bijgekregen. Zal wel even wennen zijn denk ik. En je kaart is prachtig in dat lieve zoete roze kleurtje. Heeeeeel erg mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat fijn dat je 8 uur meer kunt werken Anita! Zo zie je maar, geduld hebben en dan ineens is het er! Je kaart is weer prachtig! Mooie zachte kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat fijn dat je meer kunt gaan werken Anita, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
    Heb de afgelopen tijd weinig tijd gehad om te bloggen, heb nu dus alles weer even bekeken en ben weer helemaal bij. Prachtige creaties heb je gemaakt.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  62. gefeliciteerd! Geweldig voor je! Geniet er van en dat ritme komt van zelf wel:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuk kaartje weer Anita! Op en top roze!
    Fijn voor je dat je die 8uren er toch bij krijgt! En dat went ook wel weer ;) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. super mooi kaartje
    en heel fijn voor je uurtjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  65. gefeliciteerd met je 8 uur erbij. super.
    je kaart is weer schitterend.
    mijn dochter heeft helaas niet zoveel tijd meer om te knutselen. er ligt nog steeds een afbeelding half gekleurd op haar buro.....

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi anita, als bestie fan kan ik alleen maar zeggen dat ik het een ontzettend lief kaartje vindt geworden. SUPER.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Anita,
    Gefeliciteerd!!!
    Ik zag dit lieffie al op je pinterest voorbij komen tis zo'n mooi zacht kaartje ik hou echt van die kleurtjes haha.
    Bij deze stempel staat het ook nog eens mega goed dus... Je bent weer geslaagd ;)
    Geniet van je nieuwe uitbreiding!
    Liefs, Linda
    Ps. Sorry dat ik zo weinig bij je gereageerd heb! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Anita,
    Proficiat met je extra uren. Misschien een nadeel is dat je nu minder tijd hebt om te freubelen ? In ieder geval weer een schattig kaartje dat je hebt gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Super voor je Anita dat je wat meer mag werken.
    En je kaartje ziet er schitterend uit, echt heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Geweldige kaart Anieta!
    En wat is het toch een schatje.... deze digi!!
    En wat geweldig dat je er 8 uurtjes bij hebt gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat fijn voor je Anita!
    En je kaart is echt een schatje...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gefeliciteerd met je extra uren, je kaartje is weer een schatje.
    Fijn weekend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Een prachtig kaartje en het stempeltje is ook al zo leuk.
    Mooi ingekleurd en samengesteld Aniet.
    Ja mijn kleinkinderen zouden het ook jammer vinden moest de kinderkaart stoppen, maar zij kunnen niet altijd meedoen, ook al zouden ze dat zelf wel helemaal zien zitten.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Lekker dat je 8 uur erbij gekregen heb.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat fijn dat je extra uren erbij hebt gekregen en dat je ze onder schooltijden kan werken.... Gefeliciteerd!

    Je kaartje is ook weer prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ik vind je kaart prachtig Anita!!!
    Gefeliciteerd met je extra uren

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi hoi Anita,
    wat fijn voor je dat het met je werk zo goed is opgelost,
    dit geeft je weer een extra boost!!!!
    Weer een mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi Anita. Gefeliciteerd! Fijn voor je. Je kaartje is prachtig, mooie leuren. en erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super geweldig voor je Anita dat je 8 uur meer mag werken.
    En je kaartje ziet er schitterend uit, echt heel mooi.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gefeliciteerd.
    ene je kaart nou die ziet er prachtig uit.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh wat gaaf Anita, die 8 uur der bij! En dat in deze tijd, lees alleen maar nare berichten, dit soort berichtje van jou lees ik veel liever! Gefeliciteerd!
    Je kaart is zoals altijd weer super! Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Proficiat met je extra uren! Ook je kaartje is weer prachtig, mooie zachte kleurtjes en prachtig ingekleurd!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...en wauww gefelicteerd met je uurtjes ! meid... misschien geeft dat zometeen wat lucht op financieel gebied ...toitoitoi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hoi Anita,

    Wat een schitterend lief kaartje, prachtige kleuren

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Van harte met je extra uurtjes, Anita. Wat fijn voor je.
    Je kaartje is een schatje.
    Fijne zondag verder!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Van harte met je extra uren, daat is fijn als je het graag wil en het mag.
    je kaart is ook weer erg mooi.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  87. super voor je! en wat een schattige kaart :)

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Gefeliciteerd zeg met je 8 uur erbij, je kaart vind ik ook weer prachtig zeg, hele mooie details ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Anita,
    super leuk dat je er uren bij gekregen heb! Gefeliciteerd hiermee. en je kaart is prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wowie, wat een pracht joh. Schitterend.

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oh, that is a supersweet card! Love the colours in it.Thanks a lot for joining in at My Besties Norges «Anything Goes»-challenge. Hope to see you back soon for new challenges. Hugs from Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita