30 januari 2014

Auw, auw en toen was het boem!

Wat een rare begin van de week had ik zeg. Maandagochtend vroeg kreeg ik eerst te horen dat een van mijn oud-presidenten waar ik 9 jaar voor gewerkt heb was overleden op 70-jarige leeftijd, ja dat zorgde er toch wel voor dat mijn concentratie op mijn werk nou niet bepaald 100% was, was ook zo een warme man waar ik alleen maar goede herinneringen aan heb en die altijd opkwam voor "zijn meisjes" zoals hij dat zo mooi kon zeggen. Ach ja onze Nico is niet meer ..... wat heb ik toch met veel plezier voor hem gewerkt. En toen ik naar huis ging en met Silvia van Personeelszaken naar het Centraal Station liep in de regen, werkelijk in een fractie van een seconde voelde ik dat ik ging vallen maar het ging zo snel en ik alleen maar denken (ja ja dat kon in gelukkig nog in die ene seconde) niet op mijn gezicht, niet op mijn gezicht, en belandde uiteindelijk op mijn knietjes en handen op de grond. Op dat moment kreeg ik een beetje de slappe lach, zal wel van de schrik geweest zijn, maar als je dat koppie van Silvia zag die was zich werkelijk rotgeschrokken want kwam me toch met een klap neer half op de weg, half op de stoep (pffff gelukkig kwam er geen auto aan op dat moment), broek kapot, hand lag open en werd meteen blauw, maar goed dacht op dat moment ach het valt wel mee maar toen ik eenmaal in de bus zat merkte ik dat ik mijn linkerknie niet zo goed meer kon bewegen en kreeg me toch een pijn, maar ja kon toch moeilijk mijn broek in de bus naar beneden trekken om te kijken wat er loos was dus moest toch wachten tot ik thuis was. Maar jeetjemeneetje wat een pijn zeg, thuis gekomen meteen even naar mijn benen kijken en oepsiepoepsie mijn knieen lagen helemaal open en waren pimpelpaars en blauw en mijn linkerknie was ook dik. Hahaha je had me de trap op moeten zien gaan 's-avonds toen ik Nick naar bed ging brengen, nou dat ging niet zo soepel als anders hoor en Nick vond het maar niets een moeder die met heel veel auw, auw, auw's naar boven ging en riep maar ikke benne bang want iemand die pijn heeft, vindt meneertje maar niets. In de avond voelde ik me maar stijver en stijver worden maar gelukkig gaat het nu wel weer, heb nog wel pijn maar kan wel weer gelukkig normaal de trap op. Ach ja je kunt wel eens dat soort dagen hebben, weet nog wel een jaar of 20 geleden dat ik altijd veels te snel liep en hoe vaak ik niet op de hoek van de Prinsengracht voor het restaurant Dikker en Thijs (dat bestond toen nog) op de grond lag, dat wil je niet weten. Het is een wonder dat Simon Carmiggelt die daar elke dag voor het raam zat mij nog niet genoemd heeft in één van zijn boeken want die goede man moet toch ook wel eens gedacht hebben, oh jeetje daar ligt die vrouw weer ..... Maar goed ik wijk weer eens goed af, had in het weekend dit verjaardagskaartje gemaakt maar nog niet geplaatst, maar nu dus wel ......


Welkom Marleen en Gerda, superleuk dat jullie volger bij mij zijn geworden, helemaal gezellig. Dank jullie wel weer voor de superleuke reacties op mijn vorige kaartje, heb er weer van genoten met het bekende glimlachje van oor tot oor. En oh ja mijn tennisbal is inmiddels verdwenen hoor en heb gelukkig geen last meer van mijn kaak. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

74 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart, Anita. Heel erg mooi geworden, joh!
    En wat een pech zeg. Kan me voorstellen dat je collega zich rot schrok toen jij zo'n smak maakte! Hopelijk gaat het snel beter met alle schaafwonden en blauwe plekken.
    Het zit je ook niet mee, eerst je die tennisbal, nu dit. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Pech vogel wat blijf je ondanks je pech vrolijke lieve kaartjes maken. Niks gebroken gelukkig begrijp ik . Nou ja kneuzingen doen ook pijn. Beterschap en wel blijven opletten hoor anders word het tijd voor een rollator. Fijne dag Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer.leuke kleuren Blij voor jou dat het weer wat opknapt En hoe is het nu met jou kaakontsteking?Dat is ook geen pretje daar weet ik alles van.hoop dat dat nu ook opknapt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vervelend ongelukje Anita ...gelukkig heb je niks gebroken....Maar het kan gebeuren dat je je verstapt ...te veel gebabbeld met je collegaatje hahaha...maar het is weer goed afgelopen...
    Je kaartje is weer heel erg mooi....Bestie ziet er weer perfect uit...mooie kleurtjes

    groetjes en fijne donderdag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oej, jeetje meid. Wat vervelend zeg. Gelukkig is het niet zo ernstig. Je kaartje is weer errug leuk geworden. Het is een lekker zonnig kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Anita je hebt een flinke smak gemaakt. daar zeker nog wel een paar dagen flink last van houden, sterkte en beterschap ermee.

    ik vind je kaart prachtig, daar word je helemaal happy van;)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig heb je niets gebroken en ben je NIET op je geaciht gevallen maar dit is al erg genoeg Anita...oppassen hoor en beterschap!!! Je kaart is een en al vrolijkheid en lente, enig!!!!

    xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte Aniet....hopen dat het snel over gaat...je kaartje is supermooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anita, beterschap met je knietjes, gelukkig dat er niets stuk is....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beterschap meis, je kaartje is iig prachtig, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele mooie vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie vrolijke kaart Aniet.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anita,
    Wat heb jij toch even goed geluk gehad bij je val.Voor het zelfde had je wat gebroken!!!
    Gelukkig gaat het je al weer wat beter.Schitterend kaartje heb je gemaakt.Mooi papier wat je gebruikt hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt en van die lieve kleurtjes
    beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  15. meid meid wat je hebt toch een pech gelukkig is je kaak weer beter en beterschap met je knieen fijn dat je wat minder pijn hebt nu want kan soms hard aan komen een val

    dan nu je kaart is weer mooi met de happy birtchday letters van noor en bestie er bij leuke bloemen en mooi gekleurd weer

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verhaal weer Aniet, blij dat het wat beter gaat met je knie. Maar je had niet hoeven wachten op een boek van Simon Carmiggelt want dat evt. kan je zelf volgens mij net zo goed schrijven als hij, hahahaha. Je kaartje is weer super hoor. Is weer een toppertje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,
    Wat een dagje voor jou weer.
    Je kaartje is weer schitterend Anita !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Anita, lekker fleurig!
    Sterkte met alle wonden en blauwe plekken, het zit je niet mee. Hoe is het eigenlijk met je tennisbal?
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vervelend begin van de week. Hopelijk gaat het snel beter met je knietjes.... Maar je kaartje is weer prachtig geworden. Leuk die stans van Happy Birthday!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anita jij heb je portie voorlopig wel gehad zeg wat een narigheid eerst je kies en nu dit weer ik vind het heel knap van je dat je toch nog zin hebt om zulke mooie kaarten te maken groetjes Maartje

      Verwijderen
  20. Oei, kneuzingen en blauwe plekken geven vaak veel meer pijn dan een breuk. Maar op breuken zit niemand te wachten. Kan me goed voorstellen dat je overal pijn hebt, maar je wordt vast volgegooid met kusjes van Nick. En afscheid nemen van een dierbaar persoon is altijd moeilijk en die zul je missen. Fijn dat je dan toch weer een prachtige kaart laat zien, een toppertje!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje, Anita.
    En hoe is het nu met je knie, gaat het al wat beter?
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Nou da`s toch even een minder weekje voor jou hopelijk genezen de blauwe plekken snel
    Jouw kaartje is weer even prachtig als altijd .
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou.....wat weer een heel verhaal bij je Anita, de oud president niet meer...maar wel warme herrinneringen....was ook veel te jong nog hè!! Een smak op straat nog een gelukkie dat het zo goed is afgelopen!!! En je prachtige kaartje is weer een topper!!!
    Geen brokken meer vandaag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha, ha, je maakt ook wel wat mee zeg!! Hopelijk hou je er niets van over!!
    Wat een humor, dat verhaal van Simon Carmiggelt, ha, ha, wie weet komt er ooit nog een nooit eerder gepubliceerd verhaal van hem op de proppen en dan weten wij trouwe bloggers natuurlijk dat het om jou gaat!
    Hij kon ook prachtig schrijven met humor over spijkers die 'meneertjes' waren, dus over die vrouw die elke keer languit ging bij zijn favo café moet dan toch wel een echte inspiratiebron voor hem zijn geweest. :-)
    Je kaartje is weer ontzettend leuk geworden. leuk papierblokje, heb ik ook. :-o, zo lekker vrolijk.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart. Jij blijft wel bezig zeg, het ene is herstelt en je gaat naar het volgende. Sterkte ermee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem14:00

    Hoi Anita
    Wat een verhaal doe je voortaan wat voorzichtiger en wat een prachtige kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeetje meid, wat een pech heb jij zeg !! Nu is je dikke wangetje afgezakt naar je knieën, knap lastig denk ik. Maar gelukkig niks gebroken.
    Hoop dat je snel weer 'de oude' bent !
    Je kaartje is weer een droppie zeg !! Heerlijke vrolijke kleurtjes, daar wordt een mens blij van.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje.
    Jeetje wat een smak heb je gemaakt zeg. Hoop dat de pijn al wat minder is.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super mooi kaartje
    jou leven is echt geen sleur he
    jij beleeft elke dag wel iets is het niet vallen
    dan wel wat anders

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje wat een verhaal. Sta je wat wiebelig op je beentjes of moet je brilletje of ach het hoort gewoon bij jou! Je zal wel een poosje stijve benen hebben als de boel open ligt. Doe maar rustig aan en voortaan maar wat rustiger lopen. Hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een beetje oppassen in het vervolg Anita. Snoezig plaatje op je kaartje en vrolijke kleurtjes.
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jij hebt toch ook pech hé Anita! Ik hoop dat je je al wat beter voelt.
    Maar je kaart is weer een toppertje hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart Anita en beterschap met je knieen.
    Gropetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtkaart in deze mooie frisse kleurencombinatie.
    Ik vind hem schitterend gemaakt Aniet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat kan jij toch leuk schrijven, ik zit hier gewoon hardop te lachen en zie het helemaal voor me allemaal, maar goed het is niet om te lachen, sterkte hoor!
    En de kaart is prachtig, heel gezellig kleurtje.
    Is schrijfster worden niet wat voor jou?
    Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oef! Ik hoop dat het snel weer over is! Dat was dus geen goed begin van de week. Hopen dat hij wel goed eindigt.....
    Je kaartje is leuk: het geel en groen geeft wat pit aan het roze! Heel leuk gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke vrolijke kaart is het geworden, hopelijk gaat het nu weer iets beter met je knie en heb je niet meer zoveel pijn.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Frisse en vrolijke kaart, nu het weer ook zo. Lees : voorjaar. Beterschap met je knieën en zo... Moet je maar niet zo vaak doen, vallen....groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi,

    Wat een superleuk kaartje. Kei schattig. Veel beterschat met je knieên.

    grtjs
    Claudia

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeetje, dat schiet niet op, Anita. Wens je veel sterkte met het opknappen. als het gelijk blauw wordt, heb je echt een flinke smakker gemaakt!
    Je kaartje vind ik fantastisch!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  41. O Jee zeg, een flinker uitglijder gemaakt Anita, das niet best. Je bent wel erg hard terecht gekomen merk ik, zorg maar goed voor jezelf. En ja, dat wordt stijf en doet pijn maar hopelijk gaat het al een beetje beter inmiddels. Je kaart is weer prachtig, mooie kleuren en wat is die mal met Happy Birthday toch leuk, erg mooi zoals je hem verwerkt hebt,
    Fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een mooi kaartj eis dat super moooi

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat is niet zo best Anita. Zo'n valpartij daar kan je behoorlijk last van hebben. Ik heb het onlangs op mijn werk ook meegemaakt. Maar je kaartje ziet er weer schitterend uit hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooi kaartje in prachtige kleuren, ik vind de tekstletters ook erg mooi.
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Anita,
    Ooh jij -valt- ook van het één in het ander, wat een smak heb je gemaakt, ik weet hoeveel pijn dat doet, ben zelf ook een paar keer languit gevallen... ik hoop dat je dikke knie snel zal verdwijnen...je kaartje is weer prachtig, zoals steeds en weer erg mooi ingekleurd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je kaart is heel mooi gemaakt Anita. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Anoniem20:00

    Och Anita toch!
    Had al wat op Facebook gelezen maar jeetje wat een pech.....is je kaak beter krijg je dit er over heen! Beterschap!!
    Je kaart is lekker vrolijk, met zo'n kaartje ben je wel jarig zeg! Super!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jeetje joh.. breekbeentje! Pas je goed op?? Hopelijk valt het mee allemaal. je kaart je mag er in ieder geval weer helemaal zijn, een mooierd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jeetje zeg pas je wel goed op. Ik hoop dat het allemaal meevalt in elk geval beterschap.
    Je kaart is weer prachtig!
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nou Aniet dit gaat niet goed hoor. Eerst een tennisbal van een wang en nu de knie. Je kaart is weer prachtig.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeee Meis wat ben je allemaal aan het doen!
    ik moet zeggen je kaart heeft er niet onder "geleden"
    het is weer een scheetje!!!
    Liefs van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jeetje Anita, het houdt maar niet op, nu weer een begrafenis in het vooruitzicht, of hoef je daar niet heen.
    Dan is Nico niet oud geworden.
    Gelukkig is je kaart om te smullen, daar worden we dan weer blij van.
    Lieve groetjes,Corrie.
    Hou je haaks meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Anita,
    Wat een leuke kaart. Beterschap met je knie. Ik heb ook ooit eens zo'n PBS gemaakt. Mijn man maar lachen en een pijn dat ik had!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ach arme jij, afdeling gevallen vrouwen deze week:-). Mooi kaartje weer Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hee Aniet,
    ik snap er niets meer van. Dat Nico is overleden wist ik nog niet, maar dat je gevallen was wel, dat heb ik toch pas op je blog gelezen.....of val je nu bijna dagelijks?? Hoop het toch niet
    Je kaart is in elk geval prachtig!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha GerJanne je hebt het waarschijnlijk gelezen op FB van de week, ja volgens mij wel want je had ook gereageerd. Is ook bijna niet meer bij te houden blogger, FB, Pinterest ....... nee vroeger viel ik heel vaak maar laat het voorlopig maar bij deze ene keer blijven ;-)

      Verwijderen
  56. Je kaart is weer prachtig geworden! Doet me een beetje aan de lente denken met die bloemetjes. Veel beterschap met je knie!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo,

    Schitterende kaart. Hoe gaat het met nu met de knie en de pijn ? Hopelijk al beter?
    Verzorg je maar goed hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wat een prachtige kaart. sterkte met je knie hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ziet er weer beeldschoon uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Anita. Alweer zo'n schatje. En prachtige kleuren! SUPER. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Haha, Anita sorry, ik had toch wel een een glimlach rond mijn mond spelen toen ik je stukje las. Vooral het laatste stuk dat Simon wel moest denken; daar ligt die vrouw alweer. Gelukkig gaat het al wat beter! Doe toch maar rustig aan met je knie, want dat kan lang blijven aanslepen.
    Je kaartje is weer een echte Anita met die frisse kleurtjes! Super. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Anoniem12:56

    Super mooie kaart Aniet! Ben blij dat de pijn al iets minder is. Wat kan een mens toch raar terecht komen hè? Sterkte!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Schitterende kaart, leuke besties en hele mooi kleuren heb je gebruikt. Heel mooi gemaakt met gave boloemen en hel mooi dp.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Anoniem18:24

    Hoop dat je niet al teveel pijn en last meer hebt van je valpartij. Zo te lezen was het toch een flinke smak.
    Je hebt weer een prachtige vrolijke kaart gemaakt.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nou rustig aan met je knie!
    Mooie kaart heb je weer gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Je tennisbal in je kaak weg en nu dit..... Oei, oei hopelijk gaat het al wat beter. En wordt je knieën en hand al geel/ blauw?
    Je kaart is een schatje hoor, prachtig! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  67. schitterende kaart. en die blauwe plekken.....succes. dat is even geduld hebben voor dat dat weg is.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat had je een pech zeg dat je struikelde, kan me voorstellen dat het zeer deed toen je even gezeten had en later ook de trap op en af moest. Gelukkig dat het nu al weer iets beter gaat.
    Je kaart is weer een plaatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Die Anita toch het een kwaaltje is nog maar net weg, of een ander pijntje dient zich alweer aan!
    Je creativiteit heeft er in ieder geval niet van geleden dit ziet er weer heel leuk uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Schitterend kaartje meis. Erg lieve zachte kleurtjes

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hopelijk gaat het inmiddels weer stukken beter en trekt alles een beetje bij. Ja, helaas, als je ouder wordt werkt alles niet meer zo soepel: ik weet er alles van, haha!
    Je kaart is superleuk, zo heerlijk vrolijk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita