3 mei 2014

Nou ik heb ze ontmoet hoor!

Afgelopen donderdag was het zover, mocht weer een bezoekje brengen aan de tandprotheticus en ja hoor ik heb ze ontmoet mijn tandjes voor het komende jaar. Moet zeggen het klikte gelukkig meteen toen ik ze zag, nu nog zien als ze eenmaal in mijn mondje zitten of het dan nog zo klikt. Dat wordt nog eventjes afwachten. Complimentjes aan de oh zo aardige vrouw die mij geholpen heeft, was toch zo grappig ze ging ze halen en ik riep meteen oh hoe leuk ik herken mijn ondertandjes helemaal. Echt grappig. De vorige keer had ze namelijk gevraagd of ik het kaarsrecht wilde hebben of wat speels, want ze vond mijn ondergebit zo grappig (dacht toen nog grappig, eh wat is daar nou grappig aan). Zei toen tegen haar ik vind alles goed als het maar geen Gerard Joling lach wordt (sorry Gerard, ben groot fan van je maar je tandjes gaat me iets te ver, zag hem laatst en er is iets zo ontzettends vreemds aan hem te zien, volgens mij heeft hij ook iets aan zijn tanden laten doen en dan heb ik het niet over bleken). Zie me al gaan met zulke superwitte tanden dat je bijna licht in het donker zult geven, nee laten we dat maar niet doen. Ja ik moet zeggen ik heb met een lach naar ze zitten kijken donderdag, over 2 weken mag ik ze komen halen en dan afwachten wanneer het ziekenhuis belt op welke dag ik geholpen ga worden. En dan zal ik echt weten of de klik erin zit of niet ..... we zullen het zien. Heb van de week weer eventjes lekker zitten kleuren en gisteravond het kaartje gemaakt. Heb weer een superlieve Bestie gebruikt, tenminste dat vind ik. Ben alleen bang dat eerdaags mijn Big Shot de brui er aan geeft, hij snijdt toch niet meer zo lekker als die altijd deed. Draai mij eigen rot en dan nog komt die er soms niet helemaal uit, laat het please niet gebeuren zeg dat hij eerdaags zegt "Sorry Aniet, maar ik heb gehad koop maar een nieuwe". Maar goed zover is het nog niet, zie hier mijn kaartje


Welkom Inge op mijn blog, superleuk dat je volger bent geworden, gezellig. Bedankt voor jullie superleuke reacties op mijn meisjesbabykaart van de vorige keer, heb er weer van genoten met het bekende glimlachje van oor tot, top. Wil mijn kaartje laten meedoen aan de challenge van My Besties Norge, My Besties Friendship en My Besties Dutch Girls. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

75 opmerkingen:

  1. Ohh wat is ie mooi geworden Anita en ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk fris kaartje zeg !! Mooie kleurencombi.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Gaat het trekken onder narcose nu toch door ?? of gaat er iets anders gebeuren..
    Ik vind je kaartje weer helemaal super, mooie kleurtjes, leuke digi en weer toppie afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere frisse kleurtjes de digi is ook heel mooi.En een fijn weekend.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Anietje wat supergave kaart is dit weer, prachtig met dat zachte groen en weer zo super ingekleurd! Komt helemaal goed met dat bekkie van jou en die neptanden waar de sterren (nou ja sterren) allemaal mee rondlopen dat zie je toch dat die de heleboel laten verbouwen. Nu hebben die ook wat meer euri's te besteden als wij, wij kopen er liever knutselspulletjes voor. Je moet de boekenvoordeel in de gaten houden die hebben de double do XL vaak in de aanbieding voor 50 piek! Mijn buuf heeft hem ook en is er zeer tevreden over.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita, wat een lief kaartje en de kleuren vind ik super! Met die tandjes komt het helemaal goed en ik kan je vertellen dat het allemaal wel mee valt hoor! Hihi. Die van mij vielen spontaan uit 25 jaar geleden toen ik zwanger was van de oudste! Alleen boven dan hé, hihi. Maar toch....En als het dalijk helemaal klaar is denk je, had ik veel eerder moeten doen! Komt goed komt goed!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi anita wat een super mooi kaartje heb je er weer van gemaakt mooie kleuren gebruikt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart, mooie kleurtjes en lief stempeltje. Echt een kaartje helemaal in jou stijl

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw Anita beeldschoon is je kaartje weer en je bent een topper met inkleuren hoor!!
    prachtige kleuren papier erbij en het is een bjoetie! Spannend dat je, je tandjes hebt ontmoet en het gaat vast allemaal goed komen...even doorbijten, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart, Anita. En gelukkig dat het klikt met je nieuwe tanden. Je hebt ook weer erg leuke, nieuwe mallen gebruikt! en hopelijk doet je big shot het nog even. We zijn er aan gewend geraakt, hè, en willen hem niet meer kwijt!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind het een prachtige kaart Anita met een mooi ingekleurde Bestie, wel spannend zo'n nieuw gebit, mooie vlindermal, heb ook een big shot, die van mij doet het gelukkig nog goed, maar alle stansen zijn ook niet gelijk want bij de 1 wil het er beter uit dan bij een andere, ik leg er nog wel eens een extra(dun)papiertje tussen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig bestie kaartje anita super mooi ingekleurd in groen licht blauw de vlindermal is echt een topper he heb hem ook in mijn bezit hoop voor je dat je bog shot het nog blijft doen want ja daar kunnen we niet meer zonder he

    en dan je nieuwe tantjes gezien spannend meid maar gaat vast goed komen

    fijn weekend

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is weer super mooi hoor, ik heb een double do xl machine, en bij sommige mallen draai ik mij ook een ongeluk. Gr malika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Anieta.
    Ik vind deze kleurencombi ook zo mooi.
    Succes met je tanden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is prachtig, mooie kleuren!! Leuk zijn deze digi´s! Ik heb een double do maar als die kapot gaat wordt het ook een big shot.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart anita, lekkere frisse kleuren, lieve digi, leuke details, alles mooi bij elkaar gezocht dus.
    wat fijn dat je meteen zo blij was met je tandjes, het zal toch wennen zijn als je ze straks in je mond ziet en hoe fijn is het dan dat je ze nu al zo mooi vind.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat de eerste ontmoeting goed bevalen is, Anita :o)
    Het kan niet anders of met die klik komt het wel goed!
    Wat een pracht van een kaart heb je toch weer gemaakt.
    Heel mooi met die zachte kleurtjes en al die verfijnde details!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aniet, wat een mooie kaart is het weer geworden, mooie kleuren en heel mooi met die vlindertjes. Succes in het ziekenhuis en hoop dat het nog steeds klikt me je tandjes als ze erin gezet worden
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Whahaha, Anita op blind date met haar nieuwe tandjes. Wat schrijf je toch heerlijk!
    Wat balen dat je big shot kuren heeft, de druk niet meer goed? Ach is ook weer een reden om de zwarte straks in te ruilen voor een turqoise, tenminste.... De turqoise bigshot en ik waren liefde op het eerste (tweede, derde etc.) gezicht. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vergeet ik nog wat over je kaartje te zeggen, strafpunten voor Juud, geweldig kleurtje en je Bestie is een heuze beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. spannend...met je gebit. nog even afwachten dus.
    je kaart is prachtig, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anoniem18:42

    Ooo wat een lekker vrolijk kaartje weer! Wat heb je je afdrukje mooi ingekleurd en vlinderstans maakt het helemaal af! Gaaf!
    Fijn dat het zo goed is gegaan met je vooronderzoek scheelt een hoop stress/angst! En nee, die tanden van Gerard zijn niet natuurlijk meer...zag ze laatst ook van Inge de bruin toen ze zat te jureren bij Sterren springen.....volgens mij is het "in" ofzo....
    Geniet nog even van het weekend!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart Anita in prachtige kleuren, erg leuk stempel en super mooi ingekleurd!!!!
    Komt vast allemaal goed na zo'n eerste ontmoeting :-).

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt.
    Wat leuk dat je je tanden gelijk herkende hihi, leuk verhaal hoor. Komt vast helemaal goed.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Anita, een leuke Bestie en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi aniet
    wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt voor je schattige kaart! en ach meis nu heb je ze ontmoet en als je dagelijks met ze op moet trekken dan is het liefde voor het leven:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anita.
    prachtige bewerkt en een hele mooie kleurencombi.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita,
    Wat weer een leuke kaart,mooie kleuren ook.Ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen bij MBDCD.

    Lieve gr Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,
    Wat een gaaf kaartje! Zo mooi :)
    De kleuren vind ik heel mooi en je hebt ook weer mooi gekleurd zeg!!
    Oh wat vreemd om je gebitje te zien.. Fijn dat je het idee hebt dat het wel "klikt"
    Dat is toch belangrijk, het maakt het net ietsje minder spannend gok ik.
    Fijn weekend nog! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Hele mooie kleurtjes en je hebt het plaatje ook heel mooi gekleurd!
    Hartstikke leuk om te lezen dat jij en je tanden wel klikken *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo lief dat zachte groen en blauw, een plaaaaatje Anita!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart Anita en suc6 met je nieuwe tandjes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend kaartje Anita...fijn dat je tevreden bent met je tanden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Anita,
    Schitterende kaart ,zo mooi ingekleurd!
    Heel veel succes met je nieuwe tandjes!! Zal er prachtig uit zien als het helemaal klaar is!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Anoniem22:08

    Mooi mooi mooi Anita. Erg leuk kaartje en ik vind persoonlijk die pasteltintjes ook wel erg mooi gedaan moet ik zeggen. Prachtig geheel ook met die leuke vlindermal.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi kaartje Anita, leuke kleurtjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Anita, wat een verhaal met je tandjes, moet om jouw schrijfstijl altijd weer glimlachen.
    Je kaart vind ik echt een beauty, prachtige kleuren en wat heb je haar mooi gekleurd. Daar heb ik echt even jaloers naar zitten kijken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Whahaha, ik denk wie zou ze nu ontmoet hebben...gaat het over je tandjes....wat kun je het toch vertellen Anita ;p
    Je kaart is een plaatje, mooi gekleurd en strak ontwerp...je bloementoef met veertjes is práchtig, complimentjes, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Anita. Wat een p;achitgie verhaal weer, Sterkte met je vbervolg afsprakebn. Je kaart iks prachtgie wat een mooie kleuren combi. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart.Mooie kleuren.Leuk hoe je je verhaal over je tanden vertel.Hoop dat alles gauw gebeurt en dat je je tandjes gauw kan gaan gebruiken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Anita
    We hebben een leuke dag gehad, maar zijn helaas niet geslaagd bij de Ecco winkel, volgend ekeer beter.
    het gaat al lekker opschieten met je tanden, nog eventjes en dan heb je weer een mooi smoeltje, je kaart is weer een toppertje, mooi gekleurd met leuke details.
    Dank je wel voor het meedoen aan MBDGC, veel succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig en lieve kaart. Vooral de kleuren combo is erg mooi.

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. als ik het allemaal zo lees, komt het allemaal goed met je !
    dan nog een frisse lentekaart erbij, helemaal geslaagd !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een supermooie kaart Anita. Mooi ingekleurd ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fijn dat je tevreden bent tot nu toe over je eigen tandjes hihihihi... super spannend als het af is willen we natuurlijk wel een super mooie CHEESE foto zien van je! Je kaartje is zo schattig en hele gave kleur combi met het groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fijn dat de klik er is.
    En je kaart vind ik top hoor wat mooi gekleurd en verder bewerkt
    Prachtig geheel
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super mooi kaart! Mooie kleuren ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gelukkig valt het allemaal mee met je nieuwe bijtertjes.
    Je kaartje is onwijs leuk geworden. Lekkere frisse en vrolijke kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. pff gelukkig is het met de tandjes mee gevallen, nu maar hopen dat de rest ook nog goed gaat. Tja die Gerard die heeft inderdaad iets te witte tanden, en behoorlijk nep recht moet ik zeggen, heel onnatuurlijk, terwijl het verder een leuk vent is maar dat gebit. Nee het moet wel een beetje echt lijken. Ik ben benieuwd naar jouw resultaat.
    Je kaartje is super met Bestie Anita, wat een mooie kleurtjes heb je weer gebruikt, toppie hoor! Een fijne zondag nog gewenst, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw....wat een gave kaart! Super leuke kleurtjes en plaatje.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Idd Aniet wat een superlief kaartje en wat een pracht van kleuren. En meis wat ben je stoer met die tandarts ik moet over 3 weken en dan hebben we het alleen over controle bbrrr moet er niet aan denken.:(

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtig kaartje, mooie stansen en wat een lief plaatje! Fijn dat je gebitje bevalt, als het er eenmaal in zit zal het wel even wennen zijn, maar dat komt vast goed. kan me voorstellen dat je niet gaat voor zo'n enge witte Amerikaanse mond, vreselijk! Zal toch eens opletten als ik Gerard weer eens op tv zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. schitterende kaart.
    Heb ook gehad dat mijn bigshot het niet zo heel erg geweldig meer deed en erg zwaar ging.
    Mijn man heeft hem toen uit elkaar gedraaid met het standpunt dat er eigenlijk weinig aan verknald kon worden en heeft hem even gesmeerd met olie en weer in elkaar gezet.
    Hij doe het nu weer perfect.
    Dus een schroevendraaier en olie kunnen dan goed van pas komen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Fijn Anita, dat het klikt tussen jouw en je nieuwe tandjes! Hoop dat het zo blijft....lijkt me best wel een ingrijpend gebeuren! Je kaartje is weer zoals we van je gewend zijn...een echte lieverd!! Wat weer een gave kleurtjes heb je gekozen bij deze prachtige digi! Petje af voor je creatie en jezelf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Haha geweldig verhaal over je tandjes. Je kaartje is weer toppie, leuk die frisse kleurtjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Anita,
    Prachtige kaart en hele mooie kleren heb je gebruikt. Fijn dat je blij bent met je nieuwe tandjes. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  58. this is so lovely :) Love the green :)Thanks for playing with us at My Besties Norway. Hugs Rita, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Heel leuk kaartje Anita! Frisse kleurtjes weer en hele leuke details! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een bjoetie Anita!! Heerlijk ook in die vrolijke lentekleuren.
    Hopleijk gaat het klikken tussen jou en ja tanden....hihiih!!
    Ja, die stansmachines zijn onze beste vriend als het op freubelen aankomt hè?!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een ontzettend lief kaartje en ik hoor het wel: het komt wel goed met die tandjes :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Schitterende kaart, Anita. prachtige kleuren heb je gebruikt. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een leuke kaart Anita , heerlijk die vrolijke kleurtjes en met de tandjes komt het vast en zeker goed.
    ik moet van de week en ben nu al zenuwachtig ha,ha,
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een mooi kaartje weer Anita! Prachtige kleuren!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een prachtige kaart Anita, mooie kleuren heb je gebruikt! Super dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls designs. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Anoniem10:39

    hallo anita

    heb weer genoten van je verhaal
    maar wat de meesten ook alzeiden wat een schitterende kaart
    en dan met name de kleur combinatie
    echt heel erg gaaf
    hoop dat je ons nog heel lang zal verwennen met je kaartjes en verhalen

    knuffie en groetjes anneke hengelo

    BeantwoordenVerwijderen
  67. supermooi gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een liefje.
    Zo mooi in deze prachtige kleurencombi.
    Een geweldig mooi kaartje Aniet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt .Mooie zomerkleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuk verhaal weer anita verder heb je weer een prachtige kaart gemaakt in hele mooie kleuren.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat fijn zeg dat je ze gezien heb !
    Je kaart is ook weer prachtig Anita ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wow, schitterende kaart, mooie kleuren, mooi ingekleurd en lieve digi. Superrrrrr.
    Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij My Besties Dutch Girls.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een prachtige kaart en ook van die mooie kleuren, ik vind hem helemaal leuk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  74. I don’t understand much of what you write, but WOW this was a lovely card. Beautiful springcolours, and wonderful decorated.Thanks a lot for joining My Besties Norge challenge. Hope to see you back soon. Good luck, hugs from Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wow its an adorable, fantastic card. The coloring is excellent. The colors you used are soooooooo wonderful - all details makes your art gorgeous !
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita