6 januari 2014

Vliegensvlug voorbij!

Zo dat ging wel heel vliegensvlug voorbij zeg, 2 weken geleden zat ik nog met een glimlach van oor tot oor in de bus op weg naar huis omdat ik vakantie had en zie nu de weken zijn al weer voorbij en is het weer 5.30 uur opstaan, pffff zo geen zin nog maar ach als je weer eenmaal bezig bent dan gaat het wel weer is de ervaring. En een beetje regelmaat is ook wel weer lekker eigenlijk alhoewel mijn mannetjes daar waarschijnlijk wel heel anders over denken want die hadden zo'n zin weer in school, niet dus. Maar helaas pindakaas voor hun is de vakantie ook weer om. Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Scrapbook Stamp Society en deze keer mag alles, dus hoe makkelijk wil je het hebben. Iedere stempel die je maar wil mag gebruikt worden, dus heb je zin en tijd doe gezellig mee. Vanaf nu is er trouwens niet meer elke week een challenge maar om de twee weken dus, kijk heb je nog een weekje langer ook om mee te doen. Het team heeft deze keer weer de schitterende digi's van Sherri Baldy gebruikt en de mijne kan je hier vinden. Ga je ook even een kijkje nemen bij mijn teammaatjes, het zijn weer plaatjes vind ik zelf. En doe je gezellig mee, lijkt me helemaal gezellig en kijk er weer naar uit wat voor moois we te zien gaan krijgen.


 En vandaag mag team B bij het challengeblog Cheerful Sketches de herinneringskaartjes tonen voor de lopende challenge. En daar ben ik er eentje van en heb onderstaand winterse kaartje gemaakt. Zelf heb ik een digi van Stampart Design gebruikt, is het geen schatje. Er is weer een leuke sketch naar aanleiding waarvan je je kaartje moet maken, de enige regel is dat er wel een die op je kaartje moet zitten. Doe je hier ook gezellig mee, je hebt nog tot 17 januari 2014 en je kan weer leuke digi's winnen. En er zal ook zoals altijd weer een gastdesigner worden gekozen, hoe leuk is dat.


en dit is de sketch


De sponsors zijn deze keer:




 Zo dat was weer een lange blogpost maar zie ik ben inmiddels klaar. Wil jullie bedanken voor de geweldig leuke reacties op mijn vorige kaartje, heb er weer van genoten met het bekende glimlachje van oor tot oor. En zoals keer op keer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer maar weer!

74 opmerkingen:

  1. Anoniem09:13

    Zo he! Een goed begin van de maandag morgen!
    Wat een prachtige kaartjes Anita! De bovenste spat zowat van het scherm, mooi hoor! En zo strak afgewerkt!
    De onderste ziet er ook gezellig winters uit! Leuke uitwerking van de schets zo!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita
    Ja we zitten meteen weer allemaal in het ritme. Vakantie ging veel te snel voorbij.
    Een schitterende kaart heb je gemaakt, wat een super mooie kleurencombinatie.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer leuke en mooie kaarten gemaakt Anita. Ik vind ze alle2 supermooi.
    Fijne werkweek.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi weer, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met weer op gang komen Anita, je kaartjes zijn in ieder geval weer meer dan leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je eerste kaartje knalt van het scherm af zo prachtig de kleurtjes die je hebt gebruikt en ingekleurd!
    En de 2e is echt een lief zoet kaartje in deze kleuren.
    Lekker werken hier is ook alles weer normaal, vind dat ook wel weer lekker.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jak ja, werken. Goh .. Ik heb lang geleden samen geblogd ( voor je scheiding nog ) en nu kom ik je weer via via tegen. Leuk ! Mooie creatie zeg. Ikzelf scrap wel maar geen kaartjes. Gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleuren combinatie op je eerste kaartje. Helemaal super en de twee is ook erg leuk, maar moeilijk sketch lijkt mij. Jammer dat je vakantie voorbij is.
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaartjes Anita...jammer dat de vakantie voorbij is hè...ik moet morgen ook weer gaan beginnen....blehhhh
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk hollands kaartje die bovenste!!!
    mijn hobby is shoppen dus die bestie vind ik helemaal geweldig!
    groetjes ayten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaarten hoor gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem10:36

    Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt! Dylan had vanmorgen ook niet echt zin om naar school te gaan, maar inderdaad weer wat ritme is ook wel fijn. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem10:41

    Tjonge Anita wat een super kaartjes weer. Vooral de bovenste wat is die weer geweldig leuk in mekaar gezet. Het is dat jij geen meiden hebt maar anders zou ik zeggen....daar gaan ze weer naar school, strik in het haar, tassen in de hand, je goeie kleren weer aan. Prachtig ziet het eruit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaartjes weer!! Het is echt weer even wennen, het dagelijkse ritme, maar ook weer fijn als je in de 'flow' zit :-)
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn dat prachtige kaartjes Anita, alles went toch wel weer snel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten Anita.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige kaarten hen je weer gemaakt, met een hele mooie kleurcombinatie. En het valt tegen he,dat je weer zo vroeg op moet staan, maar ja regelmaat is wel het fijnste vind ik. Dan komt alles toch weer in een goede balans. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuke kaart weer, ja joh de dagen vliegen voorbij, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, heel mooie kleur, en ik vind het wel weer lekker gewoon regelmaat, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zo'n prachtkaart.
    Leuke kleurtjes heb je ervoor uitgekozen en het stempeltje is ook wel een schatje.
    Supermooi gemaakt Aniet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Aniet,

    Terwijl ik dit tik ben heb jij alweer een natte rug van het werken(13.39) en misschien heb je wel pauze inmiddels.Ik heb nu voorlopig effe de tijd om regelmatig blogs te bezoeken,maar werd toch liever vanochtend door het wekkertje gewekt om naar me werk te gaan.Yep zit er effe niet in helaas,maar ik blijf positief,hier heb ik ook niet voor gekozen.Maar genoeg geleuter over mezelf.

    Wat een fabulous kaartje heb je weer met deze shoppende Bestie gemaakt,en de kleuren hoe kom je erop super meid.En de andere kaart is ook zo leuk met die muizenstempel heel wat anders maar o zó leuk.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anoniem13:47

    Schitterende kaarten Anita en mooie combinatie's.Werkse weer en lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leukers weer Anita, en inderdaad vakantie vliegt voorbij... Hopelijk valt deze eerste werkdag mee.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaarten .en hoop dat je eerste werkdag meevalt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooo...ik hou van deze kleurtjes. Supergave kaart Anita!!!
    Ik vind deze Bestie ook wel errruuuugggg leuk :-).
    De 2e kaart is superschattig!! Dat heb je heel leuk gedaan :-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita Ja gelukkig als weer gewoon ook al had mijn dochter ook geen zin in school.
    maar regelmaat is toch ook wel weer fijn .
    En wauw wat heb je de Bestie weer super mooi ingekleurd .
    echt een hele mooie kaart .
    Groetjes Marcella;

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja, het was hier vanmorgen ook weer even wennen :o)
    Maar je kaarten zijn prachtig, Anita. Twee prachtexemplaartjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita
    Wat een prachtige kaart is het weer geworden.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowww wat laat je weer een toppers zien!!! Geweldig zijn en ik hoop dat de eerste werkdag toch wel goed bevallen is:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn ze weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Voor mij was de vakantie ook weer voorbij, mijn eerste werkdag van het jaar zit er weer op. Heel lief kaartje Anita, leuke digi erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lekker bezig met kaartjes maken, Anita! Super, vooral je eerste. Ik blijf het knap vinden hoor, al die DT waar je in zit en alle opdrachten en herinneringskaarten die er bij horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een schitterende kaartjes Aniet.
    je bent lekker bezig.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi kaartje jammer van je vakantie maar ik ben wel blij dat het weer normaal is .
    Dan hebben we tenminste weer. Tijd om te hobbyen .
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt Anita, super hoor!
    liefs Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat vroeg dan weer he 5:30 uur......

    Hier hadden de kids gelukkig weer veel zin om naar school te gaan!

    Je kaartjes zijn weer prachtig!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita. Wat 2 prachtige kaarten. De bovenste weer erg mooie kleuren combi een prachtig afgewerkt. De onderst erg mooi gemaakt volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schitterende kaart, mooie kleuren. De kaart n.a.v. de sketch is ook prachtig geworden.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat gevoel heb ik ook steeds Anita, de tijd vliegt voorbij en het lijkt steeds sneller te gaan. Je laat weer twee leuke kaarten zien, vooral die met de shoppende Bestie er op vind ik erg leuk, lekker fleurig, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke kaarten! Vooral de bovenste is super.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Anita,
    Ja dat is weer wat hè, in he ritme komen van alledag, hihi. Maar ja enig regelmaat is goed voor een mens, maar jij sta wel heeeeel vroeg op zeg! Je kaartje is prachtig, en je kunt zien dat je veel afdrukjes inkleur ze worden steeds mooier en mooier!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Och Anita...rust en regelmaat dat is toch het beste om een gezinnetje goed te laten functioneren....
    Je heb weer 2 prachtige kaarje gemaakt....super lief zijn ze....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een geweldig leuke kaart anita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige kaartjes Anita en de gewone dingen des levens zijn nog altijd de beste he!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een schitterende kaarten Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Anita,
    Zo je eerste werkdag zit er al weer op.Is altijd de eerste dag na de vakantie de tweede gaat al weer of dat je geen vakantie hebt gehad. Tenminste zo vind ik het altijd.
    Schitterende kaarten heb je weer gemaakt.Vind de bovenste super mooi heel fleurig.
    groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Anita,
    Ja, de plicht roept weer, mijn man had ook 2 weken vakantie, die vliegen gewoon om en vanmorgen ook hier het normale leven weer begonnen, je kaartjes zijn prachtig, ik vind vooral de Bestieskaart schattig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Anita, heel herkenbaar die frisse tegenzin, maar als je maar eenmaal op het werk bent zit je meestal weer snel in het ritme.
    Je kaart met de bestie vind ik echt formidaal, supermooi in deze kleuren en met een superleuke digi.
    De andere is ook leuk, maar mijn favoriet is echt de eerste.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nou ik weet niet hoor meis, maar volgens mij zit je in de baas zijn tijd op je blog hihi of had je pauze soms in ieder geval vind ik ze allebei erg leuk super zelfs Voor je bestie heb je leuke kleurtjes gebruikt.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige kaart, Anita, mooi het gebruikte papier!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  51. tja, na een half uurtje terug op het werk heb je het idee dat je niet vrij bent geweest, haha. Wat een kleurrijk kaartje heb je er weer van gemaakt Anita, mooi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Anita,

    Ja, die verlof was zo om. Je denkt idd 2 weken, (niets moet, alles mag) vakantie en voor je het weet is het weer werkendag.

    Je kaartjes zijn supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi hoi Anita,
    tja de tijd gaat snel, gebruik hem wel... zei mijn moeder altijd...
    maar dat heb jij zeker en vast gedaan!
    Werkse maar weer voor deze week en geniet!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo anita
    Je kaarten zijn weer schitterend, ach meis voor je het weet is het weer weekend en zit jij weer met al je kistjes en kratjes om je heen te freubelen, ja toch?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hoi Anita
    je kaartjes zijn werkelijk weer een lust om naar te kijken.
    heel erg mooi gemaakt meisje en ja, wat vliegt de tijd he?
    het is weer even omschakelen voor je , maar het is ook zo weer weekend.
    succes en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  56. oh wat een prachtige kaarten weer, vooral die besty kaart wat een schatje zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. super mooie kaartjes heb je weer gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ook hier is de vakantie voorbij, al hoef ik pas donderdag weer aan het werk. Ik zie hier twee mooie kaartjes, twee heel verschillende, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Anita, via doorlinken en bloghoppen ben ik op jouw blog uitgekomen. Wat maak je mooie kaartjes en wat zijn je stukjes die je schrijft gezellig om te lezen. Ben gelijk maar volger geworden. Zie je kaartjes ook wel eens op facebook langskomen maar ik vind bloggen toch nog net wat meer extra's hebben.
    Groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Even opstarten Anita en er weer (vrolijk!) tegenaan! Het went snel...!
    Kan het nog? Jawel: de allerbeste wensen voor 2014.
    Je kaartjes zijn weer helemaal top.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nou de tijd gaat zeker snel, hier zijn de kinderen ook alweer naar school had van mij ook nog wel een weekje langer mogen duren maar helaas...trouwens nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Het kaartje dat je deze keer hebt gemaakt mag er ook weer zijn hoor, echt super mooi.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een prachtige kaarten zijn dit!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo Anita,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe digi stempel van Sherri vind deze weer zo leuk en ik vind de kleuren ook zo vrolijk die je hebt gebruikt het andere kaartje vind ik ook een lieverd hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hele mooie kaarten zijn dit. En prachtig inkleur werk!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Twee hele mooie kaarten!! Mooie vrolijke kleuren op de bovenste en de onderste is heeel schattig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke kaarten zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Toppie gemaakt, joh.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Schitterende kaartjes Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Je bent maar druk met al die kaartjes Aniet. Ze zijn allebei erg mooi. Ik moet ook weer wennen aan de wekker en in het ritme komen, maar aan de ene kant is het ook wel weer lekker. Vorige week waren we pas om 10 uur wakker en dan is de dag voorbij voordat je het weet. Misschien dat we daarom wel het gevoel hebben dat de vakantie zo snel voorbij is gevlogen. Ik las het bij jou en wij hadden dus precies hetzelfde gevoel. Nu alweer voorbij! Maar we gaan er lekker met zijn allen weer tegenaan.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  69. beide kaarten zijn prachtig! (ennu ik heb ergens gelezen dat je in 5 DT groepen zit???, wow.....hoe doe je dat allemaal.) succes en een fijne week verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Schitterende kaarten, Anita. Mooie papier heb je gebruikt en de stempels zijn super, Allebei. Je kaarten zijn een plaatje en dat komt ook door de leuke details erbij..
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Voor jou en je mannetjes ook nog de allerbeste wensen voor een goed 2014, wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg, de eerste had ik al gezien op FB maar de ander was een verrassing, super mooi liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Love it Anita! Gorgeous and beautiful! xx Kathryne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita