4 januari 2014

Spring maar achterop!

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij de Nederlandse Kaarten Uitdagingen (NKU) en deze keer is het een kaartje naar aanleiding van een sketch zonder thema, dus je kan er alle kanten mee op en hoe fijn is dat. En zie heb mijn gewonnen papier uit 1 van de paperpads gebruikt die ik had gewonnen bij Studio Light op FB en is het geen schitterend papier en heb de hele serie gewonnen dus je begrijpt dat ik daar heel erg blij mee ben. Want ze zijn allemaal schitterend en heel erg mooi op elkaar afgestemd. Maar ik wijk weer af want het gaat om de challenge natuurlijk. Gaan jullie ook weer even bij mijn teammaatjes van het team rood-wit-blauw kijken, want het zijn stuk voor stuk weer toppertjes al zeg ik het zelf. Je kunt deze keer ook weer hele leuke prijzen winnen, dus heb je zin en tijd doe gezellig mee, kijk er weer naar uit wat voor moois we allemaal gaan zien, blijf het zeggen, telkens weer genieten. En doen jullie mee? Je hebt de tijd tot 16 januari 2014 om 19.00 uur. Dit is mijn kaartje en wil je weten waar ze naar toe gaat fietsen spring maar achterop zal ik zeggen, alhoewel als ik goed kijk heeft ze geen bagagedrager en of dat nou zo lekker zit dat denk ik niet, nou goed ga dan maar in het mandje voorop zitten, kan je alles nog goed zien ook


en dit is de sketch


En hoe was jullie oud en nieuw, zoals ik al schreef ik zou oudejaarsavond alleen zijn met Nick die net zo een bange poeperd is als mijn persoontje als het om vuurwerk gaat. En ik maar stoer doen tegen hem, nee joh dat is alleen maar boem, dat is niet eng, ja had ik gezien dat de dierenartsen dat ook zeiden tegen degenen die naar de dierenarts gingen met hun huisdier als ze bang waren voor vuurwerk, want als je mee gaat doen van ach jochie kom maar hier bij mama, dan bevestig je het gevoel dat het ook eng is, en waarempel het hielp nog ook met het gevolg dat meneertje al in slaap viel om een uur of 10 en Dani was natuurlijk buiten met zijn vuurwerk, hij kwam af en toe wel eventjes binnen hoor om weer wat vuurwerk te halen maar om 00.00 uur zat ik naar Linda de Mol te kijken en besefte ik me opeens dat dit het allereerste jaar was dat ik helemaal alleen was op oudejaarsavond en daar zit je dan helemaal in je uppie en niemand om je heen die je gelukkig nieuwjaar kan wensen want hoe het ook mogelijk was Nick sliep gewoon door alle knallen heen en het was me toch een herrie hier maar om hem nou wakker te gaan maken ging me ook weer iets te ver. Maar gelukkig gaf mijn broer de jaarlijkse nieuwjaarsborrel in zijn kroeg op nieuwjaarsdag en kon ik het goed inhalen om een heleboel vrienden en kennissen de beste wensen voor 2014 over te brengen. Nick ging naar zijn vader dus ik kon daar ook eens een keertje naartoe en man oh man wat was dat gezellig, ik heb me er toch van genoten. Hij had 2 zangers ingehuurd waaronder de look a like van Frans Duits, dacht ik toch echt dat ie binnen kwam lopen hahaha, en hij kon nog geweldig zingen ook. Heerlijk lopen zingen en dansen, want wat hou ik toch van het smartlappengenre. Het was helemaal super en dat had ik wel eventjes nodig zo een verzetje, goh wat was het supergezellig.



Oeps het is wel weer een heel lang bericht geworden zo, sorry daarvoor, en zoals telkens keer op keer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer maar weer!

84 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk en lief kaartje voor NKU Anita! En je nieuwjaarsdag is zo te lezen ook nog een knalfuif geworden....leuk!!!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje...papier is idd heel mooi, net als je bloemen...fijn dat je zo'n leuk feessie hebt gehad!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik spring wel achterop hoor !! Het is weer een snoepie.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtig kaartje Anita!! Wat een mooi papier; ik kan me indenken dat je er blij me bent. Gezellige nieuwjaarsborrel zo te zien aan de leuke foto's!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Die kaart springt echt in het oog! Betoverend mooi!
    Fijn weekend!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Doet me alweer zin krijgen in de lente. En het moet eerst nog echt winter worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Anita!
    En zo te zien hebben jullie een gezellige nieuwjaarsdag gehad :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke kaart in deze frisse kleurtjes!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart heb je gemaakt.Je gewonnen papier is ook heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,

    Wat een prachtige kaart. En ja, het is heel mooi papier dat je gewonnen hebt. Schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Anita.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi voorbeeld van die NKU sketch Aniet. En ik heb weer zitten smullen van je verhaal over Oudejaarsavond. Zo herkenbaar. Wij zaten ook alleen en dat vonden we alletwee best. We hebben genoten op TV West van de Oudejaarsknaller van Jacques Bral. Wat is die kerel sappig en toch fijn besnaard. Geen verhaal met alleen grove taal. We verwachten Haags, als van Haagse Harrie, maar keurig ABN. Een verademing na al dat gevloek soms. Maar ik ben blij dat je Nieuwjaarsdag effe lekker los kon. Leuke fotoos hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh Anita wat een plaatje! Echt een schitterende kaart en wat een sketch al niet kan doen ook al zo mooi. Ik had de foto's gezien van je nieuwjaarsfeestje en dacht dus ook dat het Frans D was, een echte look a like.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jou ook de beste wensen voor 2014! Je kaart is zoals altijd weer super mooi. Mooie kleuren die al weer aan het voorjaar doen denken. Zullen we eerst nog winter krijgen?
    Tja.....oud en nieuw was hier ook anders dan anders. Oudste zoon vierde het bij zijn vriendin, en ik vond het toch raar dat hij er niet was om 12 uur. Kleine kinderen worden groot zullen we maar zeggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje Anita, lief plaatje ook trouwens of is dat een digi? Gekke gewaarwording is dat he als je dan in je uppie zit om 12 uur, je kan hooguit tegen jezelf zeggen " meid, we gaan er wat van maken", daarom des te leuker voor jou dat je zo'n supernieuwjaarsdag had, heeft toch wat goedgemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem11:04

    Wat een lief kaartje Anita. Dit stempeltje blijft het ook altijd weer goed doen op kaarten. Mooi hoor. Leuke en bruikbare sketch ook dus ik ga maar weer eens aan decslag ermee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ziet er lekker fleurig uit.
    En wat leuk dat je z'n leuke avond hebt gehad!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een pracht van een kaart, Anita.
    mooi ingekleurd.
    wat leuk dat je een gezellige en een fijne avond hebt gehad.
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze stempeltjes vind ik altijd zo mooi! Mooie de schets uitgewerkt en een erg lief kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,Wat een supermooie kaart. Heel erg mooi gemaakt. Leuke kleuren mooi papier. TOP! Geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is prachtig! inderdaad super mooi papier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beeldige kaart in super kleurtjes, je begint al weer helemaal goed en wat heerlijk dat je zo'n pret bij je broer hebt gehad.......kun je weer even op teren Anita!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje Anita. Heel mooi papier. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Anita

    jij hebt je zo te lezen prima vermaakt:)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig je kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anoniem13:22

    Een beauty van een kaart en fijn dat het zo gezellig was op nieuwjaarsdag.Ook voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterende kaart en ik lag heerlijk op bed met oud en nieuw.
    Mijn man was wel op.
    De kinderen had ik bewust 's avonds naar bed gedaan toen het nog een beetje rustig was om 21.00 uur, want met een beetje geluk zouden ze tegen die tijd slapen..
    Als onze oudste op dat moment wakker was geweest dan had ik de gehle nacht met een hieper de piep kind gezeten wat de gehele nacht he he had geroepen + al die flitsen die niet erg best waren voor de epelipsie. Ik had geluk, nml. er werd er maar 1 wakker en die heeft even bij mij op bed gezeten vuurwerk te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Anita! Ik snap jou en Nick best hoor... ik ben zelf ook geen held met vuurwerk. Vind het leuk om naar te kijken maar dan wel graag van achter het raam. Gelukkig hebben de kinderen ook niet zoveel met vuurwerk dus dat scheelt.
    Maar wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het papier is idd echt schitterend!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooie kaart anita!heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  31. een schitterend kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja, tijden veranderen! Gelukkig heb je de "schade" op nieuwjaarsdag kunnen inhalen!
    Mooi kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ja wat een knallen hier he, en dat al de hele dag ervoor :(
    maar mooi kaartje heb je gemaakt en wat ontzettend mooi ingekleurd zeg.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een mooi kaartje ik herken het verhaal ben zelf ook bang met vuurwerk en ben blij dat het voorbij is en alles goed is gegaan met mijn klein kinderen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ken dat dat alleen zitten met de jaarwisseling, sinds mijn zoon in Groningen woont heb ik dat ook. Ik ben altijd weer blij wanneer het voorbij is, hier geen feest op nieuwjaarsdag maar wel fijn voor jou dat je dat mee kon maken!
    Je kaartje is prachtig zeg, wat een mooi papier, schitterend die kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke kaart, Anita. Gezellige voorjaarskleurtjes en heel mooi gemaakt. Het is gewoon een schatje!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Aniet wat heb je dit weer prachtig gedaan. De kleuren zijn ook weer prachtig gekozen.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Aaah, wat een lief kaartje!
    De sketch ziet er wel ingewikkeld uit, maar misschien probeer ik het ook wel.
    Dank je wel voor je leuke verhaal!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk kaartje Anita!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi anita
    een erg leuke kaart van deze sketch maar achterop zitten gaat effe niet ben te zwaar haha! toch fijn om te lezen dat je op nieuwjaarsdag toch even lekker uit je bol kon gaan!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtig kaartje Anita en heel mooi papier. Leuk dat Nieuwjaarsdag nog een fantastisch feest is geworden. De allerbeste wensen voor 2014.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Anita,
    Heb even in het mandje gezeten en moet zeggen het was een leuke rit.Mooie kaart is het en het papier is prachtig.Fijn dat je nieuwjaarsdag toch nog een knal feest is geworden.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. je kaart is een beauty, Anita
    De beste wensen voor 2014! Dat het een mooi jaar mag worden.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  45. je kaart is een beauty, Anita
    De beste wensen voor 2014! Dat het een mooi jaar mag worden.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat een super gave kaart en heel erg mooi aniet.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mooie kaart met een leuke sketch, maar vooral de stempel vind ik prachtig. Supermooi ingekleurd ook. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Erg mmoie kaart met een leuke sketch!!!! Fijn dat je zo'n leuke nieuwjaarsdag had, kan je weer ff op teren!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een heeeel Gelukkig Nieuwjaar Anita met Nick en Dani, met veel mooie momenten meis! en natuurlijk freubel en blog plezier! Wat akelig dat je om 24.00u helemaal in je uppie zat....en wat super dat je zo'n gezellige nieuwjaarsdag hebt gehad bij je broer!
    En je kaartje daar krijg ik ook weer een glimlach van oor tot oor van! Alles ziet er schitterend uit en die kleuren.....heel mooi!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Anita,
    Gelukkig nieuwjaar, niet zo gezellig nee, oudjaar avond alleen thuis zo.
    Maar de volgende dag kwam het goed. ;-)
    Dit is ook een goede!! Super mooi. mooie kleuren!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een schat van een kaart heb je weer gemaakt Anita!! Super! En weer zo ontzettend mooi ingekleurd.. Ik blijf het zeggen :-) Knap..
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Anita, gelukkig dat je nieuwjaarsdag alle lol nog in hebt kunnen halen zo te zien. De beste wensen nog he meis, dat 2014 maar veel goeds mag brengen. Je kaart is een plaatje en de sketch is nog duidelijk te herkennen, toppie, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een schitterende kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een heel gezellig 2014 Anita en hopelijk volgend jaar met meer persoontjes, alhoewel het ook heerlijk kan zijn in je uppie hoor. Je kaartje is fantastisch, inderdaad de kleuren zijn erg mooi op elkaar afgestemd en je plaatje is super gekleurd. Hopelijk dit jaar weer even wat lucht om bij iedereen zijn blogje langs te gaan. Schiet er wel eens bij in.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. OOh wat een prachtig en lief kaartje is dit! Zo mooi van kleur, ik zie voorjaar!! Fijn dat je zo'n gezellig nieuwjaarsfeest hebt gehad!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een lief kaartje is het weer geworden. Ik ga maar niet in het mandje voorop hoor, ziet ze niet meer waar ze naar toe moet hihihi.
    Onze oud en nieuw was niet bijzonder, met z'n drietjes binnen geweest met konijn los op de grond (in het hok was volgens dochterlief zielig), geen vuurwerk afgestoken en naar de tv gekeken. Toen het vuurwerk op Engeland afgelopen was (tegen half 2) zijn we ons bed maar in gegaan. Nieuwjaarsdag het "verplichte" nieuwjaarswensen zoals ieder jaar vaste indeling van de dag maar toch wel gezellig.
    Nou, ga weer verder met mijn blogrondje, tot de volgende blogpost.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Anita,
    Dat papier van SL is echt prachtig,ik heb 1 blokje gekocht, maar deze is ook weg mooi, heb je nou ingekleurd of is het zo'n kant en klaar plaatje ??? gelukkig zijn alle feestelijkheden weer voorbij, leuke foto's trouwens, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ha Aniet,
    sjonge, dat was toch niet zo leuk, alleen op ouderjaarsavond. Ja met je kinderen dan, maar dat is toch anders... Gelukkig dat het de volgende dag bij je broer goed gekomene is! Hel leuke foto's ik zag ze al op FB.
    Je kaart is super en meid, wat een schitterend papier. Je bent een grote bofbips!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een feestbeest ben je toch hè Anita Meijer, groot gelijk hoor, je moet genieten van het leven, het is natuurlijk wel tof dat je broer een eigen kroeg heeft, dat het gezellig was, dat zie je wel aan de foto,s.
    Je kaart is ook weer schattig, wat zie ik nu?, heb je niet gekleurd?
    Geeft niets hoor, moet ook eens kunnen toch?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Allereerst de beste wensen! Een mooie kaart heb je gemaakt groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  61. hoi Anita
    de allerbeste wensen nog voor een fantastisch en creatief 2014 en wat heb je weer een super mooie en leuke kaart gemaakt en prachtige uitvoering van de sketch.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heerlijk dat je op nieuwjaarsdag zo hebt genoten en eigenlijk fijn dat je alleen was om 12 uur en je mannetje doorsliep. Het is alleen zo in tegenstelling tot wat je ziet op tv waardoor je een rot gevoel kunt krijgen. Ik merk dat ook omdat mijn man erg depressief is en dan ook niet: Gelukkig Nieuwjaar! roept, hahahaha. Maar ik wens je een heel goed 2014 en dat je op werk/ financieel gebied het iets makkelijker zult krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. een heel leuk kaartje
    en ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Anoniem10:53

    Wat een heerlijk kaartje!
    Ja deze papiertjes zien er geweldig uit Anita, en sjonge de hele serie nog wel....kun je voorlopig vooruit! Gaaf Zeg!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een geweldig mooi kaartje.
    Leuke stempel die je fantastisch mooi hebt ingekleurd.
    Prachtig gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi hoi Anita,
    wat een leuke kaart met een prachtig ingekleurde stempel!
    Leuk je verhaaltje weer en fijn dat je zo hebt genoten!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Fijn dat je zo genoten heb op de nieuwjaarsborrel! Je kaartje is zoals gewoonlijk weer schitterend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Fijn dat je zo genoten hebt Anita.
    Je kaartje is prachtig !
    Fijne zondag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Van je kaartje word ik meteen heel vrolijk. Helemaal leuk.
    Samen met mijn hubby, broertje, en zijn meisie hebben we oud en nieuw gevierd. Gezellig bij mij thuis met oliebollen, en lekker wat toastjes chippies, snackies en een goeie borrel. Ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk. We hebben een aantal wensballonnen de lucht in gelaten. Jou niuejaarsfeestje ziet er wel heel gezellig uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Je kaartje is weer een beauty Anita. Echt supermooi en de sketch is ook geweldig.
    Fijn dat je op nieuwjaarsdag zo genoten hebt bij je broer.

    Groetjes en fijne zondag nog.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Een super lief kaartje Anita...wat zijn die plaatje van Wee-stamps toch prachtig...
    En fijn dat je een leuke nieuwjaarsfeessie heb gehad bij je broer...Moet ff kunnen toch

    groetjes en een fijne zondag....
    Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  72. Leuk om wat van je gewonnen prijs terug te zien op deze mooie kaart.
    Als DTer van Studio Light heb ik ook de blokjes in mijn bezit en vind ze ook echt super.
    Je kaartje is een schatje!
    Veel plezier er nog mee.

    Lieve groetjes noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Nou Aniet je was niet de enigste hoor meid op oudejaars avond, want jouw kleine vent lag lekker te slapen nou mijn grote vent lag heerlijk te slapen hij had het volgehouden tot 23.00 u en ja als je iedere dag om 04.00 u je bed uit moet zelfs op oude jaarsdag dan neem ik mijn petje af dat hij het zolang heb volgehouden. En ja jij hebt het de volgend dag lekker goed gemaakt je hebt je eigen lekker vermaakt zie ik wel. En wij wij hebben saampjes genoten van de rust op nieuwjaarsdag, want ook hier was het herrie van je welste. Maar je kaartje nu o,jee o,jee ik vind hem helemaal gaaf en heerlijke kleurtjes gebruikt. Geniet nog ff van je vrije zondag, want ook jouw wekkertje gaa morgen weer om half 6 net als de mijne.:)

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Schitterende kaart, Anita. Mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt. Heerlijk dat je nieuwjaarsdag toch nog heerlijk heb kunnen genieten bij je broer. Ziet er erg gezellig uit.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hallo Anita, wat een prachtige kaart is dit met inderdaad schitterend papier. Leuk om zoiets te winnen.
    Wij hebben oud en nieuw met familie gevierd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Jij ook nog de beste wensen voor 2014!

    Wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Anita,
    Meid nog de alle beste wensen voor jouw en je mannetjes voor 2014.
    Ook in het nieuwe jaar geef je ons weer genoeg leesvoer om weer heerlijk te lachen.

    Je hebt misschien een eenzame oudjaarsavind gehad maar het nieuwe jaar in je broers kroeg maakte alles weer goed he?Ja en je weet die gasten met dat vuurwerk zijn niet te houden de hel dag en avond het is gelukkig maar 1x per jaar en jij bent zeker altijd weer blij als Dani thuiskomt en al zijn vingers nog heeft.
    Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt,shame on me heb de paperpads nog niet gebruikt.

    Lieve groetjes Nit@.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo Anita,

    Een gezond en creatief nieuw jaar voor jou en je mannen!!
    Het was op oud en nieuw voor jou wel eenzaam maar gelukkig had je wel een gezellige nieuwjaarsdag in de kroeg van je broer en de foto's zien er heel gezellig uit hoor Anita!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Top dat je zo'n gezellige nieuwjaarsdag hebt gehad, maakt je eenzame nieuwjaarswisseling helemaal goed lees ik!!
    Je kaart is schitterend, supermooi van kleur ook. Genieten! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  80. fijn dat nieuwjaarsdag voor je heel gezellig was

    oud en nieuw alleen is wat minder maar je hebt het weer in gehaalt

    mooi kaartje en sketch anita

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een gezelligheid op je blog Anita, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad in het cafe van je broer met familie en vrienden. En wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Leuk kaartje in een mooie kleurencombinatie.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Superleuke kaart en het papier is helemaal geweldig.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets...
    Wat een leuk en vrolijk kaartje Anita! Super. Alleen ja, achterop springen zou nog wel eens een pijnlijke zaak kunnen zijn. Maar ik spring zeker mee op je fiets, weer zo'n leuk jaar met mooie kaartjes, daar zeg ik geen nee tegen ;) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita