1 mei 2012

Ja hoor, ik zie het ...... ik zie het echt!

Vanavond maar eens driftig mee wezen kleuren op youtube, goede uitleg en ik haar maar nadoen. Haha, was echt grappig. Ben misschien ook te perfectionistisch maar kan het niet uitstaan dat het niet goed lukt met de stiften, ja ja, weet het mevrouwtje ongeduld. Al doende leert men ..... en misschien wil ik wel te snel. Maar goed, ik zie het, ik zie het toch echt, ik zie wat schaduwen in mijn ingekleurde stempel. Jippie het begint te komen. De ballon heb ik er afgeknipt want die was mislukt (volgens mij juist heel makkelijk in te kleuren maar bij mij niet dus ...). Dank u wel mevrouw van youtube (Nicole's Stamp Addiction), ik heb er weer wat bijgeleerd, kijk maar
En zal ik wat verklappen, weet je wat ik volgens mij ook fout deed (of moet ook een bestaande techniek zijn, net zoals ik net bij iemand las flippen, blijkt ook een kleurtechniek te zijn), ik ging van licht naar donker, en hier ben ik van donker naar licht gegaan ....... zal dat het zijn?

2 opmerkingen:

  1. Ik kan je maar één advies geven en dat is blijven oefenen en dan zal je zien gaat het iedere keer wat beter.
    Het ziet er prima uit.
    En je moet maar zo denken er is niets fout bij een kaart maken alleen anders.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Anita,daar ben ik weer,je hebt zo'n leuke manier van schrijven,ik moet er steeds om lachen.Je had bij mij gelezen van het "flippen",dat is een bepaalde beweging die je vanuit je pols moet maken om harde lijnen te voorkomen.Ik heb die kleurworkshop bij Nicole zondag "live"gedaan en daar die tip gehad.Wat je nu doet van donker naar licht werkt inderdaad het gemakkelijkst.Ik vind het al een plaatje wat je nu gekleurd hebt,ik moet nog veel oefenen.Tot "kijk"weer,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita