6 mei 2012

Hier dan het resultaat van mijn kaart met in de ingekleurde stempel van mijn vorige bericht

Vanavond de kaart gemaakt met de ingekleurde stempel van mijn vorige bericht. Ik vind hem wel leuk geworden al zeg ik het zelf. Even relaxen vanavond, mijn hemel wat waren de mannen druk vandaag. Zal er storm op komst zijn of het feit dat ze morgen weer naar school moeten. Zal het laatste wel zijn pfffff. Je hebt wel eens van die dagen dat je denkt grrrrr NU EVEN NIET JA. Maar nu liggen ze lekker te pitten en ben ik weer volledig ontspannen na het maken van mijn kaart hahaha. Nou hier dan het resultaat
Zat trouwens te denken of ik roosjes zal bestellen bij Wild Orchid Crafts (volgens mij heet het zo toch), heeft iemand daar ervaring mee, duurt het heel lang voordat je ze in huis hebt of valt dat wel mee. Het scheelt wel veel geld als ik op hun site kijk. Ik hoor het graag als iemand daar ervaring mee heeft. Alvast bedankt.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anita leuk kaartje heb je gemaakt, en erg leuke kleuren gebruikt, over de roosjes heb ik geen ervaring.
    Fijne avond liefs |Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem06:39

    Mooi kaartje Anita en mooi papier en leuk stempeltje

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Anita.
    En over de roosjes.
    Ik maak meestal de bloemen zelf want mijn ervaring is dat met de gekochte bloemen de kleur net niet goed is.
    Bak vol maar ik gebruik het bijna niet.
    Als ik jou was zou ik voor die roosjes een paar mooie mallen kopen dan heb je veel meer.
    En dan kan je ze ook nog eindeloos maken.
    Als je niet weet welke mallen heel mooi zijn stuur maar een mail dan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anita,lief zeg die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,fijn toch zo'n hobby waar je mee tot rust komt?Ik vind je kaartje erg goed gelukt,mooie kleur ook!Ik heb geen ervaring met het bestellen van roosjes dus heb helaas geen antwoord daar op,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita