26 juli 2014

Eventjes een weekje opladen!

Zat lekker in mijn tuintje maar het zonnetje ging even weg en voelde een paar druppels en dacht oh kijk dan kan ik mooi even een blogberichtje maken. Gisteravond weer een kaartje zitten maken en joehoe wat was het fijn eindelijk de eerste avond dat ik dacht oh heerlijk het is niet meer zo warm in huis, wat vind ik dat toch vies als de zweetdruppeltjes van je voorhoofd druppen. Het liefst zou ik dan al mijn kleren uittrekken zonder dat geplak maar dat lijkt me nou ook weer niet een strak plan, stel je voor dat de buurman plotseling aan de deur staat, oh het zal je toch maar gebeuren dat je dan de deur zonder na te denken open doet, dan durf je toch nooit meer op straat te komen, maar goed waar gaat dit weer over mijn fantasie gaat geloof ik een beetje op de loop. Voordat mijn vakantie begon had ik helemaal het plan om heerlijk iedere dag (nou ja avond) te gaan knutselen maar hoe erg toch weer gisteravond was pas mijn tweede keer in de vakantie en over een weekje moet ik alweer aan de slag. Ja niet dat dat erg is natuurlijk maar dan kijk je er zo erg naar uit en dan is het zover en njada noppes, of geen zin, of te warm, of nou ja weet ik veel wat ....... maar goed het tweede kaartje in mijn vakantie is een feit en die zie je hieronder. Gisteravond is Nick door zijn vader opgehaald en ik vind het altijd heel moeilijk om hem weg te zien gaan maar ik kom er ook heel eerlijk voor uit dat ik ieder jaar bewust er voor kies om zo mijn vakantie op te nemen dat Nick 1 weekje bij zijn vader is en ik nog thuis of klinkt dat heel slecht als moeder zijnde. Het is echt een weekje waarin ik eventjes op kan laden want hoe dierbaar en lief Nick ook is voor mij, het is en blijft een handenbindertje die de hele dag aandacht en met die warmte ook de avonden de laatste tijd nodig heeft en begrijp me niet verkeerd hoor want ik doe dat met alle liefde en mijn kinderen zijn mijn lust en mijn leven, maar ik heb het gewoon echt nodig dat ene weekje in het jaar. En hoe fijn kon gisteravond alles tegen elkaar open zetten, zo ook boven want als Nick er is kan dat niet omdat hij dan gerust uit het raam klimt en ik als hij thuis is altijd alles op slot heb zitten zo ook de ramen.Vanmorgen zat ik gewoon te genieten van de rust in huis, geen geluiden om me heen, Dani lag nog op bed en ik aan mijn kopje koffie en dan geen Kabouter Plop, Ernst en Bobbie of Samson en Gert op de achtergrond maar gewoon helemaal niets ....... maar weet ook dat ik over een paar dagen denk pffff ik mis hem nu al maar lang leve de telefoon dus zijn stemmetje zal ik zekers te weten af en toe horen. Misschien vraag je je wel af eh ik hoor nooit dat Dani naar zijn vader gaat, eh ja dat klopt inderdaad, Dani heeft toen hij 12 jaar werd ervoor gekozen om niet meer naar zijn vader te gaan, dat klinkt heel hard en ook zeker niet leuk voor zijn vader maar daar heeft hij zo zijn redenen voor waar ik liever niet op mijn blog over wil praten. Nou genoeg geklets weer want zie het alweer het wordt weer een lang verhaal en jippie zie het zonnetje alweer gaan schijnen dus ga zo weer eventjes genieten in mijn tuintje. Zie hieronder mijn kaartje

 
Wil jullie weer bedanken voor de superfijne reacties op mij vorige kaartje, ik heb er weer van genoten met het bekende glimlachje van oor tot oor, telkens weer genieten. Oh ja heb van de week ieniemienie stukjes vlees kunnen eten, zo heerlijk was dat joh. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

64 opmerkingen:

  1. Hij is weer heel mooi geworden.En je bent geen slechte moeder als je zoiets denkt is heel normaal Geniet van de rust voordat je het weet is hij weer thuis
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdje is dit weer en zo mooi in het roze en zo,n weekje heb je dik verdient geniet er lekker van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem16:18

    hoi anita
    je ben heel geen slechte moeder hoor meid ff bijkomen van een heel jaar
    je hebt het verdiend
    en nee ga maar liever niet bloot aan de deur wie weet welke gekken je tegen komt
    hihiihi
    en wat betreft Dani het hoe en waarom hij niet of wel naar zijn vader gaat gaat ons niks aan dat is jouw prive je bent al erg open dat is mooi genoeg
    verder vind ik t een super mooi kaartje
    maak er maar veel kunnen we genieten van je verhaal
    verheug me er elke keer weer op
    moet ook zelf nodig weer aan de slag mijn spulletjes liggen gewoon te verstoffen hihihi
    fijne week geniet er van en tot volgende keer
    lieve groetjes anneke uit hengelo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Anita nou je hoef je niet te schamen hoor dat je 1 weekje per jaar nodig hebt om bij tetanken, ik geloof het meteen.

    je kaart is helemaal super en mooi gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, juist hardstikke goed dat je er bewust voor kiest om op te laden, daar hebben jouw jongens alleen maar profijt van want als de batterij hélémaal leeg is heeft hij ook niets meer te bieden en dat geldt dus ook voor jou. Gewoon schuldgevoel uit het raam en genieten...;p
    Het is een dot van een kaart, leuke Tilda is dit en je kaartje is een plaatje wat betreft de afwerking...Geniet nog van je vakantie, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwww wat een schatje, prachtige kleur, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, fijn dat je zo even een weekje lekker bij kunt tanken. Het is je gemunt meid. Je moet het altijd alleen doe, wat ik knap vind! Fijn dat het met je gebit ook wat beter gaat. En nu je kaart....zo als altijd " super" mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry voor de taal fouten... Mijn iPad heeft kuren. Je kaart is prachtig!
    Heb respect voor je hoe je het met de boys doet!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slechte moeder??? dat is wel het laatste wat ik van jou zou denken. Het is juist goed dat je weer even kan bijtanken zodat je de goede moeder kunt zijn die Nick en Dani nodig hebben. Dat Dani niet meer naar zijn vader wil is heel jammer maar ik weet ook dat jij hem er niet van hebt weggehouden en dan is het gewoon niet anders. Dat zelfde heb ik meegemaakt met mijn zoon en die heeft nog steeds geen contact met zijn vader (hij is nu 29) en ik begrijp het, maar het is wel een keuze die hij zelf heeft gemaakt en dat is belangrijk.
    Nu je kaartje: dat is weer schattig, mooie bloementoef erop en mooie papiertjes bij elkaar!
    Geniet lekker van de rust!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo mooie kaart en geniet maar lekker hoor een weekje is zo om.Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem18:23

    Leuke kaart met die zachte kleuren, en de stempel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wel anita, statistisch is het al bewezen, dat van alle gemaakte plannen, je ongeveer 1/3 zal uitvoeren, is dat geen troost ? =) Dus je bent goed bezig zou ik zeggen...
    wat betreft 'blij' zijn een beetje tijd voor jezelf hebben, ik herken het compleet, mijn hele kroost (inclusief man), zijn net terug van 14 dagen Engels kamp. heerlijk vond ik het, het huis alleen voor mezelf. En dan loop je jezelf voorbij en ga je rare dingen doen, om hen toch maar niet te 'missen' (schilderen van de inkomhal, traphal en washok, inclusief radiator, kastjes en deuren en deurstijlen), zo kom je dan heel de dag door en hoop je moe genoeg te zijn om je niet alleen te voelen 's avonds in je bed. Zo heb je 2 vliegen in 1 klap, het huis is opgeknapt, jij hebt iets aan je conditie gedaan én je mist ze minder want je dag is gevuld... idee ? =)
    Het werd in ieder geval een heel erg mooi en geslaagd kaart heb je daar.
    Geniet nog maar van je vrije tijd, des te meer energie heb je over als hij terugkomt ! =)
    liefs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi anita
    een erg lieve en mooie kaart en zeker voor jou juist fijn dat je zelf even kan bijtanken als de kleine er niet is, weet dat van mijn dochter haar zoon is nu 3 weekjes bij zijn vader en de rest van het gezin heeft dan ook wat meer tijd voor elkaar,ja missen doen wij hem allemaal maar als ie weer terug is word ie weer dubbel geknuffeld :-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty is het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Anita, geniet en tank maar bij je hebt het dacht ik ook wel verdiend, kun je er straks weer met frisse moed tegen aan....

    groetjes en nog een fijne en rustige vakantieweek, Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt het zeker hard nodig hoor even bijtanken, Nick heeft dan meer aan jou als een een opgebrande mams, je kaartje is geweldig leuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuke kaart en zoals iedere moeder kan ik et me voorstellen dat je even ee weekje moet bijtanken dat is niks om je voor te schamen hoor.
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart, Anita. Schitterend!
    En geniet van je laatste weekje vrij. Wat gaat zo'n vakantie toch snel. Ook hier de laatste week.....extra van genieten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een lief stempeltje!
    en een leuk kaartje uiteraard
    fijne vakantie!
    geniet ervan!
    groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je even kan bijtanken Anita en daar is helemaal niets slechts aan. Gewoon even lekker van genieten.
    Wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Helemaal des Anita's. Lekker in deze lieve kleurtjes en die magnolia is een dotje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Heerlijk om een weekje bij te tanken, dan is één week per jaar maar weinig, vind ik..Als Nick thuis is, moet je ook ogen in je achterhoofd hebben, fijn dat je even rustig aan de kaart kon, het is weer een bjoetie..en fijn dat het met de tandjes steeds beter gaat, liefs Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Aniet,
    wat gezellig om even te lezen. Het is net of je me een brief schrijft. Ik begrijp het donders goed, dat je even een week nodig hebt voor jezelf... En helemaal geen ontaarde moeder of zo. Heel logisch, heel logisch.
    Gewoon van genieten en doen waar je anders niet aan toe komt.
    Je kaart is weer top! Mooi kleuren en lieve afbeelding.
    Ik mail je nog even!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,
    Je bent beslist geen slechte moeder hoor,het geeft je een beetje rust dat weekje zonder Nick.
    Je moet er straks weer een jaar tegen aan,dus genieten van je weekje.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt,toppie hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Herken het helemaal Anita, met dat warme weer is het ook lastig om je fantasie te gebruiken. Alles plakt en er komt weinig tot soms niets uit. Maar dit kaartje is echt weer een schatje hoor en ook helemaal mijn kleurtjes. Geniet nog van je weekend. Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is prachtig Anita, en geniet lekker van je vakantie. Van mij mag het echt wel ietsje minder, het is zulk klam weer, niet leuk meer. Supermooi is je kaart geworden en wat een lief afdrukje! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aniet je hebt er weer een juweeltje van gemaakt, prachtig gedaan.
    Geniet van je verlof, iedereen heeft een beetje rust nodig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Anita! Mooie roze tinten (zijn aan jou wel toevertrouwd) en een super mooi plaatje er weer bij. En ja, met dit weer was 't ook geen doen he om een beetje relaxed te knutselen. Ik heb 't wel gedaan, maar 't zweet stond op mijn rug! En voel je niet schuldig hoor, iedereen heeft zijn 'bijtank-momenten' en echte vakantiemomenten nodig. Geniet maar lekker van de rust, nog even en je kunt weer gezellige dingen doen met elkaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Anoniem22:36

    Wat een lief kaartje Anita in die mooie zachte roze tintjes. Heel schattig. Ik vind die vierkanten zo allemaal iets schuin onder elkaar ook super. Moet ik ook eens doen als sketch. Natuurlijk mag je als moeder ook even heerlijk genieten van de rust als je kinderen even uit logeren zijn. Zeker in jouw geval als je er normaal alleen voorstaat. Geniet er dus maar van.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nee hoor Aniet je bent helemaal geen slechte moeder in tegen deel en ja jij moet ook gewoon is kunnen opladen. Je kaartje is werkelijk schitterend zag hem op FB maar kon daar helaas niet reageren via mobiel dus gelijk door naar hier. Nou meis geniet even van je rust want voor je het weet staat niet de buurman voor de deur maar Nick;-)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart, Anita. echt jouw kleurtjes. En nee je bent geen slechte moeder. Ik vind je juist lief en moedig en een keertje aan je zelf denken is ook niet erg. En zoals je al zelf schrijf, over een paar dagen mis je alles en dat is ook een teken dat je een goede moeder bent. En probeer toch een beetje te genieten van je vrije week.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een plaatje Anita!
    En fijn nog een weekje zonder Nick, even opladen en het emmertje geduld legen en er straks weer vol tegenaan.
    En nee dat is niet slecht, want ojee, dan ben ik dat ook, vind het heerlijk om zo heel af en toe even niks om handen te hebben. Weltrusten! X Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vanaf vanmiddag +/- 17:30 uur, is voor mij officieel de vakantie van start gegaan. Ook ik heb in de planning een aantal kaartjes te gaan maken, maar ik ben bag dat daar niet zo veel van terecht komt dan dat ik zelf wil.
    Ik kan heel goed begrijpen dat het lekker is als Nick af en toe eens bij zijn paps gaat logeren. In mijn ogen ben je dan toch echt geen slechte moeder hoor.
    Dit kaartje is echt een dotje geworden. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is weer een plaatje Anita
    Liefs Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Anoniem06:35

    Wat heb je een mooie kaart gemaakt! Dat je moet bijtanken is logisch. Wat ik uit jouw verhalen begrijp maak je regelmatig ook wat mee met Nick en jouw beide jongens hebben er niets aan als straks jouw batterij leeg is. Mijn oudste gaat volgende week 3 weken naar zijn vader voor de vakantie. De moeilijkste weken van het jaar.Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooh Anita, dit is werkelijke een beauty zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anoniem08:46

    Wat een superleuk lief kaartje, mooi die zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het is zeker weer een beauty Anita.
    Geniet maar van je weekje me-time.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig kaartje weer Anita.
    Geniet dit weekje van de stilte en laad je accu op.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Anoniem10:26

    Je bent een kanjer van een moeder hoor Anita, geniet en kom lekker bij opladen hoort erbij....je bent niet alleen moeder maar ook huisvrouw en werkneemster en dan even een een weekje Anita te zijn en je eigen ding kunnen doen moet je zeker doen om door te kunnen gaan.
    Je kaartje is prachtig geworden, lekkere vrolijk kleurtjes super gedaan.
    Fijne zondag,
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je kaartje is echt een beauty.
    Geniet van je vakantie.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Volgens mij ben jij een heel goede en lieve moeder en dat je een weekje nodig hebt is heel goed te begrijpen. Geniet er maar lekker van! Je roze kaartje is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schattig lief kaartje

    Gr malika

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldig mooie kaart!!!
    Dat is genieten voor ons! Prachtig gekleurd en gave layout en Tilda op haar zomers best!
    Wat een schatje is dit zeg!
    Zo zie je maar weer dat ook al wil je de beste moeder zijn voor je kinderen, je ook aan jezelf moet denken! En hé dat is weer fijn voor de kinderen.
    Ach, ieder huisje heeft zijn eigen kruisje. Je hoeft ons echt geen uitleg te geven over je privé aangelegenheden, wij kennen je als Anita die geweldig mooie kaarten maakt, onderhoudend kan vertellen ( met veel humor! ) en die enorm veel voor haar kinderen doet. En je krijgt ook wel erg veel voor je kiezen. (op het moment erg letterlijk) :-)
    Geniet er fijn van, want voordat je het weet is ook deze ene week weer om!
    Lieve groet,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Anita,

    Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    Prachtige kleuren.

    Grappig he, dat je je voorneemt om in je vakantie lekker elke dag te freubelen en dat er niks van terecht komt. Heb ik ook zo vaak gehad. Nou eens relaxen is ook goed voor het lichaam.

    Ik snap je helemaal dat je dat weekje nodig hebt. Dan kan je even helemaal opladen. Het hele jaar geef je je helemaal. Geniet ervan!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi kaartje hoor! En natuurlijk ven je geen slechte moeder als je even een weekje rust wil! Logisch toch??? Hebben alle moeders hoor, en dan is jouw zoon nog net iets meer een handenbinder! Ik heb heel veel respect voor hoe je het allemaal doet hoor! Geniet maar lekker!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Anita. Wat en prachtige kaart. Leuke afbeelding en weer mooie kleuren. Je mag af en toe weleens voor jezelf kiezen hoor! Daarom ben je echt geen slechte moeder! Het is best intensief met dat mannetje van jouw. Dus geniet deze week maar even van je vakantie. Even de handen vrij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha Anita, Ik ben even niet op t blog. Was te geemotioneerd van alles. Maar zag dat jij een kaartje had geplaatst en las je verhaal er bij, dus ik MOEST reageren . Jij bent zeker geen slechte Moeder. Ze moesten allemaal maar zo eens zijn. Die rust moet je inbouwen, anders breekt bij jou t lijntje nog En dat kan niet. Nick en Dani hebben je erg hard nodig. Geniet nog even een paar dagen van een huis zonder drukteschopper. En je kaartje is een plaatje. Veel liefde en genot Aniet. xx leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Anita,
    Ik geniet altijd van jou kaarten. Deze is weer prachtig gemaakt en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Anita
    Wat een snoeperdepoepie van een kaart heb je gemaakt, de nieuwe magnoliaatjes zijn ook weer zo schattig, je hebt super mooi gekleurd, ik vind je kaart een dotje.
    Geniet nog lekker van de rust, voor je het weet staat je kanjer weer voor je neus, kun je nu even lekker bijtanken.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een prachtige kaart Anita!! Echt super gemaakt weer!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super mooie kaart anita
    Geniet maar van jou welverdiende vakantie
    Lieve groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi hoi Anita,
    wat heb je weer mooie kaarten gemaakt,
    wat fijn dat het met je mond zoveel beter gaat en dat je nu een heerlijk geniet weekje hebt
    ik gun het je van harte!!!
    Geniet van alle momenten, doe ik ook hihihih!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en romantische uitstraling! Ook de stempel vind ik erg leuk en geniet van je weekje! Voor je het weet is je mannetje weer lekker thuis bij je xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een supermooie kaart is dit Anita, zo mooi gemaakt en in die lieve kleurtjes, echt een schatje weer. Ik vind je vorige kaart trouwens ook erg mooi, die had ik nog niet gezien, ben momenteel niet echt veel aan het knutselen of op blogger te vinden, zal wel door de warmte komen. Ik las dat jij er ook last van had, soms is het ook te. Wel fijn dat je nu even een weekje wat minder alert hoeft te zijn en gewoon een deur of raam open kunt laten staan. Het lijkt mij persoonlijk best zwaar om zo op te moeten letten en ik kan me dan ook goed indenken dat jij het heerlijk vindt om even een weekje gewoon jezelf kunt zijn en je accu op kunt laden. Wat is nu een weekje in een heel jaar? Geniet er lekker van, het is je gegund en doordat je dit wilt maakt je absoluut geen slechte moeder hoor, het is heel begrijpelijk.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hai Anita,

    Niet schrikken ik ben het maar......eindelijk weer de puf en zin om 's avonds achter me pjoetertje te zitten. Meid wat een verhalen heb ik gelezen, blij dat alles langzaam maar zeker de goede kant op gaat. Geef je groot gelijk dat je even voor jezelf kiest!! Ik vind juist dat een goede moeder dat doet, want dan kan ze er weer vol op voor haar kindertjes zijn.

    Lekker genieten meid en vooral uitrusten.

    Je kaartjes zijn als vanouds erg mooi!!

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een schattig kaartje, geniet lekker van je vrije week, dat heb je soms nodig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Schitterende kaart en ik hoop dat je heb genoten van je weekje vakantie zonder Nick en je bent geen slechte mams daardoor . Het is erg belangrijk even bij te kunnen tanken.

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Anoniem15:45

    Fijn dat je weer lekker aan de knutsel bent. En van mij hoeft het ook niet zo heel warm, vooral als het vochtig is, geef mij dan maar het voorjaar.
    Je kaartjes zijn weer prachtig geworden en heerlijk dat het met het gebit al weer beter gaat. Geniet van je vakantie en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een schatje is dit Anita!!
    Helemaal geweldig, zo'n lieve kaart.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Aniet,

    Ik ben aan de late kant. Wat heb je weet een leuk kaartje gemaakt. Wat betreft Nick ik snap het wel hoor, ik hoop dan ook dat jij je batterij weer een beetje hebt kunnen opladen.

    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Anoniem22:24

    Hoi Aniet, wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Lekker hoor, even jezelf opladen. Dat is soms gewoon even nodig.
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat is dit ook weer een schatje , Anita.
    Prachtige kleur!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. je zelf opladen is niks mee meid heerlijk even voor jje

    en deze kaart is weer prachtig geworden wat een lief stempeltje is dit he heb hem ook namelijk en als ik goed kijk dan zie ik hoe mooi je haar haar hebt gedaan vast goed geoefend met flicken hi hi

    mooie details er bij een plaatje meid

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita