17 april 2014

Iets heeeeeel anders ....!

Het zweet staat momenteel al in mijn handen en zit hier licht te hyperventileren, en waarom dan wel nou dat zal ik je vertellen, vandaag is de dag dat ik voor het eerst moet gaan happen bij de tandprotheticus, oh wat ben ik bang, dom wicht die ik ben gisteravond toch weer wat filmpjes opgezocht hoe dat nou toch in zijn werk gaat, ja ja dat had ik ook niet moeten doen maar goed toch gedaan en schrok me een hoedje, want dan zie je die gigagrote lepel met klei erin en dat moet dan in mijn kleine mond, en dan hoor je het nog kraken ook, oh hemel straks trekt hij al mijn tanden en kiezen mee ..... wat kan een mens het zich toch moeilijk maken. Poehee zal blij zijn als dat maar weer achter de rug is. Ben gewoon een bange poeperd maar that's me. Vanmorgen weer mijn ochtendgymnastiek gehad want Nick vloog weer eens de andere kant op in plaats van naar het busje, en rennen dat die dan kan, normaal is hij niet vooruit te branden maar dan wel hoor, je moet hem zien rennen en mams erachter aan .... Maar nu naar mijn kaartje, echt iets heeeeel anders ..... zag de laatste tijd op FB kaartjes voorbij komen die ik zo supermooi vond en zag dat ze die knipvellen op een engelse site kochten, nieuwsgierig als ik ben wou ik dat toch ook wel eens uit gaan proberen dus zo gezegd zo gedaan en ik naar die site toe, echt joh zoveel soorten, prachtig om te zien. Uitgeprint en knippen maar en tja daar ben ik toch nog niet zo bedreven in, met mijn pincetschaartje zo goed als ik kon geprobeerd precies in de lijntjes te knippen en plakken maar. Heb hem trouwens al 2 weken geleden gemaakt maar wist niet of ik hem hier wel moest plaatsen want zoals je ziet is het nou niet bepaald de netst geknipte 3-kaart van Nederland maar vond het voor de verandering wel heel erg leuk om een keer te doen, ik vind dit wijfie die zo de wijde wereld intrekt zo schattig, kon haar niet weerstaan toen ik haar zag. Alleen die 3-D lijm zeg wat een lucht is dat toch, je zal er high van worden, goh misschien moet ik dat nu maar eventjes gaan opsnuiven wie weet dat ik er rustig van word, neh denk toch van niet ....


oh ja de site waar ik dit vandaan heb is http://www.craftsuprint.com/


Wat zijn jullie toch allemaal lieverdjes, ik heb zo genoten van de reacties op het bericht dat ik gestopt ben met al mijn designmemberschappen, dat deed me ontzettend goed. Dank jullie wel allemaal, toppertjes zijn jullie en het glimlachje kwam vanzelf weer tevoorschijn van oor tot oor. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

Update: Yes het is gelukt, poehee wat ben ik blij dat het achter de rug is. Had werkelijk een schat van een vrouw die er alle tijd voor nam en zo opgelucht dat ik niet hoefde te kokken. Ze hadden een prachtige boom in de tuin staan en heb me daar maar op gericht en waarempel dat hielp. En wat denk je ook al mijn tandjeskleur uitgezocht want zoals normaal nog een keer happen volgende week, om te passen is dat geloof ik, heeft niet zo een zin daar ik bijna al mijn tanden en kiezen nog heb. Over 2 weken kan ik vriendjes worden met mijn kunstgebit want dan ga ik hem ontmoeten, nu maar hopen dat het klikt, en dan is het wachten op het trekken .....

64 opmerkingen:

  1. Volgens mij vis jij naar een compliment om jou knipkunst daar is niks mis mee joh en jou kaart is heel mooi wat is het een schatje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dit is echt keigaaf zeg, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, het valt best allemaal mee dat happen hoor ! heb het een aantal maanden geleden ook moeten doen, dan dacht ik oooooh, alle tanden mee.... en de tweede gedachte was, ach, dan zit ik toch mooi op het juiste adres om het allemaal terug in orde te laten maken, niet ? ik ga hier niet weg, voor alles er picobello uit ziet. en kijk, met al m'n eigen tanden ben ik vertrokken, geen probleem hoor :)
    een hele leuke kaart heb je nog neergepoot
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is toch prachtig geworden! Ik vind die plaatjes van Craftsuprint ook zo mooi, maar ben altijd bang dat het niet zo mooi uit de printer komt als op het beeldscherm, maar zo te zien valt dat wel mee.
    Veel succes vandaag! Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje; ik sta versteld van je knipkunst en voor mijn idee is 3D toch altijd wat oubollig (en toch ook wel eens heel leuk om te doen) maar dit is fantastisch!!
    Heel veel succes meisje vandaag met happen en je zult zien dat het achteraf toch allemaal meevalt. Lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad iets heel anders dan anders, maar zeker niet minder mooi
    Ik vind het een schitterend kaartje Anita

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en ik wens je veel succes met happen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita. IK kan niet zien dat het kaartje niet zo netjes is geknipt hoor het ziet er wonderschoon uit. IK was zelf ook niet zo op de blogs omdat ik ook veel andere dingen te doen had. Dus je bericht van het stoppen met GD schappen heb ik nu pas gelezen. Ik kan me het wel voorstellen, Want als je veel andere zaken hebt en geen tijd meer hebt voor de kaarten is het niet leuk meer dan MOET het en is immers hobby. Ik kan me voorstelle dat jij het erg druk hebt nu je meer bent gaan werken en een zoon die extra aandacht en geduld nodig heeft. En dat is toch het belangrijkste...ç Of niet dan. Jammer dat je ex man lastig gaat doen. Jammer van de energie.... . Met je mond moet je maar gewoon over je heen laten komen. Dat gaat toch zo als dat gaat. Heb je niet in de hand en alles vooraf te weten is ook niet zo, want het gaat altijd s. Het ga je goed,. Fijne paasdagen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes vandaag en je kaartje is mooi. Lief zo,n klein meisje die de wereld intrekt. Ik gebruik altijd een klein nagelschaartjeom plaatjes uit te knippen, dat werkt erg fijn en precies. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem10:29

    hai Anita

    je knipwerk zal niet de hoofdprijs winnen maar het kan er best mee door (sorry maar ik probeer altijd eerlijk te zijn ) verder is er niks mis met je kaartje Ik zie je zo door de straat rennen hahahaahha verder denk en hoop ik dat het bij de tandarts mee valt en je zegt heb ik me daar nu zo druk om gemaakt
    knuf en liefs weer van anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh wat is die mooi!
    Ik gebruik niet snel van die plaatjes omdat ik ze ook niet goed kan uitknippen. Maar jij hebt het in elk geval mooier gedaan dan dat ik zou doen! Niks mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is prachtig Anita!!! ik wens je ook veel succes met het happen,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er toch super leuk uit je kaart...beeldig plaatje hoor en mooi geheel. Valt wel mee hoor dat happen, stelt niks voor.
    Wat de vieze lucht betreft...er is van Olba reukloze kit...ik kan er ook niet tegen.
    Succes met alles!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind deze verandering ook heel erg mooi, zou het je niet na doen.
    Veel succes sterkte vandaag, misschien valt het nog wel mee?
    Heb van mijn ouders begrepen dat je beter een rol pepermuntjes mee kunt nemen, want je moet naar die tijd een behoorlijk vieze smaak in je mond krijgen.
    Ze hadden beide last van het kokhals reflex, dus als ik ooit moet, weet ik dat dit bij dus ook een ramp wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte vandaag hoor, hoop dat het allemaal meevalt voor je. Het is nooit hetzelfde als op het filmpje, iedereen heeft toch net weer een andere benadering moet je maar denken. Gewoon vertellen dat je gekeken hebt, houden ze er meer rekening mee misschien.
    Je kaart vind ik helemaal geweldig, wat een supergaaf plaatje zet en dat jij 'm niet zo mooi geknipt vindt, nou, vind ik best wel meevallen hoor.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart.
    Succes met happen. Komt vast goed.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat het happen is meegevallen Anita en nu maar hopen dat het over een paar weken klikt met je gebit!
    Je kaartje is een beauty....zie er niets van dat je knipwerk niet perfect is....zal dus wel meevallen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaartje heb je weer voor ons om te laten zien Anita, het is een lieverdje. Pfff gelukkig dat het happen mee is gevallen, ja je kun je op internet heel wat op zoeken, maar of dat altijd zo positief is???? Ik laat het altijd maar over me heen komen, ik ga met niet teveel op zitten zoeken, maar goed als je zo in elkaar zit, ieder doet het toch op zijn eigen manier. Groetjes en heel veel succes er mee. Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je het eerste achter de rug hebt! Op naar het volgende. hopelijk kun je voldoende ontspanning vinden in de tussentijd! Wat een prachtige kaart. Super mooie kleuren ook! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een heel mooi kaartje heb je gemaakt hoor
    en de tandarts ja je hebt inmiddels al gehapt
    de eerste keer is het ergste de tweede keer is het ander spul wat niet vies is en
    ook niet zoveel ik was ook heel erg bang het is achteraf zo erg meegevallen
    ze hebben mij ook heel erg op mijn gemak gesteld
    en voor dat je getrokken word krijg je een drankje waar je rustig van word
    maar dat zullen ze je allemaal wel vertellen
    ik ben een taart wezen brengen toen het achter de rug was
    omdat het zo erg was meegevallen voor niets diaree slapeloze nachten huilbuien ga maar door ik was zo erg bang maar echt eigenlijk voor niets alleen het eerste prikje voel je maar doet geen pijn zo een schrijven van een bange poepert

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    gelukkig is het happen achter de rug, ik vond het vooral heel vies, maar het moet toch, dus kalm en rustig blijven en dan lukt het..
    Volgens mij zag ik deze kaart ook op FB..het is echt een schattig plaatje, je kunt de randjes ook gewoon inkten..dan valt het niet op als je wat gemist hebt met knippen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend gemaakt Aniet.
    Dat heb je heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dar het is meegevallen, Anita. Het komt allemaal wel goed, je bent een topper!
    Wat een lief kaartje, zal eens op die site gaan kijken.
    Liefs, desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan vandaag, maar wat zal jij blij zijn als alles
    achter de rug zal zijn, sterkte nog met alles !
    En natuurlijk moet je deze kaart hier laten zien, hij is toch echt schitterend, super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. OOO geweldig dat het happen is meegevallen, wat zul je opgelucht zijn, toch een hoop spanning gehad om iets wat gelukkig weer meeviel. Dat heb je weer achter de rug. Je kaart is een schatje Anita, wat een lief plaatje en wat heb je er wat moois van gemaakt.Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hé bangerik....is het toch weer meegevallen hè!! En die laatste zinnen ik hoop dat het klikt, daarvan schoot ik wel heel erg in de lach...hoe verzin je het. Nou Anita nu nog even door bijten hè!...ook een leuke zins speling....Je kaartje is prac htig en heel apart....zelf ben ik ook niet zo van de knipplaatjes (te lui voor) Maar een heel goed knipschaartje is al het halve werk...met een heel scherp puntje.
    Toedeloe tot de volgende keer!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi anita
    Anders dan anders maar wel weer een heel leuk kaartje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Anita,ik ga daar ook effe rondneuzen op die site.
    Zelf snij ik mijn 3D plaatjes uit want als ik knip doet mijn vinger vreselijke pijn en kriijg ik het schaartje haast niet meer van die vinger af,Atrose in mijn linker wijsvinger en ik ben links handig dus moet die hand wel gebruiken.
    Met je hobby mesje volg je de lijntjes en druk je het zo uit het papier,plaatje even omdraaien en met de achterkant van je mes de snijlijntjes vlak maken.
    probeer het maar eens.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou meis dat heb je in ieder geval al gehad en blij dat het toch nog meeviel voor je. Wat betreft je knipkunst, nou dat kan er echt meedoor hoor en je kaart is gewoon super past allemaal bijelkaar.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het is super mooi plaatje Aniet.
    ik zal je een tip geven ga met een potlood langs de plaatjes die je uitgeknipt hebt, opletten dat je er niet over het plaatje schiet.
    leg een glasplaatje op je bureau, leg je plaatje erop en dan ga je erlangs.
    ik heb een uitleg erover op mijn site.


    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel fijn dat het happen alvast meeviel, Anita. En je kaart is een schatje, mooie blauwtinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een pracht kaartje, ik vind dat je hem super geknipt hebt, het is inderdaad preciezie werk. Gelukkig dat het happen meeviel, ga er gewoon vanuit dat dan de rest ook meevalt, blijf naar die boom kijken, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi anita
    een erg leuke mooie kaart en dat kleine meissie is zo lief, wees blij dat je sowieso kan knippen ikke niet met een oog, dus moest alles snijden doordat ik geen diepte meer zie:-)) dus 3D is niet aan mij besteed maar geniet dubbel van jou prachtige kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je kaartje is prachtig Anita. Zo'n lief plaatje, heel mooi.
    Natuurlijk gaat het klikken, letterlijk en figuurlijk haha. Komt wel goed hoor.

    Groetjes en fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijn dat dit nu achter de rug is én dat het mee gevallen is.
    Dat geeft weer moed voor de volgende stappen die gezet gaan worden!
    Je kaartje is prachtig, een plaatje om te zien.
    Nog een fijne avond, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fijn dat het allemaal meeviel voor je!!! Je kaartje is prachtig, zo´n lieve afbeelding!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat het nu achter de rug is valt het toch allemaal wel reuze mee toch ,je moet flink zijn hoor .hi hi . Je kaartje is echt heel anders maar ook heel mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. je kaart is anders dan anders maar wél super mooi en het knipvel is schitterend,
    Fijne Paasdagen,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik vind het een heel mooi plaatje erg lief en zo leuk super wat fijn dat het toch wel mee viel nu de volgende stap je zal zien dat die ook wel meevalt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Anita,
    prachtige kaart en je kan heus goed knippen hoor!
    Niet teveel op you tube kijken, wordt je alleen bang van, gewoon laten gebeuren. Zie het ook bij de ortho dat happen. Komt goed!! Makkelijk praat hé van mij!!!
    Tja ik ben eigenlijk ook zo, die van alles zit te kijken op internet.
    Ik had het gezien hoor dat je gestopt ben en ik geef je groot gelijk.
    het moet leuk blijven!!! ik vond het al zoveel voor je en dacht vaak hoe doet ze dat!!! Alleen staande met twee kinderen en volop werken, poehoe!!!!!
    Veel succes aan Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En gelukkig viel het mee lees ik!!! Jij bent ook een toppertje hoor!!! XXX

      Verwijderen
  41. Prachtig kaartje en wat een lief plaatje Anita, super mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kaart.Leuk plaatje.En uuuuuu is toch netjes uit geknipt.Gelukkig is het happen meegevallen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schatje Anita, ik begrijp meteen dat je deze kleine meid zo graag op de kaart wilde zetten. Echt super gedaan!!! En ja knippen is moeilijk en ik ben er ook geen held in, en bibber altijd, kan mijn hand echt niet stilhouden en daarom knip ik vaak allen maar het onderste plaatje uit, hihi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel mooi is dit kaartje weer Anita...heel lief plaatje en ookheel mooi uitgeknipt...dat doe ik je niet na...het matcht allemaal heel mooi met elkaar...
    En succes met de verdere voorbereidingen op je kunsttandjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een schitterend mooi kaartje, fantastisch mooi uitgeknipt.
    Fijn dat het zo goed gegaan is bij de tandarts, hoop dat het volgende week ook weer zo goed gaat.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het is werkelijk een prachtexemplaar. Kei mooi gemaakt. Zelf maak ik geregeld 3D kaartjes en ik vind het best wel een ontspannen werkje om de plaatjes te knippen.
    Heel veel suc-6 met het porselein ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi hoi anita,
    heel mooi deze kaart, prachtig die afbeelding en ik vind dat je het precies en nauwkeurig hebt uitgeknipt!
    ja die tandarts pfft kan me het zo goed voorstellen dat je er van griezelt,
    maar goed deze stap heb je al weer gehad!!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nou, dat is moedig van je hoor!! Ben supertrots op je dat het het zo goed gedaan hebt! Goed idee om je te focussen op die mooie boom!
    Ken je de 'Sound of music' dan gaan ze zingen over hun favoriete dingen, ha, ha dat rijmt ook nog. Natuurlijk kun je niet zingen terwijl je daar achterover ligt met zo'n kleigeval in je mond, maar je hebt vast wel dingen waar je helemaal happy van wordt!
    Sorry, maar ik moest toch wel lachen toen ik je verhaal net las! Het is net een soap! Je maakt ook wel heel wat mee en oh wat zul je slank zijn met al dat achterna rennen, kon me echt niet inhouden en heb echt hardop gelachen. Zal vast niet grappig zijn geweest op dat moment, maar ik kon het me zo goed voorstellen!!
    Je kaartje, ach wat een geweldig plaatje zeg! 'Wijffie' Ja, toen moest ik ook wel even lachen, dat klinkt echt zo heerlijk Hollands! Zeg het zelf nooit, maar kan het wel waarderen als andere mensen het zeggen, kan het je bijna 'horen' zeggen!
    Hé, houdt moed!! Nog even en dan heb je dit alles achter de rug en dan ga je zooooo terug verlangen naar al die DT teams en dan ga je ons gewoon weer lekker verwennen en inspireren met je prachtige kaarten! :-)
    Sterkte met alles en bedankt weer voor deze aflevering uit je leven gegrepen!
    To be continued! :-)

    Groetjes,

    Marjolein

    ps. niet aan je zelf gaan twijfelen hoor, je doet het geweldig als moeder en als blogster en creatieveling, heel moedig dat je je grenzen ook op creatief gebied elke keer verlegt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik weet zeker Anita dat het allemaal mee zal vallen, en ik spreek uit ervaring het trekken gaat zo snel dat je voor je het door heb gebeurt is.Je kaart is heel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Anoniem08:22

    Wat fijn dat het happen goed gegaan is!!!! Je kaartje is erg mooi, prachtig plaatje! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. een schitterend kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Anita wat een mooie kaart is het weer geworden. Al jou kaarten zijn toppers.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  53. o wat een mooi plaatje dit meiske prachtig blauw er achter

    en super fijn dat het happen zo goed is gegaan als je ook maar de juiste persoon hebt scheelt een boel

    fijne paasdagen lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Schitterende kaart. Prachtig plaatje, heel mooi gemaakt.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Geweldig mooie kaart! Ik knip altijd aan de binnenkant van het zwarte lijntje. Dan blijft er nooit een randje wit achter en als je wat van het zwarte wegknipt, valt dat niet zo op. 3D lijm gebruik ik nooit (stinkt te hard). Ik gebruik altijd van die foam.
    Fijn dat het "happen" achter de rug is!
    Fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een grappige kaart en dat meisje is wel erg leuk hoor
    fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Anita,
    Hopelijk is alles goed gegaan bij de tandarts ?
    Je kaartje is een toppertje prachtig zeg.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat kan jij toch heerlijk schrijven Anita, ik zie je al rennen achter zoonlief aan!
    Geweldig! Fijn dat het happen is geslaagd, hele last van je schouders als dat eenmaal gelukt is. Want het blijft een vervelend iets. Maarja, is voor een goed eindresultaat!
    Je kaartje is erg mooi, had hem ook al op facebook voorbij zien komen?! Of ben ik nu abuis?! Nouja, maakt niet uit, looks great! Fijne paasdagen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fijn meis dat het is meegevallen, en heel slim om die boom als focus te nemen! Wat is dit een super mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gelukkig maar dat het mee viel Anita en voor dat je het weet heb je alles achter de rug en word je vast vriendjes met het mooie kunstgebit van je, weet je al of je het vergoed krijgt voor een gedeelte?
    Je kaart is wonderschoon en ook netjes geknipt hoor!
    Fijn paasweekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ook je 3d kaartje is een plaatje geworden heel erg leuk Aniet, e4n fijn dat alles is mee gevallen,....Fijne Paasdagen liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik vind hem super! Inderdaad heel anders dan je normaal maakt met wrl met een prachtig resultaat. Zag dat je nog een post hebt geplaatst, dus ga snel kijken hoe het afgelopen is met het happen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Schitterend. En is altijd leuk om eens een andere stijl te zien toch. De kaart is super geworden!

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita