13 januari 2014

Respect voor alle knipstertjes!

Had laatst al alle respect uitgesproken aan alle borduurstertjes onder ons maar dat doe ik vandaag ook aan alle 3-d plaatjes-knipstertjes. Heb deze keer ook eens een plaatje zitten knippen, nou ik kan je zeggen ik vond het geen kippekak hoor, je moet natuurlijk precies langs de randjes want anders klopt je plaatje niet meer als je de onderdelen op elkaar gaat plakken, had er gewoon kramp van in mijn hand en heb met het puntje van mijn tong uit mijn mond en mijn leesbrilletje op mijn best gedaan. Waarom doe je het dan hoor ik je nu denken, nou dat komt zo, zag de challenge bij Nadia maak een babykaartje met een 3-d plaatje en had dit schatje nog liggen dus tja dan moest het maar eens gebeuren, ook zo zielig om haar in een van de kistjes te laten liggen. Heb nog wel eventjes getwijfeld of het nou een jochie of een meisie is, maar hij of zij had de luier al aan dus daar kon ik het ook niet aan zien, nou ja wat maakt het uit ik heb er een meisjeskaart van gemaakt en trouwens roze kan tegenwoordig ook heel goed voor een jochie toch. Wel jammer dat je eigenlijk op de foto niet ziet dat het een 3-d plaatje is maar geloof me dat is het zeker wel en in het echie zie je het heel duidelijk, heb werkelijk in alle houdingen die je maar bedenken kan geprobeerd het op de foto zo te krijgen dat je het ziet maar helaas pindakaas niet gelukt. Vandaag is het ook weer tijd voor de rubriek Kaartje n.a.v. een sketch op het challengeblog van de NKU en heb mijn kaartje naar aanleiding van een door mij gemaakte sketch gemaakt. En vind je hem wel leuk, je weet sla hem gerust op op je computer en wie weet komt die ooit nog van pas. Ben vandaag weer centjes aan het verdienen en probeer vanavond mijn dagelijkse blogrondje weer te maken, gisteren was het werkelijk een drama, constant foutmeldingen, als ik een reactie had getikt bleef die ontzettend lang hangen, werd er gewoon helemaal gefrustreerd van ... grrrrr en excuses maar ben er toen maar mee gestopt. 


en dit is de sketch


Wil Monique welkom heten op mijn blog, superleuk dat je volger bent geworden, dank je wel. Dank jullie wel voor de superleuke reacties op mijn kaartje van zaterdag en ook bedankt voor de tips wat de kromtrekkende platen betreft. Cindy schreef zelfs dat een vaatdoekje tussen je mal en plaat ervoor zorgt dat je mal beter uitstanst, goh waar een vaatdoekje al niet goed voor is. Ga het zeker uitproberen net zoals mijn plaat telkens om te draaien en ook nog de tips die op FB staan. En zoals keer op keer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer maar weer.

92 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,

    Respect hoor voor je 3d plaatje ik doe je het niet na net als het borduren vind ik ook al zo'n kunstwerkje kan ik ook niet maar ik vind je kaart super mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Anita, wat goed van jou dat ook aan de knipperij bent begonnen, het ziet er echt gaaf uit, niet te zien dat je het zo moeilijk vond, bedankt ook weer voor het delen van de sketch en wat die platen betreft moet ik toch even terugkijken, heb ik kennelijk gemist, werk ze en de groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem09:19

    Zeker een schatje Anita, dat heb je er wel voor over om dit zo mooi uit te knippen en te verwerken tot zo'n prachtige kaart!
    Werk ze vandaag!
    En succes met je pc.....irritant he...?
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita
    Een schatje, heel mooi
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Anita.
    Misschien een tip,ik snij mijn 3D plaatjes altijd uit,dan belast je je handen niet zo.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita .
    Je kaart is erg mooi geworden hoor, leuk dat je mee doet bij Nadia's. Ik was ook niet zo van knippen maar ga het steeds leuker vinden . Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje ziet er geweldig uit Anita. Heel lief en mooi.
    Fijne werkdag.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is het weer Anita! Geloof graag dat je kramp kreeg tijdens het knippen, ik kreeg een tijdje geleden ook zo'n leuke boekjes cadeau totdat ik aan het knippen was, toen vond ik het niet zo leuk meer haha :) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi lief kaartje.
    Ook het 3d wil mij niet zo van de hand en dan heb je de uitdrukvellen ook nog, maar mijn idee is dat je dan altijd lijntjes ziet en het niet erg mooi op elkaar geplakt wil worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knippen is ook niet meer zo mijn ding hoor, heb ook al mijn knipvellen de deur uit gedaan en er iemand blij mee gemaakt die er wel van houdt! Je kaart is toch prachtig en ik vind dat je een schattig plaatje hebt uitgekozen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Anita! En het plaatje is super!
    En 'kippenkak'...die kon ik nog niet whahahaha
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie verrassende kaart van jou Anita! We zijn 3D plaatjes bij jou echt niet gewend! Maar hij is super mooi en leuk geworden! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Wat een lief 3D plaatje heb je gebruikt en je kaartje is weer helemaal top in het rose..
    en trouwens in Brabant zeggen ze ..hennestront..hihi..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje, erg lief plaatje, 3D knippen moet je wel heel erg goede ogen hebben, want het is inderdaad een heeeeel erg vermoeiend werk, vind ik, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is weer een schatje, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief babykaartje Anita!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,
    Een heel lief babykaartje, leuke schets ook. Ja dat knippen kost heel wat tijd. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo mooi babykaartje.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, jij ook al!!
    Ik heb ook alle respect voor al die borduursters en 3D knipsterren!
    Je kaartje is wel supermooi geworden en ik heb de kaart ook nog even van dichtbij bewonderd, want hƩ je hebt er wel heel veel werk aan gehad, toch?
    Nou je hebt het supernetjes uitgeknipt en ik kon bijna de zweetdruppeltjes zien zitten, ha, ha. :-O

    Toch leuk dat je ook dit soort dingen probeert te maken en met succes!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat borduren lukt bij mij nog wel, maar knippen! Nee.....dat laat ik graag aan anderen over. Vind wel dat jij met dat geknip een erg mooi kaartje gemaakt hebt. Maar.....ik denk dat ik je ingekleurde plaatjes toch net iets mooier vind.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is wel een heel mooi kaartje met heel mooi knipvel zo zie je maar weer ieder zijn vak ik vind het inkleuren van een stempel niks voor mij maar daar bewonder ik jou weer van zo mooi en ach je wil wel eens wat anders proberen toch groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel voor het compliment! Ik knip nog regelmatig, al heeft Studio Light ook hele mooie uitdrukvellen. Scheelt de pijn in je handen. ;-)
    Je kaartje is heel mooi geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita,

    Een heel lief babykaartje, en leuke schets ook. Ja dat knippen kost heel wat tijd ik heb er ook 1 gemaakt voor de challenge bij nadia moet hem alleen nog plaatsen
    Whahaha ook ik moet soms uitkijken er geen haren of handjes of zoiets eraf te knippen
    Liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Anita,
    wat een allerschattigst kaartje heb je gemaakt,
    knap hoor, dat knippen!
    Ik doe dat eigenlijk ook nooit, ik weet niet waarom ...
    denk dat het niet geheel mijn stijl is, maar kan wel genieten bij anderen....
    Even op de kromme platen van de Bigshot terug te komen, ik zet mijn sandwich platen als ik ze niet gebruik op het platform gewoon onder de rol van de bigshot vast, en veel draaien met de platen helpt ook wel, maar ja op een gegeven moment moeten ze toch vervangen worden...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is weer een dotje hoor !! En inderdaad zie je het 3D effect niet zo goed op een foto, net als een parelmoerglans. Wel jammer, maar we nemen van je aan dat het een 3Deetje is hoor haha.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou joh wat een lieffie, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel lief kaartje geworden Aniet. En ik neem je compliment wat betreft het knippen van harte aan. Doe het ook nog steeds graag 3 D knippen. Kost me ook minder moeite dan borduren. Die naald glijdt zo vaak tussen mijn vingers vandaan. Daar wordt ik dasn moedeloos van. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke sketch en een lief babykaartje heb je ervan gemaakt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Anita hele leuk sketch en een prachtig kaart.
    Groetejs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil het graag geloven, dat het een moeilijk en geduldig klusje is. Je kaartje is superleuk geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Anita,
    Het is juist goed als het op de foto niet te zien is dat het een 3D plaatje is , dat betekend dat je super netjes hebt geknipt!!!!! En ik vind het ook nog eens een dot van een kaart! En Blogger was strontvervelend gisteren, er werden berichten niet eens geplaatst....heb je net een heel verhaal zitten typen en zei die doe het zelf maar! dus ik ben ook gestopt, hihi. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita, wat een schattig lief kaartje heb je gemaakt. Je hebt de 3D mooi gemaakt hoor, als je de foto vergroot, kun je het goed zien hoor :-) Bedankt voor je sketch; ik ga hem weer bewaren. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita het is een schatje geworden, en inderdaad 3d is weer even wennen maar kan toch mooi zijn zoals je ziet bedankt voor je deelname bij nadia's
    Liefs tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig kaartje, Anita.
    Ja, ik vind dat knippen ook altijd weer een hele klus. Maar het resultaat is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel schattig babykaartje Anita...prachtig is je plaatje uitgeknipt....ook de sketch is heel leuk..


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Anita

    Ja wat een gepriegel he maar volgens mij heb je zo netjes geknipt dat je niet ziet dat het een 3D plaatje is .
    Vind het een schattig babykaartje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita
    Ik heb eens op mijn gemak je verhaal zitten lezen, dat vaatdoekje moet wel zo,n geel vodje zijn hoor, dan weet je wel wat ik bedoel, het werkt echt hƩƩl goed, wij hebben die tip van Ellen gekregen.
    Ik vind je kaart prachtig, je hebt het plaatje schitterend uitgeknipt, zie je wel jij kan ook alles.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. O wat is die schattig.
    Een hele mooie babykaart en je sketch is ook prachtig Aniet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je hebt eer van je knipwerk hoor Aniet....hij is prachtig, net als je schets!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi gemaakt Anita ! Zo af en toe hou ik me daar ook nog eens mee bezig, vroeger dacht ik dat stempelen is maar niets, maar nu is het meestal een digi dat ik ik verwerk op mijn kaartjes
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig plaatje heb je geknipt Anita. Leuke sketch waar je een schitterende kaart mee hebt gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een plaatje weer Anita, en tja 3d... Inderdaad alle respect, ik wordt er ook peu nerveus van... Ach gelukkig maar, zou niks zijn als we allemaal hetzelfde deden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Anita, Wat een leuk, lief babykaartje heb je gemaakt. Mooie schets. GEWELDIG. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schatje, Anita.
    Al je kaartjes zijn prachtig of je nu kleurt, knipt of borduurt.
    Liefs, desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ben het helemaal eens met me voorgangster Desiree alles wat jij maakt is prachtig Aniet.Maar zeker respect voor je 3D-babygirl plaatje.Knippen is nu eenmaal niet een van mijn beste kanten en vooral 's avonds met kunstlicht whaaaaa!Doe dan gauw me brilletje op heb dan van de cv droge ogen joh vallen me lenzen er bijna uit.Nou ik begin niet aan 3D hoor heb ik denk ik alleen maar ergernis haha!

    lieve roetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een schitterende kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat een schatje Aniet, ziet er goed uit voor de eerste keer.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig en schattig is het Anita! Ik bewonder je knipwerk want ik haat het om te doen. Dus degenen die het wel doen en kunnen krijgen van mij veel bewondering!!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hai Anita,

    Wat een super gave kaartjes heb je er weer op staan, keek zo nu en dan incognito.
    Wil je gelijk ook even bedanken voor je hulp via Jolanda en voor het volgen van mijn splinternieuwe blog. Ben druk bezig om van alles uit vinden. Nogmaals dank je wel
    en leafs fan mij, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een dotje Anita...Ć©n een hele mooie sketch...Goed dat je de uitdaging van het knippen aangegaan bent. Zelf vind ik knippen nog steeds heel ontspannend, zo ieder zijn ding he?? Je kaart is prima gelukt,ik zie in ieder geval geen twee hoofden of zo..hihi :).. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een schatje Anita. Ik vind dat je het 3-D plaatje supergoed hebt gedaan. Juist als je het niet ziet, dan heb je het hardstikke mooi geknipt!!!
    En je verhaaltje erbij is ook weer om te glimlachten :-) :-) :-).
    Mooie sketch ook :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ha Aniet,
    wat gaaf! Ik kan niet eens zien dat het een 3 d plaatje is...zo netjes heb je geknipt en geplakt....want dat is ook een kunst hoor, recht plakken.
    Ik heb een sop mijn gemakje in de vakantie zitten knippen en nu heb ik een bakje vol kant en klaren 3 d plaatjes. Er mocht eens een challenge komen met 3d. ben ik mooi klaar! 'k Had alleen geen babyplaatje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtig kaartje!! Wauw.

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Anoniem21:11

    Hoi Anita,
    Je hebt weer een schat van een kaart gemaakt!
    Ik heb vroeger wel veel met 3D gewerkt, maar vind tegenwoordig stempels inkleuren toch leuker om te doen. Soms doe ik het wel, maar dan weet ik weer waarom ik het niet vaak meer doe: kramp in mijn handen.
    Blogger is momenteel inderdaad regelmatig een ramp, volgens mij geven Google en Microsoft elkaar de schuld, maar wij zijn de dupe.
    Bedankt weer voor je lieve reactie (je was echt supersnel) en tot de volgende keer.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een lief 3D plaatje is het. En het is je toch heel mooi gelukt het uitknippen.Mooie schets is het.En je compleet kaartje is weer schitterend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een schattig kaartje Anita. Petje af hoor voor je knipwerk. Ik krijg al kramp als ik er naar kijk ;)
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dag Anita,

    Wat leuk jij maakt dezelfde kaarten als Marguerite! Wat grappig zeg.
    En leuk dat je mij ook bent gaan volgen......grappig hoor dat bloggen!

    Groetjes
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ohw, wat een scheetig kaartje. De afbeelding is ook zĆ³ jollig. Hij of zij heeft van die mooie pretoogjes. Daar wordt je toch vrolijk van.
    Ik vind het heerlijk om op z'n tijd eens een 3D kaartje te maken. Je hebt ook eenvoudigere plaatjes om te knippen. Deze hebben wat dikkere lijnen, dan kun je een beetje foetelen. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een dotje, er was een tijd dat ik alleen 3d kaarten maakte maar dat is alweer een tijd geleden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Schitterende kaart. Mooi kleur en een lief plaatje. De sketch vind ik ook heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  62. nou je knipwerk is prachtig hoor en een hele mooie kaart ermee gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een schitterende kaart zeg en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Een hele mooie kaart en het plaatje is zooo lief en schattig!! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een mooie en schattige kaart!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Aniet een pluim voor je dat je het afgemaakt hebt met je 3d plaatje....en het resultaat mag er zeker wete nzijn . Hij is super cute !

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Anita,

    Wat een dot van een plaatje.en ik vind de sketch erg mooi. En zo zie je maar dat je moeite wordt beloond.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  68. wat een schatje leuke kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  69. wat een scheetje ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  70. een schattig kaartje

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ohhh wat een lief kaartje Anita

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Anoniem14:10

    Ik vind het echt een superlieve kaart! Heel mooi! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een schatje Anita, de sketch is ook super gaaf, hele mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Lief kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Leuk plaatje Anita, volgens mij is die al heel oud, ik heb ook nog van dat soort plaatjes liggen. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat een super lief kaartje anita en als je heel goed kijkt zie je toch wel wat 3D hoor

    leuke sketch en mooi rose weer

    ik heb af en toe ook last van dat ik geen bericht kan neer zetten heel vervelend

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Prachtige kaart weer Anita...heel mooi gedaan weer! Kun je me vertellen waar de tips van de BS-platen staan op FB bij Noor? Ik heb zitten zoeken maar kon het niet vinden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  78. hoi Anita
    wat ben je weer goed bezig geweest en heb weer een super mooie uitvoering van de sketch gemaakt.
    toppie meisje!!!
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ziet er toppie uit, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Jij bent weer heel ijverige geweest wat een mooie sketch en prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een prachtige kaart is dit.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Mooi kaartje.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Zooo wat een schitterende kaart zeg, echt heel mooi gemaakt ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Een geweldig resultaat Anita! Hahaha, inderdaad geen kippekak! Ik krijg er altijd zo'n pijn van in mijn vingers. Maar het ziet er wel heel erg mooi uit, een heel lief kaartje.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een lief kaartje! Het knippen is je goed af gegaan!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat is hij geweldig je kaartje.Mooi een lieverdje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een lief kaartje weer Anita. Vroeger knipte ik heel veel, nu heel soms nog maar.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hallo,

    Lief kaartje.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi,

    Super schattig kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Het is een schattig kaartje geworden hoor! Af en toe knip ik ook, altijd weer een heel gedoe, maar het resultaat is (meestal) erg leuk, zo ook bij jou. En het geeft natuurlijk best voldoening.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Helemaal geweldig. Het plaatje is echt gewoon te lief. Kan me niet herinneren wanneer ik mijn laatste 3d plaatje heb geknipt, pffff. Petje af meis, de kaart is schitterend.

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een schattie , hihi mooie sketch ook
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita