18 januari 2014

Nou ik heb Sjaak gevonden hoor!

Nick is gelukkig weer opgeknapt en alles blijft erin, dus dat is wel fijn weer. Het emmertje naast zijn bed is weer opgeruimd, ja niet dat hij het in de emmer doet hoor maar goed het is het idee maar hé. Maandag gaat meneertje weer naar school. En niet te geloven maar ik heb van de week weer zitten borduren hoor, en echt joh ik vind het echt leuk om te doen, heerlijk ontspannend je naaldje met draad door het papier halen, nou ja ontspannend is het niet altijd dat nou ook weer niet, want dan heb ik weer in een gaatje te ver of te dichtbij mijn naald gestoken en tja dan klopt je patroontje niet meer en dat moeten we natuurlijk niet hebben. Dus dan tel ik maar weer eventjes tot 10 en haal het uit waar het fout ging en begin weer opnieuw maar voor de rest helemaal leuk voor de afwisseling. En ja hoor ik heb Sjaak uiteindelijk gevonden en wel in een Hobbydolsboekje (nr. 67) die ik waarschijnlijk ooit eens heb gekocht, want wist dus werkelijk niet dat ik het  in bezit had en vond het bij toeval op zolder bij wat andere boeken, had ik dan misschien een vooruitziende blik dat ik ooit zou gaan borduren op een kaart, wie zal het zeggen. Moet eerlijk zeggen dat ik echt niet wist wie Sjaak was maar nu dus wel want zijn fotootje stond er keurig bij, dank je wel meneer Sjaak voor het prachtige patroontje, tenminste ik vind het een prachtig patroontje. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Ons Borduurkaartenblog waar ze dus een kaartje willen zien met een patroontje van Sjaak.
 

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje, heb er weer van genoten met het bekende glimlachje van oor tot oor. En wat het 3d-plakken betreft bedankt voor de tips, super van jullie. En zoals keer op keer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer maar weer!

75 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Anita en supermooi geborduurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor en knap geborduurd!! Leuk om weer eens zo'n totaal ander kaartje van jou te zien! Als ik het dan voorbij zie komen, kijk ik echt even twee keer ; is dit Anita?? Super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje! En wat mooi geborduurd!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat borduren. Het lijkt me een behoorlijk gepruts. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Anita, supermooi. Gaaf patroon heb je ook gebruikt, Het is een lieffie. Je hebt hem alleen nog niet bij ons ingestuurd. Niet vergeten hoor, zou zonde zijn als je niet met de prijs mee kan dingen. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de smaak te pakken, Anita. Wat een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt.
    Fijn dat Nick weer helemaal opgeknapt is.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat knp dat borduurwerk!! Jij bent toch ook van alle markten thuis. Geweldig mooi gedaan; ik zou het niet kunnen. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita
    Zo wauw jij kan ook alles .
    Wat een prachtig borduurwerk op je kaart .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig plaatje is dit geworden. Fijn weekend en geniet ervan.

    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Anita, wat prachtig gedaan, je bent al aardig om zie ik wel, je hebt mooi geborduurd, met héle mooie kleuren,het is een schatje om te zien.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief borduurkaartje is het geworden. knap gedaan!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf dat borduurwerk, het is wel een geduldwerkje, ik ben er ook weer mee begonnen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Anita,
    Ik ben ook weer begonnen met borduren,jaren terug deed ik niets anders,maar je komt dan nog zoveel andere technieken tegen om kaarten te maken dat het borduren op een laag pitje is komen te staan.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje...prachtig borduurwerk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Agfezien van het feit dat je het een heerlijk werkje vindt, het is ook nog eens beeldig Anita dus lekker doorgenieten van je borduurtjes!! Ik kan niks met dei 3D-lijm en doe alles met foamplakkertjes die ik in diverse diktes heb!

    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anita een prachtig borduurkaartje heb je in elkaar gefreubeld, je leert het nog wel hihihi, bij mij gaat het ook niet altijd zoals het moet hoor, de aanhouder wint.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje. Ga ik toch ook maar weer eens doen dat borduren...... Maar ja, de tijd he??
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    Het is zó leuk om eens iets heel anders te doen, dat ben ik ook van plan, jouw kaartje is een schatje, Sjaak maakt prachtige patronen en het plaatje is lieff..fijn weekend, liefs Ans (gelukkig dat Nick weer is opgeknapt)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een pracht kaartje en wat mooi geborduurd.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er uit alsof je het al jaaaaaren doet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Het borduren gaat je algoed af. Leuke kleuren. Mooi patroon heb je uitgekozen. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan Anita, maar wat een priegelwerkje zeg! je hebt het allemaal weer mooi op elkaar afgestemd. En wat een lieverdjes daar in het midden, erg schattig. Gelukkig is Nick weer opgeknapt, het heerst ook wel als je dat om je heen hoort. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat Nick weer opgeknapt is. Wat een mooi kaartje. Sjaak maakt hele mooie patronen. Gebruik ze ook graag net als die van Jenine en Chrissie.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje je zult zien dat je het steeds vaker gaat doen je kan er lekker bij gaan zitten en je hebt geen rommel er zijn ook zo veel mooie borduurpatroonen ik heb bijna alle boekjes het is echt een verslaving wat fijn dat nick weer beter is fijn weekeind groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het gaat je steeds beter af dat borduren, leuk hé weer eens wat anders tussen door doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je dat borduren zo leuk vindt, want het is een
    super mooie kaart geworden ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er prachtig uit en wat een werk dat borduren
    Fijn dat het weer beterde gaat met het knulletje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn om te lezen dat Nick weer is opgekapt. En wat een snoepje is dit kaartje, knap borduurwerk ik doe het je niet na

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige kaart, Anita, knap gedaan met dat patroontje.
    ik wist ook niet dat elke patroon van iemand kan zijn(ontwerper).....sindsdien let ik nu ook daarin wat meer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een werk!! maar wel heel mooi gedaan, dat fijne borduurwerk. Een prachtige kaart, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ooohhh Anita wat een leukerd weer ,
    en zo lief ,knuffelende mensjes , fijn
    weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart.Mooi geborduurd.Gelukkig is Nick weer beter.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Het borduren gaat je zeker super af!!!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooi borduurwerk en kleurtjes anita en is leuk om te doen tussedoor he de patroontjes van Sjaak zijn ook prachtig ik had hem uit het jaarboek gehaalt

    een prachtige kaart heb je er van gemaakt

    en fijn dat nick weer oke is

    fijn weekend

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi borduurwerk Anita.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een pracht kaartje is het geworden, en wat knap dat borduren. Ik heb daar geen geduld voor, zo pietepeuterig. Maar jouw kaart is echt een beauty.
    Heerlijk dat je kind weer opgeknapt is, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een kaart om te zoenen! Heel mooi gedaan. Ben blij dat je helemaal "into Sjaak" bent! (y)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart Anita. En jawel die Sjaak kan er echt wel wat van hoor. Maar jij ook zo te zien, je leert snel, hihi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Anoniem19:21

    Wat is het een lieverdje geworden Anita! Heerlijk hé als het je lukt! Een nieuwe verslaving erbij hihihi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een mooi en lief kaartje Aniet.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Superleuke kaart Anita!! En heel mooi geborduurd :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Kijk kijk ...weer een talent erbij Anita...prachtig geborduurd en hele lieve kleurtjes.
    Fijn dat Nick weer beter is....niets is zo vervelend als zieke in huis...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh wat een schat van een kaart, zo fijntjes geborduurd en wat een leuk plaatje! Supermooi!!!

    Nog een hele fijne zondag lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi hoi Wat een geduld om te borduren,mooi gedaan.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Anita

    Fijn dat Nick weer opgeknapt is.
    Ik vind het geweldig dat je het borduren zo leuk vind, je hebt werkelijk een prachtig kaartje gemaakt met die schatjes en het borduurpatroon is erg mooi.
    Heel erg leuk dat je met de challenge van ons Borduurkaartenblog meedoet.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Anita,

    Fijn dat Nick weer beter is! Je borduurkaartje is schitterend geworden! Je zou niet zeggen dat je het nog maar een paar keer hebt gedaan, ze zien er echt toppie uit! Hele mooie kleuren heb je gekozen en wat een lieve strikjes in de hoekjes... Toppie! Leuk dat je mee doet bij de 3e challenge van Ons Borduurkaartenblog, dankjewel!

    Geniet van je weekend en ik kijk uit naar je volgende borduurkaartje!
    Liefs Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo, dus dit is meneer Sjaak! Nog nooit van gehoord, maar de plaatjes komen met wel bekend voor! Errug leuk kaartje en die strikjes maken het helemaal af!
    Prachtig geborduurd, heb het vroeger ook wel eens gedaan. ( niet dat ik oud ben, hoor) maar ik vind dat je daar wel geduld voor moet hebben. Knap van al die dames die dit regelmatig doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een lief kaartje Anita, wat een geduldwerkjes zijn borduren en 3D-knippen he, maar het gaat je goed af hoor!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een schatje Anita, en prachtig hoor het borduurwerk.
    Ik doe het je niet na, wat een prielwerk lijkt me dat ;)
    Fijn dat Nick weer is opgeknapt. Geniet van je weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hihihi, dus je bent helemaal om. Ik doe ook wel borduren, maar dan met kruissteken op een stukje kaaslinnen en een telpatroon. Borduren op een kaartje... daar heb ik geen geduld voor. Je hebt het super mooi gedaan. Knap staaltje werk.
    Volgens mij heb ik een paar berichten van je gemist. Gelukkig is nick weer aan het opknappen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtig kaartje, mooi geborduurd! Gelukkig dat Nick weer is opgeknapt! Sorry dat ik niet bij ieder bericht reageer, maar heb het op het ogenblik heel druk met van alles en nog wat!

    Fijn weekend en groetjes,
    Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Het is weer een prachtig kaartje geworden Anita! Heerlijk hé, borduren.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een schitterende geborduurde kaart zeg, fijn dat je zoon weer is opgeknapt, nu maar hopen dat je het zelf niet krijgt, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lief kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Prachtig kaartje weer Anita en zo'n verschrikkelijk lief plaatje.
    Fijn dat Nick is opgeknapt en weer naar school kan.

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Knap hoor Aniet. Echt mooi gedaan. Daar moet je inderdaad engelengeduld voor hebben. Leuk om af en toe eens iets anders te doen toch?
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een schatje!!
    Lieve afbeelding, prachtig borduurwerk en leuke kleurtjes.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  58. WAUW wat heb je dat mooi geborduurd. Leuke kaart hoor! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtig borduursel hoor! Heel mooi kaartje!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Anoniem14:13

    Schitterende kaart met erg mooi borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Iiii,kako srčkana voščilnica.Zelo mi je všeč.
    Pozdravček Urška

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Jeetje, meid wat ga je snel zeg. Fijn dat Nick weer is opgeknapt. Je kaarten zijn weer stuk voor stuk prachtig. Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Prachtig je kaartje Anita. Heel mooi geborduurd. Schitterende kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hier smelt je toch helemaal van...........wat een prachtige afbeelding en ik ben jaloers op je borduurwerk, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. hoi Anita, daar kom ik weer als mosterd na de maaltijd, maar ik heb weinig geblogd van de week dus ook weer dingen gemist, nu maar een beetje aan het bloglopen. Goed van jou, alweer zo'n mooi borduurkaartje en nu weet je gelijk wie Sjaak is hihi. Je krijgt de smaak te pakken zo te zien, leuk hoor al die verschillende technieken. Goed dat Nick weer wat opgeknapt is, voor jou ook weer rustiger, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Anita

    Dacht dat ik alles had gezien op F.B. maar blijk toch het een en ander gemist te hebben.Leuk een Sjaak bij je te zien. Ik heb ook nog boekjes,al komt het er nauwelijks van.Je kaart hieronder is ook gaaf,heel leuke digi en de baby is super. Hoop dat je boy,s nu gezond blijven.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  67. oooh, Anita, wat knap van je.en wat is je kaartje mooi geworden. Ik heb altijd zoveel bewondering voor mensen die op kaartjes borduren...Heb daar echt het geduld niet voor en wil ook altijd de kaart om mijn vingers vouwen zoals je makkelijk doet bij borduurstof...Ik heb het dus maar opgegeven en geniet van het kijken van borduurkaartjes bij een ander....
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw jij bent ook van alle markten thuis hè?En of je nu knipt, plakt of borduurt jij blijft in je Anita kleurtjes lekker roze en blauw.Top hoor meis,lekker blijven doen past ook helemaal bij jouw.Ik houd van je Anita kaarten en verhaaltjes.En wat een lieverd is deze Sjaak zeg.Ben blij dat jet weer goed gaat met Nick.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ach wat een lieverdje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Prachtige kaart Anita, aan dat borduren durf ik me echt niet te wagen hoor.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat leuk om weer een borduurkaart van jou te zien, prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  73. HelaHola Anita, leuk dat je sjaak gevonden hebt, heel mooi geborduurd meis en schitterend leuk plaatje
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita