7 oktober 2013

Daar komt de bruid ........!

Schrik niet, maar hier ben ik alweer want het is vandaag ook weer tijd voor de 10e challenge bij My Besties Dutch Girls Challengeblog die van start gaat. Deze keer willen we graag een kaartje zien in vintagestijl met 2 hoofdkleuren. Zelf heb ik de kleuren oudroze/grijs gebruikt. Best wel een hele uitdaging om met een Bestie een vintagekaart te maken, maar dat maakt het juist zo superleuk om te doen. Voor mij was het in ieder geval weer een feestje om hem te maken. Dus heb je zin en tijd doe gezellig mee zal ik weer zeggen. We zijn weer zeer benieuwd wat voor moois we allemaal gaan zien. De labels voor de vorige challenge waren stuk voor stuk allemaal prachtig, zo top, wat worden er toch schitterende creaties gemaakt in het heerlijke kaartenwereldje, het was weer super genieten om al het moois voorbij  te zien komen en we zien er nu ook weer naar uit wat voor prachtige vintagekaarten we gaan zien. Ga je ook even kijken wat mijn teammaatjes hebben gemaakt, geloof me ze zijn stuk voor stuk weer schitterend. Je hebt weer 2 weken de tijd en om precies te zijn tot 20 oktober 2013 13.00 uur. En doen jullie weer gezellig mee?


De door mij gebruikte materialen:

witte cardstock, designpapier van Kaisercraft en grijs parelmoer karton
ik heb mijn schattige Bestie ingekleurd met flexmarkers en copic markers
de schattige Bestie "the Bride" kun je hier vinden
mal nr 6002/0147. van Noor Design
mal nr. LR 0269 van Marianne Design
de grote strik van het kant die ik ooit heb gewonnen bij Marrie
de grijze kleine strikjes uit mijn strikjeskistje
de bloemen heb ik gekregen van Anneke, de verkoopster in het plaatselijke hobbywinkeltje, hoe lief is dat
de pareltjes komen van de Action.

De schattige Besties kan je hier vinden


en hier de link naar het challengeblog


Wil mijn kaartje mee laten doen aan de challenge van My Besties USA waar deze keer alles mag. Kijken jullie ook nog even naar mijn DT-kaartje die ik een half uurtje terug heb geplaatst voor de nieuwe challenge van het challengeblog Scrapbook Society Challengeblog, dat zou ik helemaal super vinden en zeer op prijs stellen. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer maar weer!

72 opmerkingen:

  1. Zo chic en mooi, en de kleuren zijn top

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi met de prachtige bloemen en strikjes. Schitterend

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is je indeerdaad heel erg goed gelukt! TOP! Wat een beeldschoon kaartje.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topper van een kaart, prachtig plaatje en de kleurtinten zijn grandioos,
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook deze is weer leuk Anita.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er weer schitterend uit hoor je 3 laatste kaartjes

    toppie.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anita, wat een supermooie kaart....wel een moeilijke uitdaging denk ik want Bestie en vintage... Maar jij hebt er in ieder geval een mooi voorbeeld voor gemaakt!
    Zo af en toe mis ik wel berichten maar lees ze altijd nog even terug. Net zoals die over je arme vader. Och wat had die man weer een pech maar hij heeft het prima opgelost! En fijn dat jullie nog een feestje in het vooruitzicht hebben....nog van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag van je ouders!!

    Groetjes en een fijne week!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt niet stil gezeten dit weekend.
    Ook deze kaart is helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje.
    Wat een uitdaging om met zo'n stempel vintage te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anita
    Je missie is weer geslaagd hoor, wat een beeldschone kaart,
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Anita.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem10:01

    Nou dan krijg je weer een reactie hoor ;-)
    Weer zo'n hele leuke kaart met een prachtige kleurencombinatie!
    Tja een vintage kaart maken met een moderne stempel/digie is eigenlijk niet te doen, maar wel knap hoe je het sfeertje zo leuk hebt gekregen!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Ik zag je 3 keer voorbij komen dus geef in een keer een reactie, ik vind de bestie met het brilletje geweldig ook zo super mooi ingekleurd, helemaal Top!
    In vintage stijl is ook grappig maar geef mij toch maar meer de vrolijke kleurtjes vind ik persoonlijk beter bij haar passen.
    lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Anita een echt bruidje ga nu even naar je andere kaart kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Aniet,
    wat een mooie voorbeeldkaart! De kleuren vind ik fantastisch bij elkaar! Echt super zeg! Je kaart hieronder met het brilletje is ook geweldig leuk! Frisse kleurtjes en gewoon een vrolijk kaartje! Heel anders dan deze. Maar allebei prachtig!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat ben je lekker actief geweest Anita, Je andere kaart heb ik gezien en een reactie achtergelaten dat ik hem supermooi vind en nu zie ik hier alweer een nieuwe, mooie kaart. Wat een creativiteit en wat een prachtig afdrukje is dit ook. inderdaad lief dat je die bloemetjes kreeg maar soms zit het mee en dat was in dit geval dus ook, leuk.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje Anita en ook de vorige is superleuk in elkaar gefreubeld, je bent een bezig bijtje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is je nieuwe kaartje met bruidje erop
    weer , leuke kleur en details erop !

    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je weer gelukt om een super leuk kaartje te maken !!

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt, toppie hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooitje weer Anita!
    Een prachtige Bestie ook!
    liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een toppie kaartjes heb je weer gemaakt. Ik vind vooral die met het brilletje errug leuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super kaart. Heerlijk sfeertje zo door die kleuren. Prachtig! Je vorige kaart is ook super. Zo anders met van die vrolijke/frisse kleuren! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart. Als ik naar jou kaart kijk, denk ik aan Doornroosje of Assepoester.....Mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart in deze twee kleuren, heel mooi Anita ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem12:28

    Heel erg chic, en heel mooi gedaan. Bijf het altijd moeilijk vinden of het dan echt vintage is. Maar dat heb je natuurlijk met alle besties, het zijn echt plaatjes van deze tijd. Maar natuurlijk wel een hele mooie kaart hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel erg mooi zoals altijd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat hou je ons lekker bezig Anita, het brilletje is enig en vrolijk en deze is heel stijlvol in dat grijs en roze, knap gedaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart Anita, mooie kleuren ook. De bruid is ook apart zo. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende creatie weer Anita
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi kaartje met mooie kleuren
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita
    Prachtig gemaakt weer en erg mooie kleurtjes zo bij elkaar .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een plaatje Anita,wel pittig he? Ik zie nu hoe jij door hebt gelinkt dat is ook leuk,die onthoud ik voor de volgende keer...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Anoniem13:56

    Ik zie weer prachtige kaarten van de afgelopen tijd Anita. En wat heb je veel mooie kaarten gekregen met je verjaardag. Alvast heel veel plezier zaterdag met het feest van je ouders.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel elegant deze kaart Anita, dat heb je weer top gedaan! Deze kleuren combineren echt prachtig bij elkaar. Geen gemakkelijk challenge....dus een leuke uitdaging. ;)
    Groetjes en een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit is schitterend gedaan, echt prachtig
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weer een heel ander kaartje, mooi en stijlvol gedaan, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Anoniem15:21

    Schitterende kaart Anitaven nog gefeliciteerd met je ouders trouwdag.Ben een poos weg geweest en kan nog niet de draad oppakken van kaarten maken maar die van jou zijn stuk voor stuk prachtig.Groetjes Joke en een fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Anita,
    Wat mooi !! prachtige kleurencombi, leuke digi en zó mooi sprookjesachtig afgewerkt, toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Sjiek hoor! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat mooi weer, Anita. Maar past hij zo nog wel in de envelop?

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie kaart Anita en wat een mooie kleuren bij elkaar. Je kaart is weer prachtig geworden.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ze straalt gewoon op haar kaartje.
    Prachtige creatie.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een zeer geslaagde kaart.
    Best bijzondere kleurcombinatie.
    Erg leuke stempel.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik had deze kaart al voorbij zien komen ergens op facebook. Normaal ben ik niet zo van de vintage, maar jouw vintage stijl kan ik dan weer wel waarderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je hebt er wel een chique bruid van gemaakt Anita, prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtig en heel stijlvol kaartje. Erg mooi de zilveren accenten!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. aparte kleurencombi maar zo mooi weer, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  49. het is een mooi kaartje Aniet.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooie kleuren voor deze mooie kaart Anita! Tof gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. mooi kaart hoor ook gave kleuren.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtig Anita, mooie kleuren heb je gebruikt.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooie kleurencombinatie Anita.
    Heb je je prijsje al binnen van Beccy ?
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Alweer zo'n prachtige kaart Anita. Hij schittert hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  55. heel chique kaartje Anita...prachtig in die 2 kleurtjes...leuke stansjes gebruikt ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Schitterende kaart.Mooi zo in de twee kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nou Anita, de reacties zeggen t al, kan ik er nog bij? Haha hij is heel erg chic!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Anoniem22:55

    Schitterend Anita.Wat kan ik meer zeggen? Het is al allemaal geweest.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een super chique kaart, prachtig, Het lijkt net of de Bestie naar je toe komt gewandeld. Schitterend. Ook de kaart hieronder is supergaaf! Echt geweldig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wow, wat een prachtige kaart en schitterend hoe je de kleuren hebt gecombineerd.
    ik bel je gauw.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Prachtige combi van materialen en kleuren,super mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. prachtig en zeker heel mooi vintage geworden met rose en grijs

    leuke bestie weer er bij gepakt dus een super mooie kaart

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. de schoorsteen uit! Prachtige kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat weer een schitterende kaart!!! Super die bruid!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Een prachtig kaartje Anita!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauwie! Zo wordt je kaartje erg stijlvol.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Prachtig mooi naamgenootje.
    Aparte kleuren maar zeker te weten weer erg mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Schitterende kaart, Anita.
    Prachtige kleuren en Bestie ziet er heel mooi uit.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Anita

    Super mooi is je kaartje, de bloemen zijn echt heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Chic chic chicccccc.........hele mooie kleurencombi. Schitterende kaart meis. Je weet ik heb moeite met het vintage-gehalte van dit soort kaartjes maar ik vind het echt wel een schitterend kaartje. Fijn dat je ook meedoet aan de challenge bij My Besties USA. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lovely Anita. Stunning the card you have made. Thank you for joining us at the besties challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita