15 juli 2013

Vandaag is het zover!

Hallo lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm, vandaag is het dan zover, joehoe de eerste challenge gaat van start op het gloednieuwe challengeblog My-Besties Dutch Girls Blog. En alles mag deze keer, hoe makkelijk en fijn is dat. Doe gezellig mee als je tijd en zin hebt en leef je maar helemaal uit met die geweldige Besties met die schattige big eyes. We zouden het helemaal super vinden als er veel bloggertjes van de partij zullen zijn door mee te doen aan de challenge en zijn ook zeer benieuwd wat voor moois we allemaal gaan zien. Spannend maar oh zo superleuk! Wij als team hebben er superveel zin in en wij hopen jullie ook. Het is een wekelijks challengeblog maar deze keer loopt de challenge 2 weken en je hebt de tijd tot zondag 28 juli 13.00 uur. Ga eens kijken op het blog wat voor schitterende voorbeeldkaarten mijn teammaatjes hebben gemaakt. Ze zijn prachtig allemaal. Doen jullie gezellig mee. Lijkt ons helemaal super en geweldig. En hier dan mijn voorbeeldkaartje, is het geen schatje deze Bestie.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Witte cardstock
papier van My Mind's Eye (collectable by Jen Allyson)
de lieve Bestie (nr. 872) ingekleurd met Copics Sketch Markers en Flex Markers voor de huid
bloemetjes bij diverse webshops aangeschaft
het kantje komt bij de Action vandaan
de blaadjes rond de bloemetjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen
strikjes komen bij Webshop AnMaCreatief vandaan
het wondgaasje heb ik gekocht bij het Kruidvat
de strassteentjes op haar haar en riempje komen bij het plaatselijke hobbywinkeltje vandaan
en afgemaakt met Stampendous Frantage (wit)

Nieuwsgierig geworden waar je die schattige Besties kunt aanschaffen, mocht je dat nog niet weten, klik maar op de onderstaande link en er gaat een wereld voor je open zoveel er wel niet zijn, veel plezier!


en hieronder vind je de link naar de blog van de My-Besties Dutch Girls

66 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje.
    Heb nog geen stempels van de Betsie.
    (digi's koop ik niet omdat ik geen engels kan, dus moeten het stempels worden die in Nederland te koop zijn. Heb de digi van Noor al wel aangevraagd en ontvangen, maar weet niet hoe ik die moet uitprinten, dus moet mijn man me eerst hiermee helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart! ik kan niet meedoen want ik heb geen Betsie.
    veel succes! en natuurlijk kom ik af en toe kijken op dat blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een adembenemend kaartje. Echt heel mooi Anita!! Helaas laat ik de Besties ook aan mij voorbij gaan.... een mens kan niet alles bijhouden, ook al zou ik het wel willen, maar door tijdgebrek en zoveel andere dingen die ik graag doe, moet ik helaas verstek laten gaan. Maar ik vind het leuk om ze bij jou op het blog te zien en te bewonderen.
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wens het Blog en jou natuurlijk, heel veel succes en..heel veel deelnemers..aan jou zal het niet liggen, je hebt een prachtige kaart gemaakt met een bjoetie van een Bestie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart!!Succes met jullie eerste challenge.
    Heb alleen de digi van Noor verder nog geen Betsie.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en het superdesuper blog veel succes en veel volgers natuurlijk!Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een schatje van een Bestie!
    Alleen de challenge staat er nog niet op hoor??? tenminste bij mij niet hihihihi

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoihoi
    erg leuk zijn de besties!!!
    leuk kaartje!succes met de challenge!
    groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes met het challenge blog, je kaart is prachtig geworden!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke binnenkomer voor de eerste challenge, prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes en het is een schatje geworden . gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes Anita, en het is een beautie geworden, je hebt hele mooie kleuren gebruikt! Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kaart Anita, veel succes als designer bij de Dutch Bestie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ze lief..... die Bestie van jou en zo superleuk, spannend hoor, zo'n eerste challenge, maar als ik lees hoe enthousiast iedereen reageert kan het niet anders dan een succes worden, groetjes en een fijne dag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaart en geweldige kleuren.
    Succes:)

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is prachtig enne de mijne ligt al klaar om geplaatst te worden. Ik ga die prijs winnen hoor :) :)
    Ze zijn ook zo geweldig die Besties.....ik ben verliefd.
    Succes met het challenge blog. Ik kom regelmatig even langs.

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Anita ook wat een andere kleur voor jou doen.Ik wens het nieuwe blog veel succes jullie hoeven ook niet op mij te rekenen want ik kan niet in het buitenland bestellen
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ANita, ze mogen blij zijn met jou als DTer....wat een prachtige kaart hb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik loop weer ernstig achter dat ik niet eens weet wat Besties zijn ... maar ik ben nu weer helemaal op de hoogte ;-) Wat een schitterende kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt, kijk mijn ogen uit hier !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Aniet, heel veel succes met het nieuwe blog.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf! En wat is je kaartje weer leuk!
    Ik ben nu ook volger van het blog ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart en afbeelding. Moet ook maar eens naar de action voor kant, wel een hele mooie kleur zeg.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita,
    nou jullie gaan goed van start met de prachtige voorbeeldkaarten! Deze van jou is een echte Aniet, vind ik. Leuk om te zien!
    Groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een snoepie heb je gemaakt Anita, leuk dat het van start gaat en ik denk dat er heeeeeeeeel veel inzendingen zullen zijn want Bestie is HOT (past wel bij het weer deze week hihihi)!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anita,

    Ik dacht ook even bij jou een berichtje plaatsen om je succes te wensen in ons DT team. Laat dat even maar weg, je moet hier eerst door een half blog berichtjes heen. Of je populair bent. Anita ook veel heel succes voor jou en graag nog vele mooie kaarten voor ons blog.

    lieve groet van mij
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij gaat ook als een speer, gaaf zeg!!! Gefeliciteerd met je DT!!! Het is een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi teammatje. Wat een boel reacties alop je prachtige kaart . Leuk hoor.
    Liefs lilian. En ook jij veel succes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supergaaf kaartje Aniet en ik heb er ook zin in om te zien wat voor moois er geplaatst gaat worden!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mooie kaart Anita en nog bedankt voor de opmerking;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een prachtige kaart heb je gemaakt Aniet.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi

    Een geweldig leuk kaartje heb je weer met de Bestie gemaakt en ook weer zo prachtig ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Anita.
    Voor mij zou een kaart met een Bestie een primeur zijn dus ik ga snel even op het blog kijken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart Anita
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig Anita, je aftrap mag er zijn hoor!! Geweldig mooi ingekleurd en zo prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Mooie kaart voor de challenge.Succes.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge zeg! Ze boffen met jou. Super begin.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lieverd....... je zou haar zo meenemen! Erg leuke stempels, die Besties. Denk dat ik ook nog wel een keer voor gaas ga...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Anoniem16:41

    Hoi Anita,lekker vakantie en ook aan het bloggen zag ik, bedankt voor je berichtje.
    Wat heb je een mooi kaartje gemaakt.
    Ik vind de besties super leuk maar ben niet zo voor inkleuren,
    dat mag jij doen haha jij bent daar een kei in.
    Ik neem wel een plaatje hoor(lol),
    Wens je wel veel succes met het challenge blog en ik geniet wel van jouw bestie kaartjes.
    Fijne avond Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een heerlijk begin van je Bestie-periode Anita! Hele leuke kaart en je kleurwerk blijft zich ook maar verbeteren, gaaf hoor! Heel veel plezier en succes met het DT-en!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hij is weer super mooi antia

    je eerste kaart voor het dutch bestie blog

    bestie weer mooi ingekleurd leuke detai,s er bij en mooie kleuren

    ik heb net mijn kaart geplaast voor de chalenge leuk om aan mee te doen


    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuk kaartje, maar dat zijn we niet anders gewend.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Schitterend kaartje Anita, leuke afbeelding!
    Veel succes met het nieuwe challengeblog!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig kaartje Anita ! de bloemetjes vind ik zo leuk met het blauwe randje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Aniet,

    Prachtige kaart.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooi kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Anita. Je hebt deze kaart erg mooi gemaakt en leuke kleuren gebruikt. Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtig Anita,zo mooi ingekleurd en ik ga zeker mee doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig kaartje Anita, heerlijke kleurtjes!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuk kaartje. Wat zijn ze leuk, die besties, en met haar verschillende sokken is deze ook wel een beetje ondeugend.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Anoniem21:18

    Wat een schattig kaartje en betsie is erg leuk en mooi ingekleurd Anita.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Nietje,

    Zag je kaartje net op het Bestiesblog.Ze is weer helemaal super meid.Ik heb deze digi ook liggen,maar moet even tijd maken om haar in te kleuren.Jij hebt de jouwe weer super gekleurd.

    Zag vandaag op het Besties UK blog dat ik de 2e prijs gewonnen heb met me vlinderkaart,gaaf toch!!!!

    Mag ik 2 digi Besties uitzoeken.Nou dat willen we toch allemaal.

    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Anita, wat een prachtige start maak je voor het nieuwe blog (net als je DT collega's trouwens) wat zijn ze toch leuk, ben al bezig met een kaart voor de challenge, nog even tijd vinden om hem af te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een geweldig mooie kaart is het geworden, TOP!
    liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Anita, je kaart is superleuk. Heb veel gemist na een dag werken... Zoveel mooie creaties. Geniet lekker van je vakantie, heerlijk toch om met de Besties bezig te zijn! Groetjes. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Anita, super gaaf dat je dtlid bent zeg van de dutch besties blog. Had het al bezocht hoor. En ik kan niet achter blijven en dus een stempel besteld bij een webshop! Hier in Nederland. Ben benieuwd,ga mee doen hoor. Van jou bericht wordt je ook wel enthousiast! En wat een pracht van een kaart, helemaal super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  56. nou je kaart is prachtige en ook lekker fleurig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo,

    Knappe kaart en succes met de challengeblog.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hij is weer super Anita. Leuke layout en leuke kleurtjes!
    Heel veel succes nog!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een lief kaartje, Anita! Spannend hoor, veel succes met jullie nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. wat heb je dat weer mooi voor elkaar ! heel schattig kaartje mooi gedaan, lekker zoet !
    succes verder
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  62. super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een mooie kaart weer Anita en die stempels zijn echt leuk

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat leuk is dit weer, je ziet nu overal kaarten voorbij komen met Besties erop. Jij hebt er weer een prachtige kaart mee gemaakt. Geniet van je vacantie,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ohohoh en die kleurtjes zijn ook weeral om van te smullen, zo schitterend mooi weeral Anita
    Liefs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita