2 april 2013

Mini en Maxi!

Werk gelukkig nooit op dinsdags, op een enkele keer na dan, dus kon vandaag ook nog eventjes bijtanken. Morgen denk toch maar weer proberen om naar het werk te gaan, gaat het niet dan is het helaas pindakaas en zit Aniet zo weer in het bussie naar huis, we zullen het wel zien. Vandaag in ieder geval weer het allerbeste medicijn genomen wat er is, want er is niets ontspannender dan eventjes je verstand op nul en een kaartje maken, nou ja mag niet liegen heb ook wel wat paracetamolletjes en hoestpilletjes op. Ging trouwens vanmorgen eventjes boodschappen doen, hahaha leek wel een oud wijfie, nou ja dat ben ik natuurlijk ook want een jonge blom kan je me toch echt niet meer noemen, echt niet normaal joh was er gewoon moe van, liep nog net niet te hijgen, alhoewel ..... maar het ijskastje en de kastjes zijn weer gevuld dus we kunnen weer eventjes voort, want die mannetjes van mij die kunnen er wat van hoor, nou ja vooral Dani dan, waar die het allemaal laat niet normaal meer, echt een puber, hij wordt geen gram dikker maar je ziet hem met de dag groter worden, ja ja hij is zijn mams al gepasseerd, ook al is dat niet zo gek want Aniet is niet zo groot. En dan die baard in zijn keel, zo grappig, nou ja ook wel weer vreemd want opeens is die dan zo volwassen, ach ja het wordt al een hele vent die kanjer van me. Heb gewoon een Mini en Maxi in huis, Nick is inmiddels 1.28 (ja ja meneertje is ook 4 cm gegroeid) en Dani is inmiddels 1.72. En Aniet die bengelt er tussen in met haar 1.65. Maar waar gaat het weer over ik dwaal weer eens lekker af. Wil mijn kaartje trouwens mee laten doen met de challenges van You, Me and MagnoliaAnMaCreatief en Marvelous Magnolia. Heb het papier van Maja Design weer eens gebruikt, wat kan je daar toch helemaal verliefd op zijn, zo mooi welke serie je ook neemt. Volgens mij zag ik trouwens laatst dat er weer een nieuwe serie uit gaat komen, tenminste had dat ergens gezien, weet alleen niet meer waar bedenk ik me nu, helemaal super want daar straf je Aniet totaal niet mee. Alsof ik nog niet genoeg papier heb in mijn papierkist maar voor Maja maak ik een uitzondering, want dat geeft echt een hebben, hebben, hebben gevoel. En oh ja, jeetje vergeet ik het bijna nog te vertellen zeg, jippie eindelijk het juiste aquarelpapier gevonden hoor wat mijn printertje waarschijnlijk helemaal lekker vindt, want hij pakt het papier van Canson Montval moeiteloos, het klonk als muziek in mijn oortjes toen ik het er doorheen hoorde gaan, ben er helemaal blij mee. Dat probleem ook weer opgelost gelukkig, weer een kopzorg minder. En heel belangrijk het kleurt nog fijn ook, dus wat wil een mens nog meer ..... heb trouwens mijn wijfie hieronder weer eens voor de verandering ingekleurd met mijn markertjes.


Welkom Ellen en Renate op mijn blog, helemaal leuk dat jullie volger zijn geworden. En weet je wat ook een fijn medicijn is, dat zal ik jullie eens vertellen, jullie berichtjes namelijk, wat heb ik er weer van genoten, ze zijn allemaal weer gelezen met het bekende glimlachje van oor tot oor, dank jullie wel weer toppertjes. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

90 opmerkingen:

  1. schattige ,mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart Anita! Zo leuk! Een hele lieve stempel die je schitterend hebt ingekleurd. En alle details er om heen zijn ook al zo prachtig! MOOI...in hoofdletters dus!
    Heerlijk dat je zo'n lang weekend hebt maar wel balen dat je je niet zo lekker voelt. Veel beterschap meis!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje in mijn favoriete kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Anita

    erg leuk is die weer mooi met dat roosjes lint van onder .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Aniet, een lieve Tilda, mooi ingekleurd, doe het rustig aan en ik wens je veel beterschap...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wijffie en je kaartje zien er weer helemaal top uit Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig blauw kaartje! Echt weer een echte Anita! Mooie dat lint met die bloemetjes.
    En beterschap!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje Anita
    mooi die zachte kleuren

    doe rustig aan

    Beterschap
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat van een kaartje Anita, super mooi in die zachte kleurtjes!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer super Anita,en ook weer mooi ingekleurd.groetjes Joke (beterschap)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is het geworden. Mooi ingekleurd.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga binnenkort ook weer eens aan een blauwe kaart!!! Wat een beauty is dit weer!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem16:16

    Hoi Anita,wat een beauty van een kaartje heb je gemaakt.
    Heel mooi zo in het blauw en dan het maja papier dat is en blijft mooi.
    Fijn dat je printer en papier probleem ook weer is opgelost.
    Beterschap en succes morgen,Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhhhh wat is ie weer leuk leuk leuk, lekker die zachte kleurtjes, ja een toppertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en lief kaartje Anita en wat goed dat je nu het juiste papier hebt voor de printer! Rustig aan maar morgen........

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Anita, wat een superlief kaartje weer en wat een mooie kleuren, zo lief dat blauw en alles past precies en och voor de afwisseling is het toch alleen maar leuk om nu eens met de markers te werken? succes bij de challenge en ik hoop voor jou dat je je toch snel een beetje beter voelt, liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een liefde vol kaartje, echt een schatje, en die bloemen rand onderaan!
    Je bent nog best groot met je 1.65, ik moet het doen met 1.57 :-)
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem16:41

    Mooie kaart Anita ben zelf ook met deze tilda bezig zo leuk om in te kleuren.Succes morgen met werken en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beeldige kaart Anita, zoooo mooi al dat zachte blauw en ook gaaf ingekleurd!!
    Ook ik ben 1.65 en de dwerg van de familie *lol*. Onze dochter is 1.84 maar jouw oudste wordt vast nog langer als hij nu al 1.72 is!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een beauty van een kaartje heb je gemaakt.!!
    Heel gaaf zo in het blauw en dan het maja papier dat is mooi!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je weer gemaakt, maar rustig aan en goed uitzieken voor je weer aan het werk gaat.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoezig kaartje, Anita, heel leuk gedaan!
    Fijn dat je printerprobleem nu is opgelost. Hoop dat het met jou nu ook snel beter gaat!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een super leuk kaartje
    lekker in t blauw

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi anita
    fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat:-)) en je kaart is zo lief,gewoon geweldig en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow wat een mooie kaart en leuk die kleurtjes
    En ik heb ook 2 zonen van 12 en 14 en die van 14 is mij ook boven het hoofd aan het groeien en idd wat een eetlust hebben ze.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hee wat tof dat je nu het juiste papier hebt
    gevonden, weer een zorg minder.
    Je kaartje is super, en het papier is zeker mooi,
    maar ik vind het lint onderaan met de rozen ook
    helemaal mooi. En je hebt er weer een strikje op,
    die zag ik gisteren niet op je kaartje, en die
    miste ik trouwens ook niet hoor.

    Geniet nog van je avond !
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi, this is such a gorgeous Tilda card, you have made her so pretty.
    Thank you for joining us at Marvelous Magnolias.
    Hugs
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een heel mooi kaartje Anita, en ook weer in jou favorieten kleurtjes volgens mij....fijn voor ja dat het goede aquarelpapier gevonden hebt dat door je printer kan....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart Aniet! Heel mooi van kleur, leuk ingedeeld en met prachtig papier.

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anoniem17:52

    Hoi Anita

    Wat een schatje heb je weer gemaakt.
    heerlijk meid dat je printer dit papier lust.
    Succes bij de challenges.
    Nu weer snel naar mijn eten dat op het fornuis staat.
    Beterschap.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een beauty van een kaart Anita!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Anoniem17:59

    Fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat. Dat hoesten is erg herkenbaar. Gelukkig heb je eindelijk goed papier gevonden voor je printer. Als ik zoiets heb blijft het bij mij dan net zo lang in mijn hoofd hangen totdat ik het juiste heb. Je kaart is weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een plaatje van een kaart zeg. En wat een prachtige vlinders heb je op je kaart gebruikt. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Anita,

    Wat een heerlijke kleurtjes heb je weer gebruikt zo lief dat zachte blauw.
    Heerlijk zo'n dagje voor je zelf morgen moet je dus weer aan het werk.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Weer een prachtig kaartje Anita, mooi in deze kleur en met het roosjeslint onderaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart weer bedankt voor je berichtje maar helaas inheb nog geen oplossing zet nu me laatste kaart weer op het blog en kan dan of die op de leeslijst komt maar helaas ik blijf zoeken maar en weer even niet balen hihihihi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Anita,

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Wat is dat super mooi papier wat je heb gebruikt en ik vind dat je Tilda prachtig heb in gekleurd het roosjes lint staat geweldig onder op je kaart.
    Nou meis beterschap maar en doe rustig aan.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Anita,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt, super ingekleurd, mooi papier en prachtig afgewerkt met de mooie vlinders..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke kaart, super mooi papier... Erg leuke details zoals dat lint en de vlinder super!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig ingekleurd Anita en dat papier van Maja is echt gaaf hè. Een heel mooi geheel. En gelukkig doet je printer het weer.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Pubers en de leeftijden erom heen eten je de oren van het hoofd. Hun eerste loop bij thuiskomst is de voorraad kast in :-.
    Gelukkig heb je de printer ongemak op regel, vervelend als iets niet lukt.
    Je kaartje is prachtig geworden, het papier is echt heel mooi en heel leuk bewerkt!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoop dat je snel weer beter bent!!! Het moet maar gauw voorjaar worden. Iedereen is er aan toe! Je kaartje is erg leuk geworden. XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hèhè eidelijk heb je het goede papier gevonden.
    Gelukkig! Op dit papier kan je met van alles inkleuren, geloof ik. Prachtig kaartje zo, met dat korenbloemenblauw.Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuke kaart geworden in lieve kleurtjes mooi ingekleurd
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een schattig kaartje weer Aniet en het nieuwe papier van Maja Design is al uit. Het heet Spring Vintage en het is mooi!!!!!! Echt heb me helemaal zitten verlekkeren.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. mooie kaart prachtig ingekleurd.fijn om te horen dat je weer vriendinnetje met je printer bent.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Het is weer een prachtig kaartje Anita maar dat wist je al na zoveel meldingen.Dat jongens zoveel kunnen eten heb ik gisteren ook meegekregen ik stond er van te kijken en wat over was nam degene die op kamers zit nog mee ,hoefde hij vandaag niet te koken wat zeg je daarvan.Die jeugd toch he.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mooi kaartje Anita, leuk zo met die bloemenrand aan de onderkant.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat fijn dat je nu eindelijk goed papier hebt gevonden die je printer accepteert en die lekker kleurt voor je markers. Ik vind het licht-donker effect in de haren van je poppetje weer zo mooi! Misschien ook leuk hier iets mee te doen voor het gezicht en de kleding? Dan krijgt het nog meer diepte en 3d effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een prachtkaartje weer Anita. Dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen hoor! Je narcis kaart is ook heel erg leuk geworden. Daar spat het voorjaar vanaf, laat maar komen!! hahaha

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat is je kaart beeldschoon Anita
    super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een plaatje heb je weer gemaakt...wat een gaaf lint/kant aan de onderkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Schitterende kaart Aniet en jammer dat je je nog niet zo happy voelt, maar je kaartje hebt er niet onder geleden. Duik maar lekker vroeg onder de wol misschien ben je dan bij het volgend kaartje weer een ander mens.

    Beterschap en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat weer een lief en schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een schatje Aniet. Wat zijn de kleuren allemaal mooi op elkaar afgestemd.

    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Anita,

    wat een mooi magnoliaatje heb je weer gemaakt, prachtig gekleurd in blauw tinten. Voor morgen suc6 als je gaat proberen te werken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fijn dat je het juiste aquarelpapier hebt gevonden wat door de printer kan!! Je kaart is weer ontzettend schattig!! Enne.....het is waar hoor, voor je het weet zijn ze "groot" Anita!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Zo'n mooie kaart weer! Heel leuk die bloemenrand onderaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooi kaartje weer! Helemaal in mijn kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. een hele mooie kaart met een lieve uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Aniet,
    dit is ook weer een heel liefie! Mooi in dat blauw en je kleurwerk is top! Fijn dat ze zo goed eten en groeien! Ja, soms eten ze halve broden en je hebt geen idee waar het blijft. Hoef ik niet te proberen, hoor!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Anita. Wat heb je dit kaartje mooi gemaakt Je kleuren vind ik altijd erg mooi. Leuk met de roosjes.. Het papier is erg mooi zo ook het afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Weer een mooie kaart geworden Anita, ik hou wel van blauw en je bloemenrandje onderaan vind ik ook erg leuk.Geniet maar van je kids, voor je het weet zijn ze volwassen. (ik kan het weten heb er zelf twee) Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Een hele mooie kaart Anita. Prachtig papier
    en het lint met rozen onderaan past er perfect bij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een dotje weer Aniet,schitterende kaart.Zo stijlvol in dat blauw.Zijn toch vlinders van cherry lynn,heb ik ook,blijven super.

    Goed uitzieken hoor,virus is echt hardnekkig.

    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat fijn dat je printer nu naar behoren werkt, niets zo ellendig als iets niet doet wat het moet doen.
    Ja die mannen van jou zullen wel flink eten, zeker Dani met die lengte, jeetje zeg. Je krijgt het eten natuurlijk niet aangesleept hihi en zij worden natuurlijk geen gram dikker terwijl wij van een korreltje hagelslag al een pond aankomen (goeie smoes toch:)
    Je kaart is in ieder geval weer een toppertje om maar met jouw woorden te spreken, mooie blauwe kleuren, lief ingekleurd en gewoon ronduit schitterend.
    Mooi gedaan weer dus ik heb weer genoten.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een prachtig werkstukje heb je weer gemaakt, weer zo mooi afgewerkt.

    Liefs,

    Lins x

    ps Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan. Blogland is super he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ja Aniet, fijn dat het weer wat beter met je gaat, maar volgens mij ga je toch weer te snel aan het werk hoor. Als boodschappen doen al zo moeizaam gaat. Maar ja, ik snap het wel hoor. Misschien knap je er juist van op als je lekker bezig bent. Wat groeien die pubers snel hè? Mijn Romy is ook al boven mij uitgestegen. Ze is nu 1.73 en ik maar 1.67! Mijn knulletje is gelukkig nog wat aan de kleine kant, heerlijk! Maar dat gaat ook niet zo lang meer duren denk ik. Maar ik kom hier natuurlijk ook voor je kaartje. Super mooi weer in dat blauw. Misschien moet je maar met je kaartmolentje op de vrijmaakt gaan staan met koninginnedag! Dat levert vast aardig wat op. Zet je Nick er lekker naast met die act van de eieren ( tok tok) en Dani gaat met de pet rond. Haha ik zie het al helemaal voor me. Je hebt nog een paar weken om er over na te denken.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo wijfie, fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat, het is een heftige griep hoor, ik word extra in de gaten gehouden, logisch toch?
    Gelukkig heb je de zin weer om een schatje van een kaart te maken, dat is ook heerlijk, als er zoveel lieve volgers er voor je zijn.
    De kleuren van je kaart spatten weer van mijn beeldscherm hoor.
    Je bent en blijft voor mij een topper.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hey Anita,

    Wat een lieve kaart alweer...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  73. wat een prachtige kaart en fijn dat je nu goed papier hebt gevonden .
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Weer een hele mooie kaart als ik jou was zou ik morgen ook nog maar thuis blijven word eerst maar een goed beter anders duurt het veel langer.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een schitterende kaart Aniet.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Nou Anita, het zal mij benieuwen of dit wel zo'n goed plan is om aan het werk te gaan...We zullen het vanavond wel lezen! En mooi dat je kanjers het zo goed doen, mijn zoon (inmiddels 28) at ons de oren van het hoofd,hahaha Had nooit genoeg, inmiddels een boom van een kerel!Zijn wij maar kleine mensen meer met 1.69. Maar goed, ook ik dwaal af...Je kaartje is weer super mooi gemaakt, schitterend papier inderdaad en met jouw verwerking van alle lieve en leuke details vind ik het een schitterend geheel!!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw het is een plaatje Anita! Ik vind dit deze zachte kleuren ook zo gaaf! En je hebt de kaart erg mooi afgewerkt.

    Ik wens je beterschap, hopelijk ben je gauw weer de "oude".

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een mooie kaart. En wat is ze schattig met haar bos bloemen.
    Vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent... Neem jezelf in acht hoor!!! Sterkte ermee!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Schitterende kaart. Mooi ingekleurd en prachtig papier en leuke details heb je gebruikt. Tja, het is een hardnekkig griepje.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Prachtig prachtig Anita ,wow wat is ie mooi geworden, succes met de challenge meis , nog een spoedig herstel ook en het kaarsje voor jou geluk blijft maar dag en nacht branden hoor en wat fijn voor je dat je het gepast papier gevonden hebt nu, top voor je
    Liefs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Je kaartje is leuk en morgen ga ik je verhaal lezen. Mijn ogen vallen toe!! :-) Doeg meis en lekker slapen voor straks.
    Lieve groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Jeetje wat wordt Dani al groot zeg! Het gaat hard hè?
    Je kaart is prachtig, mooi gekleurd en schitterend die kantrand onderaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hoi Anita,

    Wat een dot van een kaart heb je weer gemaakt en dat met je zieke lichaam die rozen onderaan je kaart vind ik super.

    Lieve gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo Anieta,

    Het gaat gelukkig wat beter met je,maar houd je wel wat in hoor,begin je té vroeg dan moet je het bekopen.
    En dan je kaart,die vind ik echt schitterend geworden,zo mooi gekleurd,prachtig!!!
    Veel verdere beterschap en liefs,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een leuk verhaal weer; blij dat je printer weer doet wat jij wil en dat je kunt kleuren naar behoren. Je kaartje is weer een bjoetie geworden. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  86. lieve Anita.
    wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt en in mooie zachte kleurtjes.
    ook heb ik weer genoten van deze post.
    en ik heb met verbazing de post van die i ngrid gelezen, wat een vreselijk figuur.
    ze krijgt zeker geen aandacht genoeg en het zegt genoeg over haar persoontje.
    je hebt veel steun gekregen en ik sluit mij daar ook bij aan.
    ik kom graag altijd op je blog.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik zeg altijd voor jouw berichtje moet je even de tijd nemen en dat lukte me gisterenavond niet meer. Maar jij niet zo lekker meissie. Ga niet te snel naar buiten hoor en even uitzieken. Tijd om kaartjes te maken en te bloggen :-) Wij waren ook alle twee eens ziek en toen maar een keertje Albert Hein thuis laten bezorgen. Altijd wel buren hoor, maar daar wil je niet te lang gebruik van maken. Ja...kleine kinderen worden groot en wij krimpen een beetje. Dus steken ze dadelijk allebei een eindje boven je uit. Ik ben niet zo van de magnolia. Maar deze met de bloemen vind ik erg leuk en vrolijk. Leuk die bloemen links boven en mooie kleuren. Blauw mijn lievelingskleur. De roosje onderaan vind ik persoonlijk net te veel. Overheerst de kaart.
    Ik zeg altijd eerlijk mijn mening en dat mag je bij mij ook doen hoor. Graag zelfs. Een mens is nooit te oud om te leren.
    Meisje het beste ermee en let op jezelf.
    Lieve groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita