30 maart 2013

Eh ja dat kan natuurlijk ook nog!

En hoe is het hier, nou het houdt nog niet helemaal over maar paracetamolletjes, veel slapen en hoesttabletjes houden me vandaag in ieder geval weer op de been. Ik weet in ieder geval dat ik ribben heb want oh oh oh wat doen die zeer zeg, alsof er een bulldozer over me heen gereden is. Gaat wel weer over allemaal, gelukkig is Nick tot morgen bij zijn vader dus kan ik eventjes rustig aandoen. Dit kaartje had ik van de week al gemaakt en ja ja je ziet het goed toch weer een paaskaartje, ik vind dit stempeltje ook zo superlief met haar balletschoentjes aan en zag dat er nog een challenge liep bij Duymelot waar ze een paaskaartje willen zien, dus kan ze daar mooi aan meedoen. Ik wil trouwens toch eventjes kwijt dat ik het heel lief vind van de bloggertjes die het voor me hebben opgenomen wat betreft de niet zo leuke reactie die ik kreeg onder mijn berichtje van gisteren van ene Ingrid, tof van jullie maar weet je hoe gevoelig ik ook ben, weet ik dat dit  natuurlijk ook kan in dit blogkaartenwereldje, het kan niet altijd even leuk zijn, en als diegene altijd een teiltje nodig heeft bij mij terwijl ze me niet eens persoonlijk kent hoop ik dat het haar letterlijk en figuurlijk heeft opgelucht door die reactie te plaatsen en dat ze werkelijk een teiltje bij de hand had om mij uit te kotsen want anders geeft dat zo een rotzooi. Er is helemaal niets mis mee dat iemand zijn eigen mening heeft, integendeel zelfs, maar word je al misselijk bij de gedachte om hier langs te komen, kom dan gewoon niet denk ik dan, er is toch niemand die zegt je moet bij Aniet langs. Heb er wel over nagedacht of ik dit wel moest schrijven en of het wel verstandig is, maar heb mijn gevoel maar gevolgd en wou het toch eventjes gezegd hebben. Zo en dat lucht mij ook weer op ......


Bedankt weer voor de superleuke reacties op mijn eerste bijdrage als designmember voor de blog van Een Hoop Inspiratie en ze zijn weer met het bekende glimlachje gelezen, behalve die ene dan ;-). Ik heb er weer van genoten, supertof van jullie. Wens jullie allemaal hele fijne paasdagen toe en zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

97 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje Anita, wat is dat toch een vrolijk stempeltje.

    Doe rustig aan en geniet lekker van je weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is weer helemaal TOP Anita...leuke kleurtjes en een prachtig ingekleurd Tildaatje...

    en ik blijf ook langskomen hoor....en lees steeds met veel genoegen je verhaaltjes...stoor je niet aan die misselijk makende opmerking van een ziekelijk iemand...jaloers waarschijnlijk dat je altijd zoveel hartverwarmende reacties krijgt...
    van harte beterschap ook nog fijne paasdagen
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, tjee, zomaar vooraan in de rij. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor, ik heb al die reaktie's van gisteren niet gelezen, maar je snapt....., nou eigenlijk verdient die dame die moeite niet, zoals je zegt, je hoeft niet langs te komen, ieder zijn meug hoor. En ga jij maar lekker door met jouw manier van schrijven, er zijn er heel veel die het wel op prijs stellen, anders stond ik niet steeds ergens op plaats 70 of zo toch? Nu is je kaartje weer aan de beurt, genoeg tijd besteed aan iets wat er minder toe doet! Zo'n lieverdje ook dit weer, succes bij Duymelot, liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi vrolijk kaartje.
    Had de reactie niet gelezen omdat ik al eerder een reactie had achtergelaten, maar trek je er niets van aan. Geniet gewoon heerlijk van je hobby.
    Ben bang dat ze jaloers is dat je zoveel volgers hebt die dagelijks terug keren.
    Wat krijg je bij iedere kaart toch altijd enorm veel reacties.
    Dit hebben velen niet.
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trek het je niet aan , net wat je zegt wil je dit allemaal niet lezen kom dan niet kijken.
    Ik blijf je wel volgen.
    Je kaart is weer fantastisch, en ga lekker van de paasdagen genieten
    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita,wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt en ik bezoek graag je blog.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ten eerste dit is weer een plaatje!!!
    Ten tweede Beterschap!!!

    Werd wel een klein beetje nieuwsgierig van die reactie dus effe terug gelezen... Wat raar je hoeft deze blog niet te volgen of op te reageren.
    En dan anoniem , doe het dan eerlijk en open...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anietje,

    Jij ook nog steeds in de lappenmand,het heerst hè?Had het al paar maanden geleden gehad die rotgriep,maar stond vanochtend ook weer op met een hele zere keel.We zullen wel zien.Iedergeval beterschap meid.

    En ook ik was nieuwsgierig naar die ENE reactie,joh daar moet je ver boven staan,is ze allemaal niet waard.Je hebt nu toch geen last meer van haar,kwam ze in je bloglijst voor dan?De wereld zit af en toe zielig in elkaar,wat wil ze er in godsnaam mee bereiken?

    Ik kon je ook niet en ben je via dit blog leren kennen en vind je een super wijfie!!!

    Heerlijk toch lekker beppen en kleppen lucht altijd op.

    Hè liefie,snel weer opknappen,
    Liefs en een dikke knuffel,
    Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita, trek het je absoluut niet aan van Anoniempje, (ik heb het even terug zitten lezen)
    Blijf maar lekker kwebbelen en wie het niet wil lezen volgt je maar niet!
    Je kaartje is erg leuk geworden en het blijft een schattig stempeltje. Ik hoop dat je Paasweekend niet wordt verziekt door je griep.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu zijn we natuurlijk allen nieuwsgierig naar wat er in het vorige bericht geschreven stond en ik kon het toch ook niet laten om even te gaan kijken.
    Ik begrijp niet dat iemand plezier kan hebben om alles af te breken, kom er dan niet als het er je niet aanstaat, maar hou je mond toe.
    Gewoon een jaloers iemand, die vast zelf niet veel volgers heeft en misschien wel je plaatsje als Designmember wou inpikken.
    Niks van aantrekken Aniet, blijf gewoon jezelf, jij bent een goed mens.
    Je kaartje ziet er weer super uit.
    Prachtig papier heb je hiervoor gebruikt en dan nog die lieve Tilda die eruit ziet op haar Paasbest, helemaal top hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een dotje Anita! Echt een heel leuk kaartje!

    Ik had die ene reactie even gemist maar nu toch maar even opgezocht....Oftewel reageer dan niet, waarom de moeite nemen zo lullig te doen als ze jouw blog niet leuk vindt, toch? Beetje vreemd is het wel!

    Maar goed hoe meer aandacht we eraan schenken, hoe belangrijker we 'Ingrid' maken dus lekker niet meer over hebben en tijd stoppen in mooie kaartjes maken en snel beter worden :D!

    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem16:12

    Hoi Anita,werd wel een beetje nieuwsgierig en zag dat ik al daarvoor een berichtje had achter gelaten,heel jammer dat zo iemand dat zoooo anoniem doet ,misschien erg jaloers op je en als ze nu uit je bloglijst is ben je daar mooi vanaf want iedereen doet voor de hobby en om andermans mooie kaarten te zien. Deze kaart is ook een beauty mooie kleur zo voor de pasen.Beterschap en tot blogs ,groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, Anita dit vind ik nou eens een hele leuke magnolia stempel. En een hele mooie kaart ook!! Lekker paars :-) Enne.... over die reactie ga ik het al helemaal niet hebben. Is het niet waard.
    Heel fijne dagen en ik hoop dat je snel wat beter bent.
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje is deze kaart ook weer, Aniet, zo lief. En wat een mooie kleur heb je ervoor gebruikt.
    Doe het rustig aan de komende dagen en hopelijk knap je snel weer op.
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt.
    ik wens je beterschap toe enne blijf jezelf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Anita en leuke kleuren heb je gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beauty weer. Erg mooi.

    Huggsss,Angelique
    EngelDesignsScrap

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Anita, lief stempeltje, prachtig kleurwerk en een mooie keus aan tinten die goed bij elkaar passen. Beterschap en nogmaals, heel jammer dat iemand dit zo op deze manier kenbaar maakt. Maar probeer er maar boven te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Anita, ik heb even gekken zoals meer voorgangers. Moet ze vooral doen, wij zeggen op het werk vaak: ene oor in en andere oor eruit. Als ik je verhaaltjes lees moet ik altijd lachen. Vaak zie ik het voor me, soms zo herkenbaar. Naar mijn idee helemaal niet in de trand van zie mij nou eens. Nee je schrijft wat je denkt, en tussen de regels lees ik dat je ook hele kwetsbaren kanten hebt. Lekker gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Je kaartje is weer super en ik wens je dat je gauw weer opgeknapt bent. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart. Prachtige Tilda. Mooie kleuren en prachtige details.
    Het enige wat ik wil zeggen lekker blijven schrijven. Ik vind je verhalen wel altijd leuk om te lezen. Aniet :-))
    Gr. Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijne paasdagen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je maakte me wel nieuwsgierig met je verhaaltje. Ben dus ook even terug gaan lezen. Wat een rare mensen heb je toch. Als je een blog niet leuk vind klik je toch weg en ga je weer verder met waar je mee bezig bent. Maar ja niet iedereen is zo. Zal wel jaloersheid zijn.
    Nu over je kaartje. Wat een heerlijke stempel is dit toch. Ze mag van mij wel een hele serie in deze stijl maken.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Anita,
    Wat een mooie kaart. Schitterend, heerlijk hé z'n hobby.
    Ik kan van je berichtjes genieten.Zie je regelmatig in gedachten bezig ;-D.
    Fijn Paasweekend en geniet van de leuke dingen....en....de rest... laten we waaien.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze is ook weer zo leuk...mooie kleurencombi.
    Ennuhh...kwebbel jij maar lekker hoor haha.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een hele mooie kaart in leuke kleuren Ik had dat berichtje gister ook niet gelezen maar heb dat zonet nog gedaan wat een raar verhaal als je het niet wil lezen dan doe je dat maar niet Ik lees ze altijd met veel plezier en hoop dat je zo doorgaat het is ook wel herkenbaar soms ik vind je top wijfie.
    Leafs en een knuffel Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi

    Ik geloof dat ik even wat heb gemist ..........ach niets van aantrekken maar ik snap je wel zou daar ook van balen .
    Jeetje nog ziek echt vervelend en van dat weer word je ook al niet vrolijk .
    Je kaartje worden we wel weer vrolijk van dat afdrukje is ook zo leuk hè .Je kaartje ziet weer super uit .
    Fijne paasdagen en beterschap
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai wat een raar verhaal zeg. Zo kennen we de blogwereld toch helemaal niet.
    Vandaag had ook een anoniem iemand bij mij een reactie achtergelaten op popcakes al een heel oud bericht.ik citeer. ( Die komen bij de action weg)
    Is toch raar??
    Je kaart is wederom fantastisch.!!
    Fijne pasen
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. lief kaartje de anderen van je vorige post zijn ook heel mooi liefs janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig kaartje!! Leuke stempel die mooi ingekleurd is

    Hele fijne paasdag en hoop dat je je snel beter voelt

    Groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk kaartje Anita. Inderdaad een heel leuk stempeltje. Had even die reactie gemist gisteren en heb het even terug gelezen. Niets van aan trekken hoor. Je verhaaltjes zijn altijd heel gezellig en gezien het aantal wel leuke reacties vinden dat veel meer bloggers.
    Fijne paasdagen
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach ja, het is niet altijd alleen maar zonneschijn in blogland...gelukkig is dit iets wat je van je af kunt laten glijden, want je bent niet verplicht om hier langs te komen, toch?
    Er zijn zat mensen die jouw verhaaltjes wél waarderen (zoals ik) en je prachtige kaartjes ook...deze is ook weer heel erg fraai, met die paarse Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik had dat dus even gemist en heb even terug gekeken, maar trek het je niet aan meis,makkelijker gezegd dan gedaan hoor dat weet ik ook wel. Maar kijk eens naar hoeveel reacties je elke dag weer krijgt van mensen die het wel leuk en gezellig vinden op je blog.
    Je kaartje is weer een schatje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita,

    Wat een schat van een kaartje weer zeg.
    Het is ook wel een poepie met dat konijnenpakje aan.
    Je hebt gelijk dat je ook even je mening geeft hoor.
    Ik had het 'gedoe' van je vorige post even gemist. Heb ook niet altijd zin/tijd om je hele verhaal te lezen. Maar dan kijk ik even snel naar je kaartje en ga weer door met bloghoppen LOL.
    Balen dat je nog niet snel opknapt.
    Maar het is ook geen weer om naar buiten te gaan. Nog steeds zo'n 10 graden te koud. En hier ook nog weer sneeuwvlokken gezien vandaag, brrr.....
    Beterschap er mee.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig kaartje alweer Anita. Geweldig papier, een superlieve Tilda en heel mooi ingekleurd. En ik lees je berichtjes altijd met de glimlach, dan denk ik 'wat kan Aniet het toch goed uitleggen'. Blijven doen hoor.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi paa(r)skaartje! Hij is schattig!
    Blijf bij jezelf enne...ik geniet van je berichten en kaarten!
    Ik hoop dat je snel opknapt!
    Lieve groet, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. een mooi kaartje anita

    met dit lieven paasmeisje

    weer lekker in rose


    fijne paasdagen

    lieve groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita,
    Wat vervelend om zo'n onbeschofte reactie te krijgen op je berichtje...en dan ook nog anomien, wat een lef..zeg..trek je het maar niet aan, wij weten wel beter...Complimenten voor je prachtige kaartje en..weer mooi ingekleurd...Fijne Paasdagen, beterschap, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Anita,

    Wat een geweldige kaart in het paars.
    En wat vervelend dat je nog steeds ziek bent neem je tijd om weer beter te worden.

    Fijne Paasdagen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. o wat een schatje Aniet mooi kaartje geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hij is weer helemaal TOP Anita.
    Wens je fijne Paasdagen en hoop dat je je dan weer wat beter voelt.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Anita na alles wat ik hier lees, ik ga het niet eens opzoeken in je vorige post: weet wel leukere dingen te doen en 1 er van is jouw blog bezoeken waarop jij kan schrijven wat je wilt en wie het niet bevalt............blijf weg!!!! De een is de ander niet maar laat iedereen in zijn waarde is het enige dat ik kan zeggen en anonime is zoooooooo laf!!!!
    Je kaartje is weer super lief en gauw opknappen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oei, ik ben ook even terug gaan lezen. Wat een vervelende reactie zeg, zo ongepast :-O Daar zou ik ook niet goed van zijn! Maar trek je maar op aan alle mensen die je WEL waarderen! En dat zijn er veel aan alle reacties te zien altijd, haha!
    Wat een super schattig kaartje is dit weer zeg! En zo'n lief afdrukje. Heel erg mooi! XXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Yes goed gezegd Aniet voor jezelf opkomen hoor!
    Voorlopig zijn er zo'n tachtig per dag die jouw verhaaltjes wel helemaal top vinden en één niet.
    Nou, en? Je Primaballerina is ook weer helemaal top! Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een prachtig kaartje Anita met een schattige Tilda!
    En ik kom ook graag langs om je verhaaltjes te lezen, altijd gezellig!
    Hele fijne paasdagen en beterschap!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nou ja zeg...ik heb dat gisteren niet gelezen, maar wat een onbeschoft en flauw gedoe... Dan ook nog anoniem, als ik klompen aan had waren ze me pardoes gebroken!!! Maar we gaan weer over naar waar ik hier voor kom en dat is in één woord GENIETEN!! Lekker blijven die je bent lieve Anita, mooie kaartjes maken en de dagelijkse column lekker blijven schrijven, daar genieten inderdaad meer dan 80 mensen iedere dag van!! Dit kaartje is ook weer een echte topper! Laat je er niet langer door uit het veld slaan hoor!

    Beterschap, lieve groetjes en een lekker weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Anoniem20:22

    Hoi Anita

    Tjonge de griep houd je wel in de greep en ik hoop van harte dat je er nu voorgoed vanaf komt.
    Je kaart is schattig in die paarstinten het is echt een madammeke zoals ze in België zeggen.
    Meid ik heb het niet gelezen en hoef het ook niet,vindt het goed dat jij even je hartje gelucht hebt.Het is niet zomaar dat we met zijn allen naar jou blijven komen.
    Doe het lekker rustig aan zodat je beter wordt en geniet van je vrije dagen.
    Liefs Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Daar moest ik toch even terug naar gisteren scrollen.Wat een akelig mens die anonieme ingrid!
    Ik vind je verhaaltjes altijd tof om te lezen Anita, echt waar. Zet het naast je neer, ze is je ergernis niet waard. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.
    Je kaartje is weer een toppertje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Anita,

    Ik had het verhaal even gemist maar net eens bij gister gekeken en gelezen.
    Ik kan alleen maar zeggen Nou ja is die................
    Probeer het maar naast je neer te leggen.
    Ik vind het in ieder geval gezellig om bij je langs te bloggen.
    Ik wens je veel beterschap en hoop dat je snel weer wat opknapt.
    Je kaartje is weer super leuk!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. He Anita, ik moest ook even gaan kijken, wat dapper om anoniem zo iets te schrijven.
    Iedereen mag een mening hebben maar je hoeft niet iemand de grond in te boren. Afijn we worden allemaal vrijwillig volger en kunnen dit ook ontbinden als het niet is wat je hoopte. Ik kom hier met plezier en geniet van je verhaaltjes en prachtige kaarten, dit ballet meisje is ook weer een toppertje, hoef nu trouwens een papieren tutu minder te plakken, elk nadeel heeft zijn voordeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Je kunt beter narcissen zetten in dat teiltje. Heeft-ie tenminste nut.

    Je kaartje is weer super!
    groetjes en heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Aniet,
    ik had het gemist, want ik heb geen tijd om al die lieve en leuke reacties te lezen die jij krijgt.... het zijn er zoveel!! Ik ben al blij als ik elke keer je verhaal kan lezen en bij jou kan reageren, want je hebt een hoog tempo!
    En je kaart is wel weer heel mooi geworden! Fijn dat het wat beter gaat en dat je een kon bijtanken terwijl Nick bij zijn vader was.
    Dan kun je er weer helemaal voor hem zijn als hij bij jou is.
    Geniet van de Paasdagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Je kaart is prachtig, mooie kleuren! Ik kon het niet laten om even de reactie van die Ingrid te lezen, wat vreemd om zo'n reactie achter te laten, wat je zelf al zegt niemand verplicht haar om jouw blog te volgen. Je moet maar zo denken: dit zegt meer over haar dan over jou!!!

    Een heel gezellig paasweekend met je mannen!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Meid ik snap dat zoiets je raakt, maar je bent
    gewoon super sterk, je schrijft het van je af en
    je gaat weer verder, laat je mooie hobby je op
    de been houden, want je maakt schitterende
    kaarten en ik kom met veel plezier op je blog !
    Heel veel beterschap en word snel weer de oude ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtig kaartje, blijf lekker verhaaltjes schrijven, ik geniet van het lezen haha, enne beterschap nog he?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een schattig paaskaartje! Verzorg je goed Anita en eigenlijk hebben we allemaal een beetje zon nodig hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Nou Aniet, wat een schatje deze Tilda met haar balletschoentjes aan. Leuk in de paarse tintjes.
    Nog even over het negatieve blogberichtje van gisteren. Ik begrijp niet waarom iemand vrijwillig een berichtje gaat lezen en vervolgens zo'n rare reactie gaat plaatsen. Mocht je iemand niet kunnen waarderen dan kan dat natuurlijk, maar ga dan lekker een positief bericht plaatsen bij iemand die je wel waardeert. En laat je negatieve reactie niet achter bij iemand die zo enorm liefdevol is.
    Dat heeft Aniet echt niet verdiend. Aniet, je bent een toppertje en gelukkig staat half blogland achter je, dus laat je niet in verwarring brengen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Aniet
    Herbevestigen gekeken bij je vorige reacties wat een rare personen heb je toch. Mooi dat ze niet meer kom kijken bij. Ik vind je verhalen super leuk en blijf lekker je zelf hoor. Je kaart is weer toppie hoor en beterschap. Heb je al gekeken op me blog staat een foto van me zusje.
    Doei doei en fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Jij doet er zeker niets verkeerd mee met dat te vertellen, ze zou haar moeten schamen!
    Heel mooi kaartje hoor! Super! Ik hou van die mooie, zachte kleuren!
    Fijn paasweekend, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  59. dat ziet er op z'n paasbest uit Anita...

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ondanks je niet zo lekker bent, heb je wel een heel erg mooi kaartje gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Aniet,

    Jeetje dat is zeker flauw zeg!
    Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan en ik ben blij dat er een hoop het voor je opgenomen hebben! je hebt altijd hele mooie leuke kaartjes! En neemt zó veel moeite om bij zó veel bloggers een lieve reactie achter te laten. Dat ik het erg vervelend voor je vind!
    Daarom ook mijn steun ;)
    Je hebt trouwens een schitterend kaartje gemaakt, ik vind het ook een super schatje zo op d'r ballerina's is ze helemaal klaar voor een vrolijk (swingende) Pasen ;)
    Je hebt d'r super mooi gekleurd en de afwerking is ook geweldig!
    Ik wens je een hele fijne Pasen met je familie toe!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zo....jij gaat dus gewoon lekker verder met je verhaaltjes op je blog, gelukkig! Ik heb het gisteren een beetje gemist (ik lees niet altijd alle reacties van iedereen maar die van gisteren heb ik natuurlijk even opgezocht) Sorry, kon het niet laten om er even op te reageren...als je het niet leuk vind dan haal hem maar weer weg! Wat een zielig persoon. Trek je er aub niks van aan, het is je toch inmiddels wel duidelijk dat er genoeg mensen WEL van genieten! Ik ook.......Fijne paasdagen!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  63. hoihoi,vind het juist leuk om jouw blog te lezen......en als sommige mensen dat niet leuk vinden moeten ze ook geen volger bij je zijn.
    leuk kaartje,ik vind deze stempel ook zo leuk!
    beterschap!
    fijne paasdagen!
    groetjes ayten.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lucht jij maar lekker je hart hoor Aniet, iedereen die het niet wil lezen moet niet bij je langs komen toch? Ik vind deze kaart weer super leuk, mooie kleurtjes en een heel leuke stempel.Ik wens je een fijne paasdagen toe en hopelijk ben je weer snel beter. Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog, dat vind ik ook super. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo Anita, ik heb wel even wat gemist hier, wat een klojo,s heb je toch op deze aardkloot, ik vind het wel super dat je het bericht hebt laten staan.Zou mevrouw misschien jaloers zijn?
    Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt, ik hoop dat je snel weer beter bent.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik vind het ook altijd leuk om je verhaaltjes te lezen, trek het je niet aan wat Ingrid schrijft, ik denk dat ze jaloers is.
    Je kaartje ziet er weer geweldig leuk uit.
    Ik hoop dat je snel weer beter bent.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zorg maar goed voor jezelf, lieve Anita en doe het rustig aan. Je kaartje is een lieverdje met fijne kleuren. En jou verdedigen tegen boze woorden heb ik graag gedaan (en zal ik nog doen indien nodig)
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  68. nou anita ik wens je veel beterschap en ik heb even gemist wat er bij je voor narigheid is geschreven, ik wens je hele fijne paasdagen en je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt

    liefs marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Anoniem08:17

    Hoi Anita wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.
    Heel mooi en lief.
    Wens je verder beterschap en negatieve personen zijn er altijd.
    Ga jij maar lekker verder met je verhalen want heel veel mensen genieten van je epistels (lol).
    Ik zeg altijd als je mijn blog niet leuk vind dan wieber je hem maar,je bent niet verplicht mij te volgen
    Fijne dagen Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Anoniem09:13

    Wauw, wat zullen bovenstaande reacties je goed doen! En ook van mijn kant laat je niet gek maken door zo'n vervelende jaloerse dame!
    Maar het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten......onbewust ben je er toch nog wel een poosje mee bezig!
    Je kaart is een toppertje!
    Erg vrolijk met schitterende details! Ik wens je nog een laatste zetje beterschap en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hoi hoi wat een leuk paa[r] s kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Leuke kaart Anita. mooi stempelafdrukje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Beeldschoon kaartje Anita.
    Heel mooi gedaan
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo Anita,

    ik schrik van dat nare berichtje, waarom doet iemand zoiets? Als je niets leuks of positieve "kritiek"hebt schrijf dan niets! Ik heb het berichtje meteen opgezocht toen ik dit las, begrijp er niets van. Ik kon trouwens mijn reactie ook niet vinden, zal wel vergeten zijn om op e verzendknop te drukken hihi, ik probeer alles in te halen wat ik gemist heb en dan krijg je zoiets weleens.
    Je nieuwe creatie is in ieder geval een schatje. Ik heb mijn laatste creatie ook met dit stempelafdrukje gemaakt en vind het zo schattig, zo ook jou kaart, heel erg mooi ingekleurd, mooi papier en kleuren gebruikt en die veertjes doen het hem hihi.
    Enneuuhhh...........niets van aantrekken maar eerlijk gezegd zou ik dat stiekem ook toch wel doen, niet leuk om zoiets te lezen. Als ze je niet zo leuk vonden en je creaties niet mooi zou je niet zoveel volgers hebben moet je maar denken, dan ook nog eens in een designteam gevraagd worden, een teken van een lief en leuk mens zijn en creativiteit hebben hoor!
    Fijne Paasdagen, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super leuk kaartje Anita, prachtig! Beterschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi Anita,

    Wat lees ik nu?
    nieuwschierig als ik ben toch even opgezocht,
    Ik zou zeggen niet op reageren en lekker doorgaan waar je mee bezig bent.

    Je kaartje is weer hartstikke leuk.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Een hele mooie vrolijke kaart! Mooi papier in een mooie kleur en een schattige Tilda. Ik loop weer eens achter met bloggen en had het nare bericht dus niet gezien. Ik ben wel even terug gaan kijken, nieuwsgierig hè, ik snap sommige mensen niet. als zij je blog niet leuk vindt dan moet ze gewoon niet komen. Probleem opgelost. Maak je niet druk!
    Fijne Paasdagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo Aniet, ik heb ook even die niet zo nette reactie opgezocht, ik zou zeggen trek het je niet aan en ga gewoon door zoals je het gewent bent, lekker van je afschrijven, je kaartje ziet er weer prachtig uit hoor.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Anoniem13:14

    Hallo Anita

    Wat een dame heb je van haar gemaakt.Zo schattig in die tinten.
    je andere kaarten zijn ook plaatjes.

    Fijn paasweekend.

    gr. Annemaria

    BeantwoordenVerwijderen
  80. HIHI OOO Aniet ik was natuurlijk nieuwsgierig maar ja Joland ga natuurlijk nooit al die berichtjes (en dat zijn er heel wat die je krijgt)lezen, maar ik heb het gevonden en gelezen en Aniet ik moet zeggen VOORAL ZO DOOR GAAN en de echte volgers blijven hangen ik vind dit gewoon naar jalouzie ruiken en dat kan behoorlijk stinken zullen we maar zeggen;), maar nu je kaartje het is weer een plaatje hoor meis vind hem super, geweldig zal ik nog ff doorgaan hihi nee we houden voor nu hierbij;)

    Dikke knuf en liefs van Jolanda

    ps fijne pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi Anita,
    Deze kaart is ook weer geweldig. Veel plezier met knutselen en fijne Paasdagen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hoi hoi Anita,
    ik ben ook nieuwsgierig geworden, heb ook even gekeken,
    wat een onbeschaamd persoon zeg!
    Nou, ze is gewoon jaloers en zo iemand moet geen volger van je zijn dus weg ermee...
    gelukkig staat iedereen achter je in blogland en vooral lekker doorgaan met schrijven want ik vind het zo keileuk zoals jij je verwoord!
    Je kaartje vind ik helemaal top wat een schattig stempeltje heb je ingekleurd!
    Hopelijk ben je weer wat opgeknapt, fijne paasdagen en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wauw, wat laat je weer een beauty zien, super die details ook!!!

    Enne laat je niet gek maken door jaloerse types, is het leven veels te kort voor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  84. ohhh Anita,wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. goed dat je je weer wat beter voelt ,je kaartje is weer prachtig.met een mooie kleur.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ha Anita, wat moet het heerlijk zijn om al die positieve mailtjes in je mailbox weer te lezen. Daar kun je je weer lekker aan verwarmen. Die ene op je vorige post gewoon snel vergeten.
    Je kaart is weer een toppertje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Een prachtige kaart Aniet! Heel mooi van kleur en erg leuk ingedeeld.
    Beterschap verder!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een schatje is e kaart zeg, de stempel vind ik ook zo super, heb haar vaak gebruikt de afgelopen weken, hoop dat je snel weer opknapt, hele fijne paasdagen liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  89. een heel lief kaartje!!
    fijne paasdagen nog
    Gr San

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Anoniem22:33

    Hoi Aniet,
    Ik hoop dat je je weer snel beter voelt. Het is al weer een tijd geleden dat ik bij je (blog) langsgeweest ben omdat ik zelf ook door de griep geveld was.
    Je kaarten zijn weer plaatjes en ook je verhaaltjes lees ik graag, al spaar ik ze meestal op vanwege de lengte. En trek je maar niets aan van die ene anonieme reactie, dan kom je toch niet langs!
    Fijne pasen nog, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een leuk kaartje.
    Doe rustig aan.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Kijk goed uit hoor Anita, het is een rotgriep en heel veel sterkte! Wat een schattige stempel ja, daar zou elk klein meisje van dromen en misschien ook wel de grote meisjes;-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Anita,

    Wat een schattige stempel heb je gebruikt voor je kaart en zo lief.
    Anita ziek goed uit meid want het is een rot griep wij hier zijn er 3 keer mee opgezadeld en dan zegt de huisarts ja blijft terug keren maar ik hoop voor jou dat je weer snel op de been bent want met het drukke huishouden kan je niet gemist worden. En als mensen een teiltje voor je nodig hebben dan moeten ze hun kop daar dan maar in steken en jou met rust laten of niet langs komen maar ik denk dat ze toch voor je kaarten komt dus wil ze niet lezen dan maar niet stom mens.

    Lieve en beterschap gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  94. En weet je wat ik stiekem denkt, dat ze alsnog wel op je blog komt kijken! ;-) Ach, laat maar lekker waaien he! Gelukkig is dat gewoon een zure appel, aan de reacties te zien zijn er genoeg mensen die je gewoon waarderen om je leuke, grappige verhaaltjes! Hopelijk ben je snel van het gekwakkel af, of zou je soms een keer goed uit moeten zieken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik had het helemaal gemist maar ben toch even terug gaan lezen. Hoezo nieuwsgierig, hahahah! Maar, je hebt er mensen tussen zitten Anita! Ik ben blij dat je opgelucht bent en verder inderdaad laat gaan, laat gaan!! Deze Tilda vind ik ook zooooo superlief. Je kaart is ook weer zooooooo mooi!! Genieten!!
    Beterschap, lieverd!! Hopelijk kan je toch genieten van deze 2e Paasdag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Jeetje ik had het even gemist die reactie en had eigenlijk ook geen zin om er naar op zoek tegaan.
    Heel goed van je dat je je gevoel hebt opgeschreven dat lucht inderdaad op!
    En wat heb je weer een super lief kaartje gemaakt.
    Oja en nog beterschap hoop voor je dat het snel over is.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat een leuk paaskaartje zeg! Leuk die stempel!!!
    Leuke sketch heb je gebruikt!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita