29 december 2012

Oh wat heerlijk, lekker over de top!

Ik hou er zo van, dat zou Gerard Joling zeggen maar Aniet ook hoor, dat is toch heerlijk om je helemaal te kunnen laten gaan en alles wat maar blinkt en glimt uit de kast (nou ja in mijn geval uit mijn kisten) te halen en op je kaart te bewerken, heerlijk zo over de top. De kaartjes voor de Toppers volgend jaar zijn ook alweer besteld door mijn schoonzus en kan me nu al verheugen om van tevoren uit te gaan kiezen wat ik dan aan ga trekken, ja ja dan gaat Aniet ook altijd over de top ..... moet toch kunnen eens in het jaar. Elk jaar weer voor mij het feestje van het jaar en het thema volgend jaar is 1000 en 1 nacht, helemaal mijn ding joehee hatsikidee, al die mooie kleuren en blinkertjes ...... dat wordt weer genieten. Maar ik dwaal weer eens af. De challenge bij Elke Kaart een Feestje luidt deze keer maak een nieuwjaarskaart met als thema "Daar moet op gedronken worden en gebruik heel veel goud en/of zilver op je kaart". Nou hoe fijn kan je het maken voor Aniet. Dank jullie wel dames van Elke Kaart een Feestje, jullie hebben weer een gelukkig mens van Aniet gemaakt, wat heb ik er weer van genoten om mijn kaartje te maken. Zoals ik gisteren al schreef mijn stemmetje is weer terug dus de ene ja zo, oh nee toch zo kwam weer uit mijn mond. Af en toe met mijn koppie tegen het plafond van al de knallen van het vuurwerk buiten, maar dat mocht de pret niet drukken, zat toch lekker binnen. Dacht alleen toen ik mijn parelpen ging gebruiken (ja ja toch maar weer een poging gedaan) oh als er nu maar geen superknal komt want dan gaat het zeker fout ......... nou alsof ze me hoorde denken want het was doodstil op dat moment en met het puntje van mijn tong uit mijn mond ging het waarempel een keer helemaal goed, voordat je je mischien nu afvraagt eh waar heb je de parelpen dan gebruikt Aniet, kijk maar naar de ketting, daar dus. In het echie is hij eigenlijk nog meer bling bling maar als je hem vergroot zie je het misschien ook wel, dus als je net als Aniet van bling bling houdt, tik dan maar even op de foto ....... wat heerlijk toch, zo lekker over de top!


Welkom naamgenoot op mijn blog, wat leuk dat je volger bent geworden. Helemaal gezellig en dat we maar vaak van elkaars kaarten kunnen gaan genieten. Kom straks even bij je langs hoor, ja op je blog dan hé. Wat een leuke reacties hebben jullie toch weer gegeven op mijn embossingskaartje van gisteren, wat heb ik weer zitten te genieten met de bekende glimlach van oor tot oor. Super van jullie. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

68 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk kaartje, helemaal TOPPIE
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel, die opdracht heb je als je het mij vraagt prima uitgevoerd! Wat een letterlijk schitterende kaart! Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Nou, jouw kaart voldoet zeker aan de voorwaarden, meid zeg, wat een bling/bling..leuk de gouden ketting, lief stempeltje.. weer helemaal toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je kaartje is echt een 'topper'!! Heerlijk bling,bling!! Bedankt voor het meedoen bij Elk Kaart Een Feestje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beeldschone kaart , prachtig dat bruin en blauw..
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sprankelende kaart. Dat is een echte nieuwjaarskaart met lekker veel bling bling. Ik vind het een toppertje!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meid, wat heb je toch weer een verhaal whaaaaa, jij kan echt beppen hoor, maar ook met het putje van je tong eruit, heb je weer een schitterend bling, bling kaartje gemaakt, fijne avond he xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een 'schitterende' kaart Anita, supermooi met al die bling bling op, heel feestelijk!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal leuk! Zoiets moet je nu en dan ook eens maken.
    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem19:33

    Wat een gezellig kaartje! Proost!
    Succes met de challenge! Deze is zeker weer geslaagd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anita

    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Wat maak je er toch elke dag weer een lekker verhaaltje van. Gelukkig is je Big shot heel gebleven, want zonder dat kunnen we niet meer Toch !!

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super feestelijk kaartje, helemaal in de nieuwjaarssfeer!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb even op de kaart geklikt en in het groot heeft ie idd heel veel bling...geweldig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje ik wil jou en je family een gelukkig en gezond en natuurlijk creatief 2013 toewensen gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart! Helemaal TOP!
    Om in de termen te blijven :-D.
    Erg mooi mijn complimenten.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij schittert je inderdaad tegemoet, Aniet.
    Genoeg goud en zilver.Ik heb de rest nog niet gezien , maar qua goud- en zilvergehalte zou ik zeggen 1e prijs.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vindt hem helemaal geweldig Anita,soms mag je je toch uitleven,het is een sprankelend pareltje van een kaart,haha,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer mooi meis.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is alles goud wat er blinkt. Prachtige kaart echt toppie hoor.
    En ik wil je gelijk bedanken voor alle spontane reactie's op mijn blog. Goede jaarwisseling gewenst. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is schitterend, Anita. inderdaad lekker veel bling bling.
    Hier valt het gelukkig nog mee met vuurwerk.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke en feestelijke glitterkaart Anita, helemaal goed voor Oud&Nieuw!!!

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart.
    Alvast veel voorpret voor de Toppers. Ben er ook een paar geweest.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig kaartje, prachtig!
    Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er weer helemaal toppie uit
    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk kaartje Anita, ik heb er enkele gemist van de week zie ik, maar dat ziet er zo als altijd ook heel mooi uit.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt een 'schitterende' kaart, Anita, heel mooi!
    Gezellig dat je mee doet bij EKEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig kaartje.
    Je hebt net als ik ook voor goud gekozen.
    Vond dit nml. een echte uitdaging, want zilver pak je veel sneller

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Anoniem21:38

    Prachtige kaart met lekker veel glitters.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een glitter & glamour!! Heel leuk gedaan!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Anita, ik dacht al dat ik over de top was gegaan, maar jij kan er ook wat van zeg. Wat eennleuke kaart heb je ervan gemaakt. En wel leuk om een keer zo uit te pakken vind je ook niet,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. moooi anita,ik hou ook wel van de toppers hoor heerlijk fout.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. mooie kaart Anita.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Anoniem22:16

    Hoi Anita super leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Leuk die vlaggenlijn en Tilda der ketting is helemaal toppie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart. Mooi met al dat bling bling. Ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O Anita je hebt jezelf weer eens lekker uitgeleefd en genoten las ik, mooi zo. Je kaart voldoet aan alle eisen, heerlijk om je zo eens lekker uit te leven toch? Leuk met die glitters hoor. Wat een fijn vooruitzicht om naar de toppers te gaan, echt iets om naar uit te kijken.

    Fijne jaarwisseling,liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Anita,

    Jij bent lekker op dreef zeg maar ook deze kaart is weer schitterend lekker veel bling bling ik hou er ook van niet alleen Gerard Joling hij is weer super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. fantastische verhalen schrijf je bij jou creaties.
    fijne jaarwisseling gewenst.
    groetjes Anita

    bedankt voor je lieve reactie en dat je volger bent geworden leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zeker een hoop bling bling hoor, maar wel mooi,
    en zelfs de pareltjes zijn erg duidelijk.
    Ik denk dat Gerard ook uit zijn dak zou gaan
    bij zo'n glitterkaart als deze hihihi...

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaartheb je gemaakt.Als je hem vergroot inderdaad pareltjes perfect, echt toppie hoor.
    En ik wil je bedanken voor je leuke en spontane berichtjes die op mijn blog achterlaat. Goede jaarwisseling...

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je kaart is inderdaad prachtig Anita, lekker veel blingbling. Ik ben wel een beetje klaar met de kerst- en nieuwjaarskaarten. Het wordt weer tijd voor wat anders. Ik vind jouw kaart super, je bent niet te stoppen. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling met je kanjers! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jeetje Anita, jij slaat echt geen dag over om een kaart te posten en wat is deze weer gaaf, gelukkig heeft de parelpen je niet in de steek gelaten, wat zou dat erg geweest zijn.Fijne jaarwisseling, en tot snel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ha die Aniet,
    nou dit is zeker bling bling!! Het spat eraf! Dat heb je weer helemaal goed gedaan!
    Hoeveel kisten heb je eigenlijk. Ik heb nu hele visioenen van een huiskamer met een eettafel met daarachter allemaal kisten opgestapeld....Hihihi, zie je soms bijna zitten!
    Mooi dat je er zo van geniet!
    Ik heb vandaag ook heerlijk zitten freubelen. Radio op de Top 2000 en gaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart, je hebt je lekker uitgeleefd met bling bling, mooi gemaakt, hoor!!!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw, prachtige kaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Onwijs gaaf Anita, jou BLING BLING kaartje. Ik hou daar ook zeker van. Toevallig heb ik vandaag ook dit stempeltje erbij gekocht. Hij is zo leuk.

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke bling kaart heb je ervan gemaakt. Zo kan het alleen een feest worden. Super ook met het woord proost!!!!
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  47. je kaart is een echt toppertje geworden Anita!!
    Helemaal in stijl ook;)
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hij is keigaaf Anita.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wouw Anita jij bent niet bij te benen zeg.... wat heb je toch weer ontzettend mooie kaarten in elkaar gedraaid afgelopen dagen; petje af!!!!
    Deze is ook weer helemaal geweldig; met oud en nieuw mag het helemaal over de top toch!?!?!?
    Fijne jaarwisseling!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heerlijk naar de toppers, staat nog op mijn ooiy yo do lijstje!
    wat een heerlijk glitterkaart is dit geworden, leuk hoor

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtige bling bling kaart heb je gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh wat heb je een prachtige bling kaart gemaakt Anita! Super mooi met prachtige details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zo , die is weer goed gelukt zeg, super Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Nou meis jij hebt iets om naar uit te kijken naar die lekkere Toppers en ja je kaart is een echte topper vind hem weer helemaal geweldig. Enne je kaartje van gisteren vind ik ook helemaal super gedaan.

    Suc6 met de knallen morgen en tot volgend jaar dan maar zullen we zeggen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Super kaartje zeg, TOP !!!
    Bedankt voor altijd weer je lieve reacties op mijn creaties...
    En alvast heel veel voor pret voor de Toppers.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Over de top, maar wat een beauty!
    Heel gaaf Anita. Oh en ik wou dat ik met je meekon naar de toppers! Wat gaaf zeg!
    Heel veel plezier en een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nou hij is echt bling bling hoor. Je zult maar net heel ingespannen bezig zijn met je parelden en er wordt buiten weer enorm geknald........ Dan had je de parels overal op je kaart zitten....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dit is een super mooie blingbling kaart.
    Ziet er erg feestelijk uit.
    Ontzettend mooi gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een schitterend feestelijk kaartje Anita
    heerlijk al die glitters ik hou er ook van hoor

    Fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2013 toegewenst

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw, wat een mooie kaart Anita, leuk die glimmertjes, ik hou er ook wel van op zijn tijd.
    groetjes
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heerlijk toch zo over de top:)!!! Hij is echt super, ben ook weg van je kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. mooie kaart anita en met deze gelegenheid kan het super

    prachtige kleurtjes gebruikt en lekker glimmen maar

    omdat ik ziek ben geweest heb ik heel veelm kaarten van je gemist zag ik al weer meid je gaat maar door de ene nog mooier als de ander moest even lachen om je met je het embossen ja als je het heel lang niet meer doet is het niet zo gek je dat even niet weet maar gelukkig niet je machine kapot en een prachtige kaart geworden

    net als de andere kaarten hier onder ook tilda met dienblad ben ik toevallig net mee bezig en komt op mijn blog maar die van jou is ook een toppertje geworden

    fijne jaarwisseling

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een heel geslaagde kaart!! Ik vind hem super! En over de top mag met zo'n kaart!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Anoniem21:31

    Prachtige kaart, met veel mooie details.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  65. wat een bling bling kaart heb je gemaakt.erg mooi hoor.
    leuk dat je meedoet.gr Anja DT-EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Mooie " over de top" bling, bling kaart. Bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Prachtige bling bling kaart .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een geweldige blingbling, glamourkaartje!! Helemaal in style!!!!

    En natuurlijk kom ik je ook even een fantastische jaarwisseling/nieuw jaar wensen!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita