27 december 2012

Oeps schuurpapiertje ingeslikt!

Aniet werd gisterochtend al wakker met een keeltje als schuurpapier, nou vanmorgen was het al niet veel beter. Heeft kanjertje Nick me toch aangestoken, maar goed er zijn ergere dingen en huppa een paar paracetamollen erin en gaan met die banaan. Toen Dani gisteren met een vriendje Home Alone aan het kijken waren, is Aniet gezellie weer even aan de knutsel gegaan. Die film heb ik nu al genoeg keer gezien, maar zij blijven hem geweldig vinden, geweldig dat schaterlachen van een paar pubers op de bank. Ja ja daar kan Aniet echt van genieten. Ze gebruiken woorden waarvan ik denk eh woordenboek ...... maar ben bang dat dat soort nieuwerwetse woorden daar niet in staan, tja het gaat in dat soort gevallen goed op ...... je wordt ouder mama, geef het maar toe ...... En wat heeft Aniet gemaakt ja hoor toch weer een kerstkaartje, of winterkaartje, hoe je het ook noemen wil, heb nog een paar stempels/afdrukjes niet gebruikt en dan gaat het toch kriebelen hé, dit wijfie met haar dienblaadje had ik ook nog niet gebruikt en zeg nou zelf dat is toch zonde om haar voor een heel jaar in het kerstkistje te laten liggen, ze staat er zo prachtig bij met haar bloemenkransje om haar koppie. Kijk met dit soort kleuren kan ik het hele jaar wel door kerst/winter/nieuwjaarskaarten maak, daar straf je Aniet niet mee, ik word er zelfs gewoon vrolijk van, loop ik voorbij mijn kaartje en dan telkens eventjes stiekem genieten. Aniet en zachte kleuren dat blijft toch wel de beste combinatie. En zeg nou zelf als we allemaal van dezelfde kleuren zouden houden zal het toch ook maar saaie boel worden in dit heerlijke kaartenbloglandwereldje, dat maakt het nou juist zo leuk om overal verschillende soorten kaarten en creaties te zijn, dat is toch genieten eerste klas, tenminste voor mij wel hoor. Elke dag weer een feestje om te zien wat er nu weer allemaal gemaakt is, super. Wil mijn wijfie trouwens mee laten doen met de challenge van Scrap Cards Challenge waar je deze keer tenminste 2 kleuren moet gebruiken, nou het is in ieder geval hoofdzakelijk blauw/zilvergrijs, of het zo de bedoeling is weet ik niet maar ik ga hem daar gewoon plaatsen, zo niet dan heeft Aniet vette pech en dat geldt eigenlijk ook voor de challenge van Duymelot waar je naar aanleiding van een inspiratiefoto een kaart moest maken, of mijn kaart daar aan voldoet weet ik eigenlijk ook niet, gaat lekker met me zo, maar plaats hem toch maar. En nu hoor ik sommigen van jullie misschien wel denken jeetje Aniet je bent wel van de bling, bling eh ja dat klopt ik hou er gewoon van, wat dat betreft ben ik net een ekster (of is het nou een kraai die van bling, bling houdt).


Dank jullie wel weer voor de leuke reacties gisteren op mijn kleurenkaartenteamkaartje, ik heb er weer van genoten hoor, het glimlachje was weer aanwezig van oor tot oor. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

54 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is wederom supermooi.!!
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat schuurpapiertje heb ik al weken, grrrr hij blijft maar schuren , en je kaartje is echt leuk hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig, glinsterend kaartje! Mooie opzet ook. En wat heerlijk dat je van je eigen gemaakte kaartjes kunt genieten... dat is een heel goed teken voor jou toch, mevrouw de perfectionist. ;) (Ik herken het hoor, maar heb het enigszins kunnen beperken gelukkig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    het is een ekster hoor, die van glimmende dingen houdt..hihi..lief kaartje weer, mooi stempeltje, kleuren en mal..toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ekster of niet, je kaart is weer prachtig, lief stempeltje ook! Heerlijk he die schatterlach, die van ons kan dat ook zo goed, fijn dat ze zo van een film kunnen genieten! Ons Yorga komt nog thuis met: Das vetcool mama, en dan bezorgd erachteraan: weet je wel wat dat betekent mama? Dan moet ik van binnen hard lachen, dat snap je wel :P. Die woorden ken ik gelukkig nog van de jaren 80 hahaha.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig plaatje en een hele mooie kaart. Weer echt jouw dingetje met dat mooie blauw!
    Lieve groetjes,
    Marianne
    (En niet ziek worden hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig, Anita. Sterkte met je keel. Henk heeft er ook een paar dagen last van gehad.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een leukertje!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Vervelend die keelpijn maar ach na een paar daagjes is het wel weer over hoor. Ik had het twee weken geleden, hoest nu nog wel regelmatig maar verder gaat het weer goed hoor.Ik vind je kaartje prachtig, dit stempeltje ken ik nog niet maar ik vind haar super. Je kaartje vind ik ook schitterend. Mooie kleuren en hij valt lekker op.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Aniet, mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hè als ze zo genieten van een film.
    Heb eergisteren zitten kijken en kan er nog steeds om lachen als hij een strijkijzer op z'n toetebak krijgt. Je kaartje is ook weer een schatje. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier zat de kerstvisite ook te schateren bij de steeds weer terugkerende kerstfilm. Blijft leuk.
    mooi kaartje is het geworden l. Mooie kleuren.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje heerlijk die zachte kleuren, je hebt haar prachtig ingekleurd een toppertje Aniet, en beterschap meis.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    Wat maak jij toch elke keer weer een mooie kaarten zeg..... denk elke keer weer als ik ze zie.... Geweldig, en wat heb ik nog veel te leren :). Ze zijn gewoon stuk voor stuk geweldig.

    Enne sterkte met je keel, nooit zo fijn.

    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Aniet ik vind hem hartstikke leuk zo met die bling bling je kaartje enne het is idd een ekster hoor die daar van houdt.Wat betreft home alone die heb ik lekker in bed liggen kijken, want ja ik moest er de volgende ochtend (vandaag dus)om half zes eruit en ja kerst zonder home alone is geen kerst he.;)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, ik heb die film ook al vaak gezien! Nu heb ik ook niet meer gekeken :-)
    Wat een fantastische kaart heb je weer gemaakt. Dat stempeltje kan je voor andere gelegenheden ook nog gebruiken vind ik. Dus steek haar niet te ver weg :-D
    Verder wens ik je nog veel beterschap. Hopelijk ben je helemaal opgeknapt tegen Oudjaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem18:45

    Je kaart is schitterend en de film blijft best leuk al hebben wij er niet naar gekeken.Hopelijk knap je gauw weer op voor het nieuwe jaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Anita en ik hou ook wel van bling,bling.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem19:07

    Wow wat een prachtig kaartje Anita.
    Prachtig deze kleuren combinatie.
    Lekker veel bling bling moet kunnen toch.
    Succes met de challenge en beterschap voor de keel.

    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super kaartje heb je gemaakt
    wens je beterschap met je keel
    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Anita, supers!!
    Beterschap met je keel!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Aniet...mooie kleurencombinatie en af en toe veel bling bling is hartstikke leuk! Heel veel beterschap met je schuurpapiertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Is weer een heel mooi kaartje leuke stempel ook.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje, mooi gemaakt weer. haha hier zat dochterlief ook Home Alone te kijken.......ze lag helemaal in een deuk van het lachen. Ik heb die films al te vaak gezien en vind er dus niks meer aan haha.

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Anita, hier ben ik weer, toch was de pauze dat de laptop in de tas zat wel even lekker. Ik heb het echt druk gehad, ik heb in de gaten dat ik vandaag bij een paar blogvriendinnen in de buurt bent geweest, maar geen tijd hè en mijn zoon ziet me al aan komen hahaha.
    Je kaart is lief zeg , wauw wat een prachtige kleuren, zo gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes.
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je kaartje ziet er weer helemaal top uit.
    Blauw verveeld bij mij ook nooit.
    Ben vandaag begonnen aan een groen/rode kerstkaart, maar hij is niet naar m'n zin, misschien vanwege de kleur???

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een vrolijk kaartje is het geworden, ziet er weer goed uit.
    En kerstkaartjes of niet dan ga je toch al aan de slag voor volgend jaar?
    Beterschap en groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is weer een schitterende kaart die je hebt gemaakt. Beterschap met je keelpijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,

    ik vind je kaart super. Deze stempel
    vind ik superleuk. Ik heb mezelf maar 1 stempel van de kerstcollectie kado gedaan. Deze was niet meer in de webshop waar ik bestelde dus koos ik voor coco het beertje met kado. Helaas is mijn brievenbus bestelling bij postnl kwijt geraakt dus heb ik helemaal geen stempel.
    Maar jou uitvoering op deze kaart is erg mooi. Mooie kleurencombi.
    groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Anita,
    Super zeg, wat een leuk kaartje en ook je kaartje voor het KKT is helemaal top! Maar dat zijn we ondertussen gewend van jouw hé? ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuk kaartje, echt heel mooi,
    en dat bling bling kan best hoor !
    Beterschap met je verkoudheid..

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tis een leuk kaartje geworden en bling bling is helemaal niet verkeerd...Moooi!!! Beterschap.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind je kaart super mooi.
    ik hoop dat je snel weer beter bent.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterend kaartje Anita

    Beterschap met je keel
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is een prachtig kaartje geworden Anita, prachtige kleuren! Beterschap xxx
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha Aniet,
    wat een super mooi kaartje!! en die bling bling valt toch wel mee.....??
    Ja, die Home alone is hier ook favoriet, terwijl we hem ook nog video hebben staan. Maar mijn puberzoon lacht zich ook een breuk. Nu weer, nr. 3....
    Gisterenmorgen was het schuurpapier weg bij mij, maar mijn stem ook !! Eind van de dag was-ie weer terug en vandaag nog wat gehoest en verder prima. Dus ik ga er maar vanuit dat het morgen weer top is! hoop ik voor jou ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beterschap Aniet Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt super hoor.
    Sorry reageer weinig maar heb nog geen energie heb een griepje en voor mijn betekent dat totaal geen fut moet dus met veel rust weer terug komen
    Maar komt weer goed hoor en ben dan weer een trouwe volger
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat vervelend. Beterschap Anita
    Je kaartje is weer prachtig.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Geweldige kaart weer, prachtig.
    Beterschap met je keel,.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow , wat is dit weer een toppertje Anita en van harte beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kaart, leuke stempel heb je gebruikt.
    Beterschap met je keel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke kaart is dit geworden hoor, Anita ennn . beterschap met je keeltje :)

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. whaha telkens weer in tranen om jouw verhaaltjes Anita!! Je kaartje is in ieder geval weer schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ziet er weer prachtig uit!
    Beterschap, ben zelf al 3 weken aan het hoesten....gelukkig gaat het nu iets beter,
    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik hoop dat je je wat beter voelt, maar ondanks dat een prachtig kaartje,

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoop dat je wat opgeknapt bent Anita.
    Leuke kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke kaart Anita,mooi ingekleurd hoop dat je snel weer opknapt.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoi anita,
    hopelijk ben je snel weer de oude hoor ! hier ligt mijn man ook koortsig op de bank, niet zo prettig natuurlijk en gisteren heeft mijn zoon z'n maaltijd nog een keertje teruggezien... zou het aan mijn kookkunsten liggen (nee hoor, hij kwam van een verjaardagsfeestje =)
    toch een hele mooie kaart heb je daar weer. indedaad, zo'n leuk stempeltje laat je toch niet liggen in je kist ! mooi
    nog fijne dagen,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat is die weer super mooi.
    Een geweldige kleur en ook zo'n super plaatje.
    Alles zit zoals gewoonlijk weer netjes op je kaart.
    Leuk gedaan Anita.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ach wat is ze weer leuk!
    Iedereen zit met keelontstekingen tegenwoordig, ik hoor niks anders. Hier maakt de apotheker zelf medicatie tegen de keelpijn, en die helpen geweldig goed. Of de dropsiroop van het kruidvat, ook een goede hulp.
    veel beterschap,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Owww deze kaart is weer zo leuk:) Helemaal gezellig die blauwe tinten. En dan je keel....wat naar. Ik en er zelf net van af. Veeeel spoelen met zout water (1 eetlepel in beker warm water) en kamillethee drinken:) En natuurlijk op veel dropjes sabbelen:)

    Sterkte hoor;)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Ook wensen wij je alvast een geweldig goed en creatief Nieuwjaar toe!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtig kaartje mooie kleuren.beterschap hoop dat het niet erger word.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Anita,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt, en super dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot. Veel succes!!
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita