13 oktober 2012

Jippie eindelijk een bontkraagje!

Ik kijk daar altijd met zoveel plezier naar als ik die schattige bontkraagjes en sneeuw zie op andere bloggertjes hun kaartjes, dan verschijnt er altijd meteen een glimlach op mijn koppie, nou nou bij Aniet staat die glimlach er wel heel vaak hoor ik je denken, heerlijk hoor beter dan de hele dag met een chagrijnig koppie rondlopen. En jippie eindelijk is het zover Aniet heeft vandaag ook haar eerste bontkraagje gemaakt en ik ben er zo mee in mijn nopjes, oké het zal zeker wel netter kunnen, maar vergeet niet dat het de eerste keer is dat ik het gebruikt heb en ja ik kom er voor uit de waarheid is nu eenmaal dat Aniet niet zo heel veel geduld heeft, eigenlijk moet je een nachtje wachten en er dan met de föhn overheen gaan, maar dat kan ik helemaal niet zo lang wachten, ik wil het altijd meteen doen, dus eigenwijs als ik ben mijn haarföhn (ja ja je leest het goed een gewone föhn) gepakt en blazen maar, poehee het werd me toch heet, maar dat had ik er wel voor over hoor wat verbrande vingertjes. Ik zag het gewoon omhoog komen, ik genoot joh dat is niet normaal. Wat een gaaf effect geeft dit zeg, ik ben fan hoor. Dank je wel Mandy voor de tip met welk spul je dit effect kunt krijgen, top van je (liquid applique voor degenen die dat ook nog niet wisten). Met mijn bontkraagkaartje wil ik meedoen aan de challenge van Christmas Challenges with sketches en ook aan de challenge van Hobbyvision, waar je een kerstkaart in niet traditionele kleuren moet maken, nou zeg nou zelf lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm dit zijn toch niet echt bepaald de kleuren die je met de kerst verwacht, dus mijn bontkraagkaartje mag ook meedoen. Oh ik geniet zo van mijn bontkraagje, wat een super effect!


Wat leuk Tietje en Thea dat jullie mijn blog hebben gevonden en volger zijn geworden, Gezellig en dat we maar veel van elkaars kaarten kunnen gaan genieten. Super. Dank jullie wel voor de superleuke reacties op mijn allereerste tag van gisteren, tof weer van jullie. Zoals iedere keer weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

44 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje...een bontkraagje of sneeuwrandje, ik heb wel de sneeuw en nu nog..doen...
    Je hebt echt een superschattig kaartje gemaakt, mooie kleuren en het stempeltje is ook weer heel mooi ingekleurd..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, hahahaha ik lag me naar om jou....en je bontkraagje (het is niet eens een kraagje hahaha) ik lig echt in een deuk van je verhaaltje. Ik vind je enig en je kaart ook hoor...met het bontrandje.
    Tip: je kunt beter een heattool gebruiken...die blaast niet.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem19:49

    Een schitterende kaart en je bontkraag is heel goed gelukt.Leuk papier heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,ik wil dat ook zo'n bontkraagje ik ga op zoek.Jou kaart is mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is idd érg leuk zo een bontje effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kerstkaartje Anita, zo leuk in deze kleuren! Je bontrandjes zien er super uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Anita!!
    Je bontrandje ziet er toppie uit hoor!

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi Anita en je bont kraagje vind ik erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben er even een paar daagjes niet geweest vanwege de bezigheden voor en van mijn verjaardag, maar hier ben ik weer!!! Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie schets en kleurtjes! Ook een hele leuke stempel die je hebt gebruikt!!
    Fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje Anita, ik vind je bontkraagje super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje in leuke kleuren en erg leuk dat bont.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig gedaan Aniet........toppie hoor!!!! Wat een supergaaf kaartje, helemaal te gek!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kende dat spul nog niet, maar ziet er wel heel leuk uit. Hmm wat zal ik binnenkort kopen haha.
    Maar is weer een leuk kaartje geworden.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel tof kaartje Anita!! Ik las toevallig ook gisteren over liquid applique en dacht dat moet ik ook hebben. Alleen dan ook weer een heat tool aanschaffen en dat is best weer duur. Tot ik jouw verhaal lees en moet lachen hoe jij dit hebt opgelost. Dat noem ik nog eens creatief!! Maar wel warme vingers dus!! Vraag gewoon een heat tool aan de kerstman!!

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje heb je gemaakt en je bontkraagje ziet er super uit.
    Ik wist niet eens dat je moest wachten ........ doe het altijd gelijk met de heattool gaat prima
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart met vrolijke kleuren.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    wat goed dat ik dit lees!! Heb net hetzelfde spul besteld en binnen gekregen en heb geen idee hoe het werkt. Nu snap ik dat je dus geduld moet hebben...
    Je kaart is geweldig, dat zeker!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt; je bontkraagje is super gelukt hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super je bontkraag en je kaart is toppie
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,zwieren en zwaaien en bontkraagjes aaien...o nee dat laatste hoort er niet bij maar je kaart is súper hoor!Ik ga er altijd meteen met de heattool overheen en dat gaat prima.Ben benieuwd naar je volgende bontrandjes en/of sneeuw.Fijn weekend,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een leuk verhaaltje Anita, prachtig om ze te lezen, een hele belevenis heb je weer meegemaakt om een bontkraagje op je kaart te krijgen maar het is je toch maar gelukt...

    fijn zondag verder.. Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is weer helemaal gaaf. Een gewone föhn werkt niet zo goed, als je het met een heattool doet heb je binnen één minuut een schitterende bontkraag. Die van jou is ook geweldig hoor en ik vind hem mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik gebruik voor mijn bontkraagjes altijd de heattool,maar jij hebt het zo ook prima opgelost met je föhn,kom maar op het idee. Je kaart is prachtig geworden Anita ,fijne zondag.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. erg mooie kaart gemaakt. en met die bontkraag hoe je dat doet...is mij nog niet bekend.
    het ziet er heel mooi uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is weer prachtig je kaart Anita! Een paar jaar geleden had ik nog hetzelfde kapsel en haarkleur als jij en was toen in het bezit van een krulborstel, zonder borstel erop was dat ook mijn "heattool" inmiddels heb ik een echte aangeschaft want een krulborstel heb ik niet meer nodig, ha ha.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart met bontkraag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou Anita je bent weer lekker bezig geweest hoor, leuk dat je dingen uitprobeert. Ik moest wel lachen om je verhaal,ik zie je al zitten!
    En je kaart is leuk, leuke stempel.
    Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gaaf kaartje en het plaatje is wel heel erg schattig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nee dat kende ik ook nog niet en geeft wel een heel leuk effect. Maar een hobby fohn heb ik wel, eerlijk gezegd: ik kan niet meer zonder. Je kaartje heeft wel iets heel liefs gekregen door dat randje, fijn he dat het winter wordt, kun je er nog veel maken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje Anita!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een mooie vrolijke kerstkaart! Een schattige afbeelding en het bontrandje is geweldig gelukt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er prima uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schattig kerstkaartje in lieve kleurtjes. Die afbeelding vind ik ook zo geinig en de bontrandjes zijn natuurlijk prachtig ;0)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oooh dat bontkraagje is echt super. Wat een leuk effect geeft dat. Helemaal mooi kaartje geworden, Anita!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja, leuk spul!! Ik heb het ook pas gekocht en er al één kaartje mee gemaakt. Toevallig met de zelfde digi van Mo Manning. Maar die van jou is ook prachtig met dat blauw rood. Leuk om een een andere kleur kerstkaart te zien. Fijne zindag!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk kaartje Anita, ik vind de bontkraag keigoed gelukt...je moet niet te kritisch zijn voor jezelf hoor1

    Groetjes en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig kaartje Anita.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke kaart Anita.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een schitterende kaart en je bontkraagje is echt goed gelukt!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Geweldige stempel vind ik dit, en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! Leuk dat bontkraagje, moet dat spul nog steeds een keer bestellen.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauwwww wat een gaaf kaartje Anita
    die stempel is zo gaaf en dat bontrandje wat heb je dat mooi gedaan zeg

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat zijn ze schattig he deze stempels, en wat een mooi papier, heel mooi gedaan met je bontrandje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita