29 augustus 2012

Lekker ondeugend grietje!

Heb gisteravond dit kaartje zitten maken, ik vind het zo een onwijs lekker ondeugend grietje met haar kat in haar armen, ze is om op te vreten, nou ja dat vind ik dan hé. Omdat het niet echt een meisie-meisie type is, heb ik haar lekkere stoere kleuren gegeven, vind het wel bij haar passen. Deze kaart wil ik laten meedoen aan de challenge van de Creatieve Zebra waar dit keer alles mag, dus deze kaart ook. Nog bedankt voor de tips dat je ook bij een kaart van te voren kunt aangeven wanneer je hem wilt plaatsen, dat wist ik niet, dus weer wat geleerd. Ik maak altijd het bericht en publiceer hem dan meteen, nu weet ik ook dat het anders kan, vandaar dat ik soms kaarten zie die midden in de nacht zijn geplaatst, dan denk ik slapen die niet en zijn ze nu aan het bloggen (ja alleen bij Corrie weet ik dat die vaak 's nacht niet kan slapen en dan haar kaartje plaatst), maar nu begrijp ik het ;-) Dit is trouwens mijn kaartje geworden, want ik ratel weer eens door


Wil als eerste Sjoukje, Diana en Marijke welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie volger zijn geworden, dat we maar vaak van elkaars kaarten mogen gaan genieten, gezellig. En wat een leuke reacties heb ik weer gekregen op mijn kaart voor het kleurenkaartenteam, leuk om daar iedere maand aan mee te doen (nou ja niet overdrijven Aniet het is pas jouw tweede keer, want zolang blog je nog niet hahaha), maar toen ik het 2 maanden geleden zag, dacht ik daar wil ik ook aan meedoen. Is toch geinig als je dan in je linker- of rechterkant waar je dan ook de door jouw gevolgde blogs hebt staan allemaal kaartjes ziet verschijnen in dezelfde kleuren. Nou voordat jullie denken pffff wat ratelt ze toch weer door, zeg ik zoals telkens weer lieve mensen aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

30 opmerkingen:

  1. Oooh Anita,
    deze is wel heel superschattig..mooi ingekleurd en hele prachtige kaart gemaakt..

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een SuperGeweldigFantastische kaart, heel leuk met dat stoere meisje erop, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je der van gemaakt,
    inderdaad lekker ondeugend, want dat kunnen meisjes ook zijn ja zeker.
    Fijne avond gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, mooie kleurencombinatie ook, super!
    GROETJES
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem22:37

    Nou Anita het is echt een hele stoere ondeugende meisjeskaart,maar zo ontzettend lief.Helemaal geweldig .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij bent actief alweer een kaart En deze is weer heel leuk. Fijn dat je me wilt volgen ben ook jouw gaan volgen Gezellig
    Heb een zus met down syndroom (nu 41 jaar) en ga a,s vrijdag op vakantie (zij met moeder in een huisje) en ik met Nico in de caravan om hun bij te staan Dus dat is heel gezellig Kan dan niet reageren tijdelijk.(zet dit niet op me blog want je weet maar nooit!)Hartelijke groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit meisje ziet er zo ondeugend uit dat ze gewoon schattig is! Wat een prachtige kaart is dit! Heel leuk met al dat rood, lekker gewaagd en stoer. Maar ook zeker goed geslaagd!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt weer geweldig en fantastisch Anita, lief en stoer tegelijk, hoe knap weer, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet natuurlijk weer lachen om jouw verhaaltje en zeker om de stempel ,ze hangt nog net de kat niet op hahaha,je hebt er weer een top kaart van gemaakt,wat dat plaatsen van de kaartjes betreft Aniet daar ben ik graag zelf bij ,want dat blogger af en toe, je begrijpt wat ik bedoel. Ik moet nu stoppen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een super geweldig fantastisch kaartje Anita , schitterend gedaan en ratel jij maar lekker hoor meis. Ik heb niet altijd de tijd om echt alles te volgen maar áls ik er dan ben vind ik het superleuk om jouw verhalen te lezen. leuk om een beetje een idee te krijgen hoe iemand is.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo, ik vergeet nog te zeggen dat ik ook bij de nachtuilen hoor, nét als Corrie dus mijn laat geplaatste kaartjes zijn ook écht laat geplaatst. Het zijn juist de vroege kaartjes die bij mij gepland staan, hihihi.
    Doeidoeiiiiiiiiii. Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita

    Wat een geweldig kaartje met dit ondeugende grietje. Je kaartje uit de vorige post is ook erg mooi van dat dromerige meisje.
    En klets/typ maar lekker door hoor, ik geniet van je verhalen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superrr Anita en ook je verhalen haha. Je kan zo lekker vertellen. Ratel maar lekker door hoor. Je kaartje is echt leuk en zeker de stempel.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moet altijd zo lachen om je geratel, dus ga daaraar lekker mee door. ;) Je kaartje is érg leuk. De opzet van de kaart en je papier zijn helemaal top! Het plaatje is lekker bijdehand.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er perfect uit Anita.
    Dat stempeltje is ook zo leuk.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke ondeugende kaart, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje met mooie kleuren, de stempel is zeker lekker ondeugend! Fijne dag vandaag.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!! Mooie kleuren heb je gebruikt, en die stempel is ook zeker super-geweldig-fantastisch!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje met leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stoere leuke kaart Anita. ik vind deze stempel ook heel schattig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje. Heel leuk gemaakt, kleuren heel erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hij is inderdaad leuk gemaak t! helemaal geslaagd, het plaatje is superzzz
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart met die afdrukje.
    mooi ontwerp ook met al die papiertjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anita je kaartje is super geweldig fantastisch !!!
    Een stoere meid op dat plaatje en je hebt haar prachtig ingekleurd.
    Ook ik zit wel vaak nachtwerk te doen hoor, 't zou maar gek zijn om je kaartje midden in de nacht op je blog te laten verschijnen zonder dat je dan aanwezig bent.
    Maandag ga ik wel de planner gebruiken, maar dat is een andere reden, want dan ben ik op vakantie. Zo is het wel handig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, die is weer geweldig. Ik heb de stempel ook; een van mijn favorietjes!! Wat een fantastisch leuke kaart!! Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem19:17

    Wat een schattig kaartje

    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra.

    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje,vind het stempeltje erg lief,ik heb hem ook!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind je teksten juist heel leuk om te lezen hoor!
    Leuk kaartje en fijn dat je meedoet aan mijn candy (is in ieder geval 1 iemand haha)
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldig eigenwijs kaartje...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk kaartje, Anita! Mooie kleurtjes en wat een leuke afbeelding van dat ondeugende meisje :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita