10 juli 2012

Wat kleurt dat leuk zeg die stamps van Funkie Kits!

Ja weet het ben nog maar een broekie in kaartenmakenland maar heb vandaag de digi's van Sugar Nellie en dan de serie Funkie Kits ontdekt, wat zijn die ook weer geweldig zeg, en wat kleurt dat top, de schaduwen zijn al zo ongeveer gezet dus is niet echt moeilijk. Zelfs Dani zei jeetje mam die is mooi gekleurd (en nou maar hopen dat jullie dat ook vinden hihihi). Ik vind het een geweldige serie, maar ja dat vind ik van zoveel stempels, elke dag ontdek je weer wat meer .... wat ben ik toch blij dat ik mijn ei kwijt kan in het kaarten maken, ik word er helemaal ontspannen van, lekker hoor. En kijk dit is mijn kaartje van vanavond geworden.


Allemaal weer bedankt voor de lieve berichtjes op mijn vorige kaart, ik ben zo blij dat ik blogland heb ontdekt, heb voor mijn gevoel er allemaal vriendinnen bij en dat voelt toppie. Dank jullie wel allemaal!
Tot de volgende keer maar weer.

21 opmerkingen:

  1. o wat een mooie stempel heb je ingekleurd
    en je heb er een leuke kaart van gemaakt
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een levensecht snoetje! Net als voor jou valt er voor mij ook nog heel wat te ontdekken. En voor mij ook nog heel wat te leren, haha. Ziet er super uit meid! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje; erg chique met die mooie hoekjes en natuurlijk die stempel: Helemaal af!! Ik vind ze ook superleuk, maar heb ze zelf helaas (nog) niet. Dus geniet ik maar even van jouw kaartje!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    je kaartje is echt een schatje geworden....prachtig ingekleurd moet ik zeggen. Ik vind die digi's ook leuk maar zijn die gratis of koop je die?

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooie kaart en wat heb je de digi prachtig ingekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita

    Wat een liefje, die roosjes zijn mooi verwerkt op je prachtige kaartje.
    Je vorige kaartje is ook al zo mooi en erg vrolijk.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart Anita,ik vind hem echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wijfie je kaarten worden met de dag mooier, mooier ,mooier dit is ook weer zo'n lieverdje, het kleuren gaat super je doet het goed hoor!!!!! Natuurlijk heb je héél veel blogvriendinnen .Dat ga je merken als je nog iets langer op blogland vertoeft dan ga je vanzelf merken wat je echte volgers zijn
    liefs van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem07:03

    Hoi Anita wat een prachtig kaartje is dit.
    Heel mooi stempeltje en schitterend ingekleurd.
    Ik heb net je vorige posten bekeken en gelezen en wil je dan ook heel veel sterkte wensen.
    Het zal niet meevallen om dit een plekje te geven maar de tijd heelt alle wonden.
    Geniet van je hobby en je kaartjes worden steeds mooier.
    Aldoende leert men,en we leren allemaal elke dag weer wat.
    Daarom is bloggen al zo leuk hé.
    Groetjes sterkte Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem07:45

    Hallo Anita
    Wat een prachtige kleurvolle kaart heb je gemaakt.De digi is echt heel mooi zeg en ook heel mooi ingekleurd.De hoekjes zijn ook geweldig het is een mooi geheel.Anita tot de volgende kaart lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja gezellig he Anita dat bloggen! is erg verslavend:0) Je kaart is een schatje! het zijn idd geweldig leuke digi's!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem10:38

    Prachtig kaartje en mooi ingekleurd!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Anita,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Aniet

    Kan maar 1 ding zeggen SUPERRRRRRRRRRRRRR

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dat broekie maakt wel hele mooie kaartjes zeg! Je zoon heeft helemaal gelijk.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker mooi ingekleurd, vooral haar haren! Leuk om zo regelmatig wat nieuws van je te zien, bijna om de dag staat er wel weer een nieuwe creatie. En je ziet echt aan je kaarten dat je overal steeds handiger in wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel erg mooi kaartje Anita en wat heb je dit prachtig ingekleurd, super hoor!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita
    dit heb je prachtig gedaan heel erg mooie gekleurd en een mooie kleuren heb je gebruikt, echt toppie.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart en die stempel is een schatje zeg, mooi ingekleurd ook.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    Ik heb het zo ontzettend druk met mijn werk dat ik een aantal van je kaarten heb gemist. Zijn zijn echt stuk voor stuk helemaal super! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Meis,
    Wat een schitterende kaart en super mooi ingekleurd, zo mooi kan ik het niet en ben stinkend jaloers op je. hihi
    Ik vind die van Suger Nellie ook prachtig en wist niet dat die Funky Kits heet, dus bij deze bedankt, weer een stukkie wijzer.
    Als je wil heb ik nog een paar digi's voor jou ervan.
    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita