8 juli 2012

Pfff heb wel eens een betere zondag gehad ...

Heb even getwijfeld of ik het hier wel moest melden, maar na nagedacht te hebben, doe ik het toch maar. Gisteravond heeft mijn vriend waar ik al ruim 3 jaar een LAT-relatie mee had een eind gemaakt aan onze relatie, en ook al voelde ik het al een hele tijd aankomen en stond het al op een lager pitje door diverse omstandigheden, komt het op het moment zelf toch heel hard aan. Heb dan ook nu hele dikke ogen van het huilen, maar goed ik kom er wel weer en is het denk ik ook de juiste beslissing geweest voor ons tweetjes. Hoe moeilijk het ook is. Heb vanmiddag toch nog maar even voor de ontspanning en het piekeren proberen kwijt te raken een kaartje gemaakt en geeft een beetje de sfeer neer hoe ik me voel, een droevige Aniet. Zelfs de foto wou al niet lukken want het in het echie is hij veel cremer en mooier van kleur.


Wil trouwens Henriette en Ellen welkom heten op mijn blog als nieuwe volgers, heel erg leuk en dat we maar vaak van onze kaarten kunnen gaan genieten en inspiratie op kunnen doen bij elkaar. En iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, zo ontzettend leuk om iedere keer te lezen, blijf het een feestje vinden om ze te ontvangen. Zal vanavond nog even een rondje maken bij degenen die ik volg. Tot de volgende keer maar weer.....

25 opmerkingen:

  1. Het is een hele lieve kaart geworden. En sterkte gewenst.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is heel mooi Anita,verder wens ik je sterkte bij het verwerken.
    Bedenk dat aan alles ooit een eind komt, dus ook aan jou verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en op een dag zal voor jou de zon weer schijnen. Misschien zie je het niet direkt maar hij zal weer gaan schijnen.Hier regent het ook letterlijk en figuurlijk. Regen en tranen . En altijd door onze tranen heen zien we vaak de zon wel weer schijnen XXx Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anita,

    wat een droevig bericht! Vind het dapper van je om het hier op te schrijven. Ook al voel je zoiets wel aan, als het dan zo ver is, is de klap toch hard! En dat zal je vast in de komende weken niet in de koude kleren gaan zitten.
    Sterkte en ik denk aan je, morgen, daar aan de bloemenmarkt!!
    Je kaart is overigens wel erg mooi geworden. Hij geeft een melancholisch sfeertje weer en dat pst denk ik bij de stemming waarin je hem gemaakt hebt.
    Lieve groet,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem19:00

    Hallo Anita
    Wat een droevig nieuws ook al zag je het aankomen het komt altijd onverwachts,fijn dat je in het kaartjes maken je gedachten en je gevoelens kwijt kan.Vind je kaartje heel mooi.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och meisje toch.....wat verdrietig....dat is niet leuk voor je.... Wat dapper dat je het met ons wilt delen. Ook al is het de juiste beslissing, het verdriet is er niet minder om. Anita, wat heerlijk dat je, ondanks je verdriet, toch je ontspanning en afleiding kunt vinden in de kaartjes. De kaart die je vandaag hebt gemaakt vind ik echt ontzettend mooi!! En je bent een kanjer!! Vergeet dat niet. Heel veel liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita,
    Nou regent het binnen en buiten geloof ik.... Verdrietig nieuws heb je te melden, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Veel sterkte met alles.
    Je kaartjes zijn leuk die je de laatste dagen gemaakt hebt, ik heb niet overal op gereageerd maar je wel gevolgd.
    Lieve groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Anita,dat is nou ook weer een rot bericht wat we moeten lezen,maar je zei al dat het er wel aan zat te komen en nu is het definitief misschien is het maar het beste.Je hebt in ieder geval heel veel blogvriendinnen dat moet het dan een klein beetje goed maken.Kop op meisje alles komt weer goed,je kaart is al in net zo'n stemming als jij zei kijkt ook al zo beteuterd maar is wel lief hoor!!! Dikke knuffel van mij Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een triest bericht Anita, ik vind het zo erg voor je! Ik wens je veel sterkte toe!
    Je kaartje is wel heel erg mooi, fijn dat je een beetje afleiding kunt vinden in je hobby!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het heel knap dat je dit zo op je blog vertelt, maar nu we weten hoe jij je voelt is het toch fijn om te zien dat je lekker bezig bent met freubelen ook als je gedachten er niet zo bij is.
    Ondanks jouw verdriet vind ik je kaartje er best goed uitzien. Ik zou zeggen KOP OP en kom gerust binnen wandelen bij ons als je zin heb.

    Liefssssssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een naar bericht. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Heel veel sterkte en weet dat na regen weer zonneschijn komt.
    Ik vind je kaartje echt helemaal top! Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, een periode van drie jaar samen afsluiten is niet niks. Veel sterkte ermee, geef het de tijd om het een plek te geven. Wel fijn als het lukt om je gedachten even te verzetten met freubelen, je kaartje is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wowwww Anita,Dit is echt een schitterende kaart.
    Lief plaatje,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem21:08

    Het is een lieve kaart geworden!
    Ik wil je heel veel sterkte toe wensen.En dat je maar veel afleiding zal hebben met het kaarten maken.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is niet zo leuk nieuws maar misschien is het dan maar beter zo.!Probeer het een mooi plekje te geven.
    je kaartje ziet er tip top uit.
    Sterkte meid
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita, die zon komt voor jou echt wel achter die wolk vandaan hoor...geef het de tijd en als je het een plek hebt gegeven kun je weer aan de mooie momentjes terugdenken.
    Ik denk aan je en wens je sterkte.
    Je kaartje is mooi geworden hoor.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita

    Wat een naar bericht, dit gaat je niet in de koude kleren zitten. Er komt een tijd dat de zon weer volop voor je schijnt, sterkte met het verwerken van dit verdriet. Gelukkig heb je wat afleiding door te freubelen.
    Je kaartje is prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat goed van je dat je dat met ons wilt delen....soms lucht dat enorm op!!! Heel veel sterkte, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is prachtig hoor meis, ook op de automatische piloot kun je soms nog wel iets moois maken maar je ziet toch inderdaad een beetje je droevige stemming eraan af. Wat sneu voor jullie en wat jammer. Sterkte meis en ik hoop dat het zonnetje weer snel voor je gaat schijnen.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ondanks je verdriet heeft je kaart wel iets,
    en je weet het verdriet kunnen wij niet van je overnemen maar we kunnen wel een luisterend oor bieden. En daar zijn maatjes ook voor, en weet achter de wolken schijnt inderdaad de zon.
    Hoe clicee het ook klinkt, ben niet zo goed in de nederlandse taal dus weet niet of ik het goed heb geschreven. Maar mijn bedoeling is goed. Ik gedachten denk ik aan je kop op je kan het.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een verdrietig verhaal en ik wil je heel veel sterkte toe wensen, je kaart is mooi en hopelijk kun je met het kaarten maken nog meer afleiding vinden.
    Ik denk aan je en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al heb je verdriet je hebt een prachtige kaart gemaakt! Super mooi! Ik wens je ook het allerbeste toe en veel sterkte. Ook al had je het verwacht het doet toch pijn and zal moeten slijten maar vergeet niet dat alles wel weer goed zal komen. Liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kom op meid de moed niet laten zakken.
    Je geraakt hier wel doorheen.
    Als het al een tijdje niet zo goed meer ging is het misschien maar beter zo en na het verwerken van je verdriet kom je wel de ware Jacob tegen.
    Logisch dat je nu alles wat somber inziet. Je vindt zelfs dat je kaarten al niet meer slagen, alhoewel daar helemaal niks van te merken is hoor. 'k Vind het een geweldige mooie, echt waar.
    Sterkte met het verwerken en freubel maar lekker verder dat zal je zinnen helpen verzetten.
    Een dikke knuffel van mij,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel sterkte in deze moeilijke periode van het leven. Maar jou kaartje is toch super geslaagd hoor. Na iedere deur die sluit gaat een andere deur weer open en als de leerling klaar is komt de leraar ,-), hopelijk ondervindt jij niet te veel hinderlagen in jou verwerkingsproces , het komt wel allemaal goed hoor eens het een plaatsje gekregen heeft
    Warme groetjes van Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ach meiske wat moet ik nu weer lezen
    ach ik heb erg met je te doen
    ik wens je ook heel veel sterkte
    en je kaart is prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita