8 juni 2012

Weer een vintagekaartje!

Zo vanavond weer heerlijk een kaartje gemaakt terwijl ik buiten de oranje vlaggetjes hoor ritselen door de harde wind die er staat. Nu maar hopen dat ze morgen nog hangen hahaha. Met deze kaart doe ik mee aan de uitdaging van juni bij de club kaarten maken met Tiets. Viel eigenlijk nog niet mee, ben gewend om kaartjes te maken in de maten 15 bij 15 en nu moesten de afmetingen 12 bij 15 zijn. Het lijkt dan meteen zo'n klein kaartje. Dit is het resultaat geworden.
Voor iedereen die morgen voetbal gaat kijken, heel veel kijkplezier en ga je geen voetballen kijken natuurlijk ook veel plezier met waar je dan ook mee bezig bent.

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en ik vind de kleuren ook heel mooi,
    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vintagekaart. Het ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een heel mooi vintage kaartje! Ik zag op het blog van DCL dat deze week het thema ook vintage is... misschien leuk om je kaart ook daar mee te laten doen?

    http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2012/06/challenge-141.html

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita, vintage wat leuk. Ik heb verder ook even gekeken en ben je volger geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita

    een hele mooie vintage kaart maar helaas , maar hij mag echt pas vanaf vandaag gemakat worden, want je wete van te voren de opdracht niet kan ook een sketch zijn bv, die kan je ook niet van tevoren maken staat ook rechts boven in het DCL blog. We zien uit naar je nieuwe vintage kaart.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Anita,lief plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie vintage kaart! Mooie afbeelding en leuk idee met de pareltjes op haar jurkje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat het niet jouw favoriete maat is,
    is het toch een prachtig vintagekaartje geworden. Succes ermee groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita